rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 604   |   Dodanych dzisiaj: 0

mieszkanie 3-pokojowe 54,53 m | Bud ...

mieszkanie 3-pokojowe 54,53 m | Bud ...
Mieszkanie na sprzedaż w stanie deweloperskim | Rzeszów, ul. Budziwojska 1 1B/5B położone na I piętrze o powierzchni 54,53 m2 + balkon CENA: 485 317,00 zł ...

Okulickiego, 2 pokoj ...

CENA:
1950


Zobacz

Mercedes-Benz Klasa ...

CENA:
117900


Zobacz

POMOC KUCHENNA

CENA:
21


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 578 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
cena: 5000 zł
Zakres obowiązków: - geodezyjna obsługa inwestycji drogowych i kubaturowych - sporządzanie map do celów projektowych, map inwentaryzacji podwykonawczej oraz map z podziałem projektu nieruchomości - pomiary z wykorzystaniem instrumentów geodezyjnych i ich opracowanie Wymagania: - wyższe lub średnie wykształcenie geodezyjne - uprawnienia geodezyjne w zakresie 1,4 - uprawnienia geodezyjne w zakresie 2 lub 7 - atut dodatkowy - doświadczenie zawodowe oraz umiejętność pracy zespołowej Oferujemy: ˇ udział w realizacji ciekawych projektów, ˇ wsparcie rozwoju zawodowego w formie szkoleń, ˇ stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, ˇ atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczenia, premie ˇ dofinansowanie do karty MultiSport, ˇ liczne, wartościowe spotkania integracyjne, ˇ praca w przyjaznym i zaangażowanym zespole.

Dodane : 2024-04-19 07:45 + czytaj więcej

Dołącz do naszego zespołu w Centrum Zdrowia Zrozum Ciało! 👉 Czy jesteś trenerem personalnym, który pragnie być częścią nowoczesnego centrum, które dba o dobro pacjentów na każdym etapie ich drogi do zdrowia, to ta oferta jest dla Ciebie! Szukamy osób, które dołączą do naszego zespołu w nowej lokalizacji w centrum Rzeszowa. Zrozum Ciało jest współtworzone przez pasjonatów zdrowego stylu życia, którzy są specjalistami w swoich dziedzinach. Dzięki naszemu centrum dajemy Wam przestrzeń do rozwoju swoich zainteresowań, realnie wpływając na zdrowie i formę naszych podopiecznych! 🚀 Czego możesz się spodziewać, dołączając do naszego zespołu? 🔹 Nasze centrum jest wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt i technologie medyczne, co zapewnia doskonałe warunki do pracy i rozwoju zawodowego. 🔹 Jesteśmy zgranym zespołem specjalistów medycznych i trenerów personalnych, gotowym do wzajemnej pomocy i wsparcia w dążeniu do osiągnięcia najlepszych wyników dla naszych pacjentów. 🔹 Oferujemy elastyczny grafik pracy, który możemy dostosować do Twoich potrzeb i preferencji, aby zapewnić Ci równowagę między pracą, a życiem prywatnym. 🔹 W Centrum Zdrowia wierzymy w ciągły rozwój zawodowy naszych pracowników. Oferujemy szkolenia, kursy doskonalenia zawodowego oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach branżowych. ✨️ Jeśli jesteś gotowy/a dołączyć do naszego zespołu i wspólnie pracować nad poprawą

