rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 067   |   Dodanych dzisiaj: 709

Ostatnie Wolne! Nowoczesne 84m2, za ...

Ostatnie Wolne! Nowoczesne 84m2, za ...
Na sprzedaż 4-pokojowe mieszkanie na I piętrze (plus poddasze użytkowe) pow. 83,94 m2 w stanie deweloperskim w nowym etapie inwestycji we wschodniej części Łańcuta. Ostatni taki wo ...

DUŻY DOM 180m2 z Gar ...

CENA:
4200


Zobacz

Ziemia z wykopu za d ...

CENA:
199


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 543 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Zakres obowiązków: - Prowadzenie kontraktów na roboty budowlane (wielobranżowe w tym głównie elektryczne i fotowoltaiczne): przygotowywanie procesu rozpoczęcia budowy, przygotowywanie planu zamówień materiałów, urządzeń i innych związanych z budową, przygotowywanie harmonogramu prac - Bezpośredni kontakt z Zamawiającym w zakresie realizacji umowy - Współpraca z Nadzorem Inwestora - Odpowiedzialność za realizację budżetu kontraktu, harmonogramu i procedur formalnych - Prowadzenie dokumentacji budowy - Kontrola kosztów całości kontraktu z Zamawiającym - Przeprowadzenie procedury wyboru Podwykonawców robót– przedstawienie finalnych ofert do akceptacji - Negocjowanie warunków handlowych i technicznych z Podwykonawcami - Koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie (w tym zgodnie z zasadami BHP), - Prowadzenie kontraktowej korespondencji z Zamawiającym oraz Podwykonawcami - Nadzorowanie i rozliczanie podwykonawców i dostawców - Przygotowywanie okresowych sprawozdań rzeczowo-finansowych i raportów do przełożonego Wymagania: - Wykształcenie w zakresie budowlanym lub elektrotechnicznym - Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - Doświadczenie koordynowania robót budowlanych oraz współpracy z podwykonawcami - Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu - Znajomość obsługi AutoCad - Prawo jazdy kat. B - Umiejętność analizy dokumentacji technicznych - Znajomość pakietu MS Office - Gotowość do kilkudniowej delegacji w tygodniu na terenie Polski - Komunikatywność i z

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu oraz dbanie o dobry wizerunek biura Zarządzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji Aktywny udział w rozwoju firmy oraz realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów oraz koordynacja podpisów na dokumentach przez Zarząd Archiwizacja i dbanie o porządek w dokumentacji Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarząd Przygotowywanie dokumentów na posiedzenie Zarządu i Rady Nadzorczej, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (protokoły, uchwały, zarządzenia etc.) we współpracy z Radcą Prawnym Obsługa posiedzeń Zarządu, spotkań i telekonferencji biznesowych z kontrahentami w zakresie organizacyjnym i technicznym Obsługa połączeń telefonicznych i urządzeń biurowych Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista i dyskrecja Umiejętność tworzenia pism tzw. „lekkie pióro” Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu, w tym rozwiązywania problemów Dokładność i uporządkowanie w realizacji zadań Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interperso

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Poszukujemy rejestratorki medycznej Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - nowoczesne narzędzia pracy - wsparcie podczas wdrożenia - praca w miłej atmosferze i zgranym zespole - możliwość rozwoju Zakres obowiązków: - przeprowadzenie nowego pacjenta przez proces rejestracji - koordynowanie planów leczenia - koordynowanie prac protetycznych - prowadzenie social mediów Oczekujemy: - doświadczenie zawodowe lub chęć przyuczenia - wysoka kultura osobista - dyspozycyjność i zaangażowania Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie swojego CV ze zdjęciem na adres mailowy gabinetu wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Na adres [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Czy wiesz, że nawet umowa o pracę nie gwarantuje bezpieczeństwa? Niezależnie od wieku czy doświadczenia - w dzisiejszych czasach każdy może zostać zaskoczony zmianami. Dlatego warto już dziś! Otwórz sobie drzwi do dodatkowego źródła dochodu i zbuduj finansowe zaplecze na przyszłość! Dołącz do naszego zespołu jako Doradca Klienta i zacznij pisać swoją zawodową historię! Co oferujemy? - Możliwość awansu - zacznij od stanowiska doradcy, a z czasem rozwijaj swoją karierę w branży finansowej! - Elastyczną współpracę - umowa B2B lub zlecenie, idealna dla osób, które chcą łączyć pracę z innymi aktywnościami (np. etatem, własną działalnością, wynagrodzenie prowizyjne). - Pracę hybrydową - większość zadań wykonujesz zdalnie, a w biurze pojawiasz się tylko raz na jakiś czas (np. na spotkania zespołowe lub szkolenia). - Niezależność i wysokie zarobki - sam decydujesz, jak budujesz swoją bazę klientów i ile chcesz zarabiać. - Wsparcie mentora - każdy otrzyma indywidualnego opiekuna, który pomoże wdrożyć się w obowiązki. - Bezpieczeństwo w niepewnych czasach - nie polegaj tylko na jednym źródle dochodu. Daj sobie szansę na stabilną przyszłość! Twoje zadania: - Pozyskiwanie klientów i budowanie własnej bazy kontaktów. - Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie produktów finansowych. - Obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji oraz dbanie o długoterminowe relacje. Szukamy osób, które: - Są ambitne, zdyscyplinowane i pełne pasji - nie boją się wyzwań! - Mają śr

