Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu i zadba o wyjątkową obsługę klientów sklepu z personalizowanymi produktami działającego zarówno na Allegro, jak i we własnych sklepach internetowych opartych na WordPress/WooCommerce. Jeśli lubisz kontakt z klientem, umiesz pracować z systemami sprzedażowymi, a dodatkowo cenisz estetykę i dokładność, ta oferta jest dla Ciebie! Zakres obowiązków: - codzienny kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, przez czat) - obsługa zamówień (Allegro + sklepy internetowe WooCommerce) - wprowadzanie i aktualizowanie danych w panelu sprzedażowym - kontakt z działem graficznym i produkcją w sprawach realizacji - tworzenie zgłoszeń reklamacyjnych, rozwiązywanie problemów klientów - pomoc w obsłudze kreatora zamówień personalizowanych - dodatkowo: wprowadzanie nowych produktów do sklepu i/lub Allegro (mile widziane doświadczenie w opisywaniu i publikowaniu ofert) Szukamy osoby, która: - przede wszystkim LUBI obsługę klienta - ma doświadczenie w obsłudze klienta online (mile widziana znajomość Allegro i WooCommerce) - umie pisać sprawnie, z wyczuciem i poprawnie językowo - potrafi pracować samodzielnie i dobrze się organizuje - jest sumienna, dokładna i uprzejma - zna pakiet Google (Gmail, Sheets, Docs) i szybko uczy się nowych narzędzi - mile widziane doświadczenie w dodawaniu produktów (w tym opisy, warianty, zdjęcia) Oferujemy: - pracę zdalną lub hybrydową (w zależności od lokalizacji) - elastyczne godziny pracy (częściowo