rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 14 568   |   Dodanych dzisiaj: 1 481

Sprzedam Mieszkanie Przemyśl 31.7m2 ...

Sprzedam Mieszkanie Przemyśl 31.7m2 ...
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą zakupu mieszkania o powierzchni 31.7 m˛, które wymaga drobnych poprawek i jest gotowe do wprowadzenia. Ta nieruchomość może stanowić doskonałą ...

działka budowlana Kl ...

CENA:
121000


Zobacz

MASTER BUD

CENA:
1


Zobacz

Kierowca- dostawca

CENA:
4500


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 689 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Poszukujemy osoby na stanowisko Media Managera. Zakres obowiązków : * Współtworzenie strategii i realizacja działań w Social Mediach. * Zarządzanie profilami klubu w kanałach Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok. * Tworzenie kreatywnych treści, w tym tworzenie treści video na kanały Social Media. * Nagrywanie relacji, rolek z treningów, wyjazdów, meczów. * Dbanie o moderację wpisów w mediach społecznościowych Klubu. * Analizowanie najnowszych trendów, wdrażanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych w Social Media. * Przygotowywanie raportów i sprawozdań marketingowych. * Aktywny udział w kreowaniu współpracy marketingu ze sponsorami i partnerami Klubu. * Angażowanie społeczności wokół profili w social media poprzez kreowanie i planowanie aktywacji, konkursów i treści. * Tworzenie artykułów oraz dbanie o moderację strony internetowej Klubu. Wymagania : * Wykazywanie się tzw. lekkim piórem. * Wykazywanie się inicjatywą, przedstawianie własnych, kreatywnych koncepcji. * Znajomość rynku social mediów. * Umiejętność obsługi programów graficznych np. Canva, Adobe Photoshop i Adobe Premiere Pro. * Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne. * Samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki. * Rzetelność, terminowość oraz dbałość o szczegóły. * Dyspozycyjność * Prawo jazdy kat. B * Język Angielski w stopniu komunikatywnym. Wszelkie warunki umowy przedstawione zostaną osobom zainteresowanym i wybranych przez nas na spotkaniu kwalifikac

Dodane : dziś, 16:15 + czytaj więcej

Hotel Prezydencki**** w Rzeszowie poszukuje kandydatów na stanowisko Portier hotelowy. Opis stanowiska: Osoba na danym stanowisku odpowiedzialna będzie za pomoc w obsłudze gości hotelowych , pomoc przy transporcie bagaży, ustawianie sprzętów i urządzeń w salach konferencyjnych, dbałość o otoczenie zewnętrzne i wewnętrzne hotelu, współpraca z innymi pionami organizacyjnymi hotelu. Wymagania: - znajomość savoir-vivre hotelowego - znajomość języka angielskiego mile widziana - wysoka kultura osobista - uprzejmość oraz pogodne usposobienie - odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu - umiejętność pracy zespołowej - elastyczność i gotowość do pracy w systemie zmianowym Oferujemy: - zatrudnienie na postawie umowy o pracę, umowa zlecenie - pracę w systemie zmianowym - pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem Portier hotelowy. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Medyczne Medyk Sp. z o.o. sp. K. ul. Szopena 1, 35- 055 Rzeszów dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Dodane : dziś, 15:23 + czytaj więcej

Firma Ibra Makeup z siedzibą w Rzeszowie przy ul.Połonińskiej 7,poszukuje pracownika magazynowego do swojego zespołu! Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, sumienną i lubisz pracę w dynamicznym środowisku, to ta oferta jest dla Ciebie! Zakres obowiązków: -Przyjmowanie, sprawdzanie i kompletowanie zamówień -Wykonywanie operacji magazynowych zgodnie z procedurami firmy -Przygotowywanie towarów do wysyłki -Obsługa systemu informatycznego magazynu -Monitorowanie stanów magazynowych oraz dbanie o porządek i czystość w miejscu pracy Wymagania: -Umiejętność obsługi komputera -Zdolność pracy w zespole -Sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków Oferujemy: -umowa zlecenie -praca w godzinach 7:30-15:30 (Pn-PT) -możliwość rozwoju -przyjazną atmosferę pracy CV prosimy przesyłać na adres: K[użyj formularza kontaktowego] -