Dodane : 2024-04-22 14:46 + czytaj więcej

Jesteś dietetykiem, trenerem personalnym, pasjonatem zdrowego stylu życia i rozwoju? Chcesz zbudować swój dochodowy biznes? Szukasz sprawdzonego sytemu, gdzie nauczysz się codziennych działań, aby pozyskać i prowadzić setki zadowolonych klientów i swój zespół?  Może już prowadzisz swój biznes w branży wellness, ale czujesz, że czegoś brakuje. Może chciałabyś, aby Twoi Klienci mieli jeszcze lepsze produkty i obsługę. Potrzebujesz wsparcia w biznesie, pragniesz nauczyć się sprawdzonego systemu? Chcesz nauczyć się efektywności, mieć super efekty w pracy z klientami i swoimi partnerami biznesowymi, ale nie angażując w to całej doby? Jeśli  chcesz realizować swoją pasje i marzysz o dochodowym biznesie, w którym wspierasz ludzi w zmianie ich życia na zdrowe i szczęśliwe, to może to jest ten moment, żeby uwolnić swój potencjał i dać sobie szanse na niezależność mentalną i finansową. Możesz być częścią super efektywnego zespołu, dietetyków, trenerów i przedsiębiorców. Możesz zarabiać ponadprzeciętne  pieniądze oraz zbudować markę osobistą. Oferujemy: holistyczne podejście do klienta: ofertę łączącą dietetykę, suplementację, coaching, szkolenia, które dadzą Ci rozwój (odżywianie, suplementacja coaching, rozwój osobisty i biznesowy), możliwość nauczenia się poprzez praktykę zawodu Trenera zdrowego stylu życia naukę pozyskiwania klienta, szkolenie z zakresu przeprowadzanie analizy składu ciała wraz z interpretacją wyników oraz konsultacji żywieniowych, naukę prowadzenie kon

Dodane : 2024-04-22 20:57 + czytaj więcej

cena: 4900 zł
Firma w Rzeszowie poszukuje osoby na stanowisko sprzedawca/kasjer na barze. Praca w siedzibie pracodawcy w Rzeszowie, umowa o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym) lub umowa zlecenie, pełny etat. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 lub 10:00 - 18:00. Proponowane wynagrodzenie brutto: 4 000 - 4 900 zł/mies. brutto (do uzgodnienia). Obowiązki: - Obsługa stanowiska POS (monitor dotykowy, drukarka fiskalna) po wcześniejszym przeszkoleniu - Obsługa terminala płatniczego - Obsługa klienta, wydawanie posiłków - Ekspozycja produktów, aktualizacja dziennego jadłospisu - Przygotowanie dań do wydawania - Sporządzanie surówek do dań obiadowych - Utrzymywanie czystego i bezpiecznego miejsca pracy - Dezynfekcja miejsca pracy, sprzętu i naczyń Wymagania: - Książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych - Znajomość przepisów sanitarnych - Doskonałe umiejętności zarządzania czasem - Umiejętność wypowiadania się w jasny sposób i uważnego słuchania klientów oraz współpracowników (komunikatywność) - Wytrzymałość fizyczna pozwalająca na długotrwałą pracę w pozycji stojącej Zainteresowane osoby zapraszam na rozmowę kwalifikacyjną w każdy poniedziałek w godz. 8:00 - 10:00 lub w innym terminie po uzgodnieniu telefonicznym. Więcej informacji pod numerem telefonu: 662022147. Proszę o kontakt telefoniczny lub osobisty.

Dodane : 2024-04-23 22:28 + czytaj więcej

Zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych Klientów i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi Kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży poprzez spotkania z Klientem, rozmowy telefoniczne, maile i/lub online. Negocjacje z zachowaniem najwyższego poziomu wsparcia Klientów w rozwoju ich biznesu Realizacja planów sprzedaży Utrzymywanie i rozwój bazy Klientów Bieżąca analiza oraz monitoring rynku branży IT Przygotowywanie prezentacji systemu na spotkania handlowe Kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych z użycie systemu CRM. Dbałość o komunikację między Klientami a wewnętrznym zespołem naszego systemu, szczególnie pod kątem rozwiązywania problemów, poszukiwania rozwiązań, itp. Pozostawanie głównym punktem kontaktu dla klienta, we wszelkich sprawach wykraczających poza bieżącą obsługę zgłoszeń realizowanych przez BOK Co sprzedajemy Usługę typu SAAS w pakietach po 197, 497, 997 netto / rok Produkt fizyczny komplementarny do usługi SAAS (297 – 397netto) Dodatkowe usługi według potrzeb Klienta (miesięczne lub roczne) Wymagania Lubisz kontakt telefoniczny z drugim człowiekiem Nie boisz się i sprzedawałeś już kiedyś - doświadczenie w telefonicznym pozyskiwaniu i utrzymaniu Klienta minimum rok Posiadasz ambicję i determinację, aby wykręcać coraz to lepsze wyniki Jesteś osobą zorganizowaną Jesteś otwarty na naukę nowych rzeczy Swobodnie posługujesz się w codziennej pracy komputerem Umiesz słuchać klienta i jesteś nastawiony na jego rozwój Płynnie posługujesz się językiem polskim M

Dodane : 2024-04-10 12:30 + czytaj więcej

W związku z rozwojem firma Pro-One Invest zatrudni na swoje sklepy Delikatesy Centrum Kierownika sklepu w Rzeszowie i najbliższej okolicy Twój zakres obowiązków •     Zarządzanie funkcjonowaniem sklepu •     Kierowanie zespołem – organizowanie pracy, delegowanie zadań, motywowanie pracowników •     Zamówienia towarów i dbałość o ich dostępność dla klienta •     Zapewnienie standardów funkcjonowania sklepu •     Realizacja wyznaczonych celów, odpowiedzialność za analizę wskaźników •     Praca na sali sprzedaży oraz zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi •     dbałość o przestrzeganie wszystkich przepisów prawa dotyczących sprzedaży artykułów spożywczych, higieny, legalizacji wag, ochrony, w tym przestrzeganie przepisów prawa pracy, BHP oraz przepisów prawa gospodarczego.   Nasze wymagania •     Zaangażowanie w powierzone obowiązki oraz chęć rozwoju •     Umiejętność współpracy oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem •     Dobra organizacja pracy •     Gotowość do pracy w systemie zmianowym •     Nastawienie na osiąganie założonych celów •     Doświadczenie w branży handlowej na podobnym stanowisku minimum 2 lata   To oferujemy •     Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę •     Wynagrodzenie zawsze w terminie •     Wynagrodzenie od 4800 netto •     Realna szansa rozwoju i awansu

Dodane : 2024-04-26 10:34 + czytaj więcej

cena: 4800 zł
FIRMA POM - TYCZYN ZATRUDNI SZLIFIERZA. PRACA OD PON-PT OD 7-15. WYMAGANE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY. MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA NA CZĘŚĆ ETATU. PŁACA DO UZGODNIENIA NA MIEJSCU UZALEŻNIONA OD UMIEJĘTNOŚCI APLIKACJE TYLKO NA EMAIL : [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2024-04-08 07:19 + czytaj więcej

Zakres obowiązków Obsługa bieżących zapytań Klientów Wystawianie faktur, pilnowanie terminów płatności. Kontakt telefoniczny z Klientami, umawianie spotkań, itp. Przygotowywanie ofert w CRM i wysyłka do Klienta w imieniu Handlowca. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, przypisywanie pracowników Bieżąca obsługa spraw biurowych Wymagania Doświadczenie w pracy biurowej Doświadczenie w obsłudze klienta, koordynacji projektów lub administracji Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, skaner) Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem Umiejętność pracy w zespole i samodzielnie Komunikatywność i wysoka kultura osobista Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie z stresem Mile widziane Prawo jazdy kat. B Umiejętność obsługi programów CRM Umiejętność tworzenia prezentacji Kreatywność i innowacyjność Znajomość branży IT Oferujemy Wynagrodzenie podstawowe + premie, 3 m-c umowa zlecenie lub B2B, potem B2B, UOP, UZ Dodatkowa premia za efekty. Umowę zlecenie bądź B2B Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie płatne wolne dni Luźną, niekorporacyjną atmosferę w biurze, Płaską strukturę organizacyjną i wpływ na rozwój firmy W przypadku B2B zapewniamy obsługę księgową Formularz do przesyłania CV: https://pulawski.eu/praca-agencja-interaktywna-rzeszow-agencja-reklamowa/asystent-biurowy