Dodane : dziś, 15:09 + czytaj więcej

Zatrudnię studenta do obsługi oraz serwisu klimatyzacji samochodowej w Rzeszowie. Warunek podstawowa znajomość zagadnień motoryzacyjnych Więcej informacji pod nr telefonu: 692807415

Dodane : dziś, 15:07 + czytaj więcej

cena: 1790 zł
Kancelaria komornicza przyjmie na staż w kancelarii na stanowisko pracownika biurowego. Zakres obowiązków: Odbieranie telefonów interesantów, obsługa sekretariatu, przyjmowanie stron, bieżące wsparcie administracyjne pracowników kancelarii, asysta w czynnościach terenowych, sporządzanie protokołów. Wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie pism, projektów postanowień tworzenie raportów, obsługa portali wymiany korespondencji między urzędami administracji publicznej. Wymagania: - wykształcenie: preferowane wyższe prawnicze lub administracyjne - komunikatywność - odporność na stres - staranność w wykonywaniu obowiązków Stażysta ma szanse na uzyskanie praktycznej wiedzy z zakresu prawa cywilnego i procedury cywilnej. Wiedza uzyskana w kancelarii może przyczynić się do zdania egzaminów prawniczych (np. radcowskiego, komorniczego). Serdecznie zapraszamy studentów prawa IV i V roku, lub absolwentów Kancelaria Komornicza również ma w swojej ofercie bogaty pakiet imprez i aktywności: spędzenia wspólnego czasu w ramach integracji np. wyjście w góry, spływy kajakowy, biesiady przy ognisku, wypady rowerowe itp. - osoba starająca się o staż musi mieć możliwość podjęcia stażu z Urzędu Pracy w Krośnie Data rozpoczęcia stażu: 01.05.2024 r.

Dodane : dziś, 14:26 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: - aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji biznesowych, - profesjonalne doradztwo produktowe (techniki osłonowe), - realizacja planów sprzedażowych, Nasze wymagania: - doświadczenie w sprzedaży w branży stolarki budowlanej, - dobra organizacja pracy, - umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami i budowania relacji biznesowych, - prawo jazdy kat. B Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy o współpracy, - prowizja od sprzedaży, - niezbędne narzędzia pracy, Praca w systemie mobilnym, wizyta w siedzibie firmy 2 x w miesiącu CV prosimy przesyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego] Prosimy o dopisek klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Dodane : dziś, 14:26 + czytaj więcej

Hotel Zimowit*** w Rzeszowie zatrudni osobę na stanowisku- pomoc kuchenna, wszystkie osoby które chętne są do podjęcia pracy na dłuższy okres, z doświadczeniem- prosimy o kontakt. Cv prosimy o przesłanie na adres: [użyj formularza kontaktowego] tel. 730777728

Dodane : dziś, 14:26 + czytaj więcej

Do głównych zadań Kucharza/ Kucharki należeć będzie: - pomoc Szefowi kuchni w przygotowywaniu potraw zgodnie ze standardami hotelu, - utrzymanie i dbanie o urządzenia i środki używane przed, w trakcie i po wykonaniu zadania Idealny kandydat/ kandydatka: - posiada wykształcenie gastronomiczne, - doświadczenia na podobnym stanowisku - wykazuje się znajomością używanych urządzeń kuchennych, - posiada bardzo dobrą znajomość gotowania, - posiada zdolność słuchania, - potrafi pracować w zespole, - wykazuje się wysokim poziomem higieny osobistej. Zapraszamy. Prosimy o wysyłanie cv na adres mailowy: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : dziś, 14:26 + czytaj więcej