Dodane : 2024-04-10 12:30 + czytaj więcej

Sklep samoobsługowy "KARPATIA" w Zaczerniu zatrudni na stanowisko; obsługa działu mięso-wędliny. Zapewniamy; -umowa o pracę lub inna -wynagrodzenie od 4800zł brutto -system premiowy -możliwość awansu -pracę w miłym zespole -ubranie firmowe -system pracy 2 zmianowy (5-13, 13-21) Obowiązki na danym stanowisku; - profesjonalna obsługa klienta - dbanie o ekspozycję towaru - zapewnienie standardów sklepu na danym stanowisku - budowanie pozytywnego wizerunku firmy Oczekujemy; -aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowości do jej wyrobienia, -dobrej organizacji pracy -otwartości na kontakt z klientem -gotowości do pracy fizycznej -zaangażowania i nastawienia na współpracę Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem DZIAŁ MIĘSO-WĘDLINY. Informujemy że skontaktujemy się tylko w wybranymi kandydatami. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))

Dodane : 2024-04-27 14:13 + czytaj więcej

Zatrudnimy pracownika biura rachunkowego z orzeczeniem niepełnosprawności(docelowo w zawodzie księgowa/księgowy): ze znajomością obsługi komputera, ze znajomością obsługi programu optima Preferowane wykształcenie ekonomiczne minimum średnie Praca dla osoby z orzeczeniem niepełnosprawności Zakres obowiązków:wprowadzanie dokumentów kosztowych i zakupowych do programu optima Znajomość programu sprawdzamy w formie praktycznej,nie przeprowadzamy rozmów kwalifikacyjnych,które niczego nie mówią o kompetencjach zawodowych i znajomości programu Dla absolwentów szkól ekonomicznych 2022,2023 istnieje możliwość odbycia szkolenia z grantów unijnych,a potem płatny 6 miesięczny staż i po stażu zatrudnienie na etat na czas nieokreślony Dla osób bezrobotnych możliwy staż z grantów unijnych lub ze środków PUP(o ile urząd je będzie posiadał) Wymagane posiadanie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności budynek w którym mamy siedzibę wymaga mobilności i samodzielnego poruszania się,a praca wymaga sprawności obu rąk Praca 8-16 lub 8-15(dla osób z orzeczeniem umiarkowanym) od poniedziałku do piątku wynagrodzenie uzależnione od kompetencji zawodowych i posiadanej wiedzy ekonomicznej(nie jest to praca dla osób bez podstaw wiedzy ekonomicznej i podatkowej nie rozróżniających kosztów,zakupów towarów i materiałów) preferowany kontakt mailowy:[użyj formularza kontaktowego] Osób po zawodówce,palących nie zatrudniam

Dodane : 2024-05-02 15:43 + czytaj więcej

Obowiązki osoby zatrudnionej: - Wprowadzanie dokumentów do workflow oraz komunikacja z centrum rozliczeniowym - Archiwizacja dokumentów - Księgowanie rozliczeń pracowniczych - Przygotowywanie not księgowych - Przygotowywanie zestawień faktur zakupu - Księgowanie pozostałych dokumentów księgowych (PK) Wymagania: - Aktywny status studenta - Zdolności analityczne - Komunikatywność - Znajomość podstawowych zasad księgowości - Dobra znajomość języka angielskiego - Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (szczególnie MS Excel) Oferujemy: - Płatny staż w ramach umowy zlecenia - Twórczą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku - Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu - Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego

Dodane : 2024-04-12 10:58 + czytaj więcej

Jesteśmy producentem pieczywa mrożonego, pieczywa chrupkiego i przekąsek piekarniczych. Są to produkty wysokiej jakości produkowane z zachowaniem tradycyjnej technologii, czemu zawdzięczają swoją jakość. Współpracujemy z wiodącymi sieciami handlowymi w Polsce oraz rozwijamy sprzedaż eksportową. Referent / Specjalista ds. zakupów i gospodarki magazynowej Miejsce pracy: Ropczyce / Jeżowe Opis stanowiska: - Planowanie zapotrzebowań produkcyjnych uwzględniających prognozy sprzedaży i popytu, zapasy, dostępne zasoby; - Poszukiwanie dostawców i negocjowanie z nimi warunków zakupowych; - Dokonywanie zakupów surowców , opakowań i mat. eksploatacyjnych , - Utrzymanie właściwych stanów magazynowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami, - Ewidencja zamówień własnych , zakupów i zleceń produkcyjnych w systemach informatycznych; - Przygotowanie zestawień i raportów w oparciu o już istniejące arkusze kalkulacyjne; - Inne prace biurowe związane z ewidencją magazynową. Dodatkowe informacje : - Zapewniamy przeszkolenie stanowiskowe; - Mile widziane osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku; - Wynagrodzenie: 4500 - 5000zł brutto. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133, poz. 833 z późn. zm.)". Administratorem Pani/Pana danych jest Piekarnia Galicyjska sp.

Dodane : 2024-04-23 15:54 + czytaj więcej

Pracownik produkcji Miejsce pracy: Rzeszów Stawka: 28.70 brutto/godz. Obowiązki: Praca polega na: szlifowaniu, polerowaniu, czyszczeniu wielkogabarytowych elementów odlewanych. Odlewy dla przemysłu energetycznego, rolniczego i motoryzacyjnego, stąd większe rozmiary. Harmonogram pracy: na 3 zmiany 7-15, 15-23, 23-7. Praca od poniedziałku do piątku, możliwe soboty Oferta kierowana głównie do mężczyzn, ze względu na charakter pracy.

Dodane : 2024-04-23 11:44 + czytaj więcej

Firma z długoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz imporcie sprzętu sportowego poszukuje informatyka administratora sklepu internetowego. www.ss24.pl, www.waterrower-polska.pl Wymagania: - praktyczna wiedza w zakresie zarządzania sklepem internetowym, - znajomość PHP, SQL, MYSQL, HTML, CSS, REST API, JSON, OOP, JQUERY, JS, - doświadczenie przy pracy z plikami XML, - znajomość systemu Windows i pakietu MS Office / Libre Office (w szczególności EXCEL / Calc), - nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień, - znajomość wybranego programu graficznego do obróbki zdjęć i tworzenia grafik reklamowych, - dobra organizacja czasu pracy własnej i członków zespołu, - język angielski w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową z firmami zagranicznymi. Zakres obowiązków: - weryfikowanie poprawności danych z plików produktowych, - integrowanie ofert sklepowych, - wstępna analiza błędów, - wsparcie techniczne, - praca nad usprawnieniem procesów integracji, - obsługa sklepu internetowego, - praca z dużymi bazami danych oraz ich aktualizacja, - komunikacja z firmami zagranicznymi, - tłumaczenie instrukcji technicznych, - tworzenie stron internetowych, - wprowadzanie nowych marek na rynek polski. Mile widziane: - znajomość sklepu SKY-SHOP, - znajomość LARAVEL + VUE lub innego frameworka, - umiejętności techniczne umożliwiające pomoc przy serwisie sprzętu sportowego, - znajomość SUBIEKT GT oraz SFERA. Oferujemy: - pr

Dodane : 2024-04-29 10:30 + czytaj więcej

cena: 4500 zł
Do naszego zespołu poszukujemy kucharza z doświadczeniem. Praca w miejscowości Cisna ( Bieszczady) na stałe bądź na sezon z możliwością zakwaterowania. Do obowiązków będzie należało: utrzymanie należytej czystości i porządku naczyń, sprzętu i pomieszczeń kuchennych, - przygotowywaniu posiłków, przy użyciu wszystkich artykułów spożywczych wydanych do kuchni, - dbanie o najwyższą jakość i smak przygotowywanych posiłków, - porcjowanie i wydawanie posiłków - przestrzeganie przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy,

Dodane : 2024-04-23 08:09 + czytaj więcej

Strona 11 z 39
zamknij
Zamknij