MB Recycling sp. z o. o. Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. k. Jesteśmy Firmą zajmującą się recyklingiem elektrycznych śmieci. Posiadamy zakłady przetwarzania Zużytego Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego oraz zużytych baterii i akumulatorów przenośnych. Każdego dnia przewozimy i przetwarzamy wiele ton elektrycznych odpadów, aby nie stwarzały zagrożenia dla środowiska naturalnego. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do pracy na stanowisku: Technik utrzymania ruchu / mechanik Miejsce pracy: Głogów Małopolski Zakres obowiązków: - Diagnozowanie, usuwanie usterek, awarii oraz utrzymanie ciągłości ruchu na linii produkcyjnej - Naprawy, przeglądy okresowe układów mechanicznych i hydraulicznych - Montaż i modernizacja urządzeń - Analiza techniczna maszyn i urządzeń oraz prowadzanie działań korekcyjnych i zapobiegawczych Wymagania: - Zawodowe lub średnie mechanika i budowa maszyn - Minimum 2 lata w obszarze utrzymania ruchu - Kreatywność, samodzielność w wykonywaniu prac, umiejętność pracy w zespole Oferujemy: - Znajomość mechaniki, hydrauliki, pneumatyki, elektryki(mile widziane) - Uprawnienia SEP do 1 kV mile widziane - Umiejętność czytania dokumentacji technicznej - Uprawnienia spawalnicze (mile widziane) Administratorem Danych Osobowych jest MB Recycling sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp.k. z siedzibą w Micigoździe przy ul. Wrzosowej 60, 26-065 Piekoszów. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do p

Dodane : dziś, 14:25 + czytaj więcej

MB Recycling sp. z o. o. Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. k. Jesteśmy Firmą zajmującą się recyklingiem elektrycznych śmieci. Posiadamy zakłady przetwarzania Zużytego Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego oraz zużytych baterii i akumulatorów przenośnych. Każdego dnia przewozimy i przetwarzamy wiele ton elektrycznych odpadów, aby nie stwarzały zagrożenia dla środowiska naturalnego. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do pracy na stanowisku: Konserwator - MECHANIK Miejsce pracy: Głogów Małopolski Zakres obowiązków: - Diagnozowanie, usuwanie usterek, awarii oraz utrzymanie ciągłości ruchu na linii produkcyjnej - Naprawy, przeglądy okresowe oraz modyfikacja w układach mechanicznych i hydraulicznych Wymagania: - Podstawowa znajomość mechaniki, hydrauliki, pneumatyki, - Umiejętność czytania dokumentacji technicznej - Umiejętność obsługi elektronarzędzi i narzędzi ręcznych - Uprawnienia spawalnicze (mile widziane) Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, - możliwości rozwoju zawodowego w strukturach naszej organizacji, - pracę w stabilnej, szybko rozwijającej się firmie, - przyjazną atmosferę w pracy, Administratorem Danych Osobowych jest MB Recycling sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp.k. z siedzibą w Micigoździe przy ul. Wrzosowej 60, 26-065 Piekoszów. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.

Dodane : dziś, 14:25 + czytaj więcej

HB Office Inwestycje to firma obsługująca spółki grupy, w obszarach: księgowości, kadr, HR. Naszą grupę tworzą podmioty takie jak MB Recycling sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp.k., Maya Victory sp. z o.o., Fundacja Odzyskaj środowisko, Sklepy pod marką Zebrano Rano, Przedsiębiorstwo Handlowe Gecon sp. z o.o. Zapewniamy obsługę księgowo-rachunkową na najwyższym poziomie, kształtujemy politykę personalną obsługiwanych spółek, wypracowujemy najlepsze rozwiązania dla naszych partnerów. Jesteśmy wyjątkowym biurem rachunkowym, częścią grupy identyfikującej się pod marką Elektryczne Śmieci! Zakres obowiązków Kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych dla spółek Grupy, w tym: - tworzenie profili stanowiskowych, a także treści ogłoszeń, - proaktywne poszukiwanie i pozyskiwanie najbardziej wartościowych kandydatów przy użyciu wszelkich metod wyszukiwania, w tym bezpośredniego, - koordynowanie przebiegu procesów rekrutacji na każdym ich etapie, - realizowanie działań związanych z marketingiem rekrutacyjnym oraz employer brandingiem, - współpraca z firmami zewnętrznymi, realizującymi rekrutacje na zlecenie, - przeprowadzanie wywiadów telefonicznych oraz personalnych z wyselekcjonowanymi kandydatami, - ocena kompetencji kandydatów, - prowadzenie bieżącej administracji i dokumentacji przebiegu procesu rekrutacji, - tworzenie raportów, zestawień, prezentacji na temat rynku oraz prowadzonych działań, - współudział w tworzeniu standardów HR w spółka

Dodane : dziś, 14:25 + czytaj więcej

Zatrudnię kierowcę kat. B w transporcie międzynarodowym. Jeździmy po Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii. Siedziba firmy znajduje się w Jasienicy Rosielnej. Więcej informacji pod numerem telefonu 535022734.

Dodane : dziś, 14:25 + czytaj więcej

Zatrudnimy kierowcę w ruchu międzynarodowym. System 3/1 do uzgodnienia .Auto przypisane do kierowcy. Więcej info pod nr tel.732992905

Dodane : dziś, 13:25 + czytaj więcej

MB Recycling to lider w branży przetwarzania Zużytego Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego (ZSEE), oświetlenia oraz baterii. Posiadamy sześć nowoczesnych zakładów w całej Polsce oraz filię na Ukrainie. Inwestujemy w technologie. MB Recycling wraz z partnerami tworzy ogólnopolski system zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego „Elektryczne Śmieci”, które obejmuje swoim zasięgiem miasta w całej Polsce i stale się rozwija. Coraz więcej mieszkańców miast korzysta na co dzień z czerwonych pojemników na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, a także z innych możliwości pozbywania się zużytych urządzeń elektrycznych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do pracy na stanowisku: Kontroler jakości Do obowiązków kontrolera jakości dostaw należeć będzie: - kontrola jakościowa dostarczanego odpadu przeznaczonego do recyklingu, - zgłaszanie zgodnie z instrukcjami zawartości ładunku na zakładzie, - koordynowanie działań i współpraca pomiędzy członkami zespołu, - przyjęcie, nadzorowanie i dbałość o odbiór zlecenia odpadów do zakładu, - sporządzanie odpowiednich dokumentów dotyczących dostaw oraz staranny ich obieg, - wykonywanie zadań, zgodnie z przyjętymi standardami, - dbałość o porządek placu zakładu. Wymagania: - umiejętność pracy zespołowej, - dyspozycyjność, praca w systemie dwuzmianowym (6-14; 14-22), - dbałość o szczegóły i wysoki poziom dokładności. Oferujemy: - umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji

Dodane : dziś, 13:25 + czytaj więcej

Jesteśmy Firmą zajmującą się recyklingiem odpadów elektrycznych, elektronicznych oraz zużytych baterii i akumulatorów przenośnych. Każdego dnia przewozimy i przetwarzamy wiele ton elektrycznych odpadów, aby nie stwarzały zagrożenia dla środowiska naturalnego. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do pracy na stanowisko: Brygadzista Miejsce pracy: Głogów Małopolski Obowiązki : - nadzór nad zmianą produkcyjną oraz aktywne uczestniczenie w pracach z nią związanych - nadzór nad parametrami procesu demontażu, kruszenia , sortowania na zmianie - szkolenia nowych pracowników - egzekwowanie przestrzegania zasad BHP Wymagania: - gotowość do pracy w systemie czterobrygadowym - doświadczenie w kierowaniu zespołem - wykształcenie min. średnie - znajomość budowy urządzeń elektronicznych – mile widziana - doświadczenie oraz uprawnienia pozwalające na obsługę wózka widłowego, mile widziane - sumienność, dyspozycyjność, nastawienie na osiąganie wyników Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - możliwość rozwoju - atrakcyjne wynagrodzenie.

Dodane : dziś, 13:25 + czytaj więcej

Strona 6 z 46
zamknij
Zamknij