Dodane : 2025-05-21 17:17 + czytaj więcej

Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. administracji i dofinansowań. Renomowana instytucja szkoleniowa, działająca na terenie całego kraju, poszukuje specjalisty ds. administracji. Szukasz pracy w dynamicznym i wspierającym zespole? Chcesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie? Czekamy właśnie na Ciebie! Zakres obowiązków: - Przygotowanie dokumentacji administracyjnej - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i wniosków o dofinansowanie. - Rozliczanie otrzymanych dofinansowań. - Przygotowanie dokumentów bieżących firmy - Ustalenia spotkań - Pomoc przy prowadzeniu marketingu firmy - Pozyskiwanie klientów dla firmy drogą telefoniczną i mailową Oferujemy: - Umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesiące). - Wynagrodzenie podstawowe 3 508 zł netto - Pracę na pełen etat w centrum Rzeszowa. - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. - Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu. - Przyjazną atmosferę pracy, ukierunkowaną na wspólne osiąganie wyników. - System benefitów Kogo szukamy? - Osób z doświadczeniem pracy w administracji - Samodzielnych, dokładnych i zorganizowanych. - Osób ambitnych szukających pracy na stałe. Jak aplikować? Prześlij swoje CV ( koniecznie ze zdjęciem ) i krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem. Nie przegap szansy na rozwój i stabilną pracę w prestiżowej instytucji szkoleniowej!

Dodane : 2025-05-21 17:19 + czytaj więcej

Zatrudnię zbrojarzy z doświadczeniem jak i do pczuyczenia. Oferuje umowę o pracę dobre zarobki. Praca na terenie Rzeszowa 784964105

Dodane : 2025-05-22 06:59 + czytaj więcej

Trzygwiazdkowy Hotel Forum w centrum Rzeszowa poszukuje osoby na stanowisko Recepcjonista do pracy w okresie wakacyjnym (lipiec-wrzesień) Wymagania: -Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym (7:00-19:00, 19:00-7:00), również w weekendy -Znajomość języka angielskiego -Znajomość pakietu MS Office -Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie -Wysoka kultura osobista Zakres obowiązków: -Przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowywanie i wykwaterowywanie gości hotelowych -Prowadzenie obsługi elektronicznych systemów rezerwacyjnych -Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi hotelu -Bieżąca pomoc biurowa Nie wymagamy doświadczenia, a jedynie chęci do pracy i zaangażowania do nauki, z przyjemnością wszystkiego Cię nauczymy. Oferujemy stawkę godzinową 30,50 zł/brutto + premie. Prosimy o przesyłanie CV pod adres [użyj formularza kontaktowego] Skontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami.

Dodane : 2025-05-22 07:10 + czytaj więcej

EXTREGO Sp. z o.o. jest nowoczesną, otwartą na potrzeby klientów, dynamicznie rozwijającą się firmą w branży transportowo-spedycyjnej oferującą swoje profesjonalne usługi na terenie całej Europy. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy: Kierowca Międzynarodowy kat. C - B2B/UOP - system 3 na 1 - trasy po całej UE oraz UK ZAPRASZAMY DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU:668162990 Siedziba firmy: Świlcza 146 E, 36-072 Świlcza (obok hotelu Nowy Dwór) Oferujemy: ˇ atrakcyjne wynagrodzenie: B2B - 570 ZŁ ZA DZIEŃ/UOP - 420 ZŁ NETTO ZA DZIEŃ ˇ premie za polecenie kandydatów do pracy ˇ wyjazdy i zjazdy na bazę ˇ nowoczesną flotę (pojazdy marki Scania), ˇ kompletne i komfortowe wyposażenie samochodu (klimatyzacja postojowa, aktywny tempomat, komfortowa kabina) ˇ 24h opieka spedytora ˇ terminowe wyjazdy i powroty do domu ˇ szybkie i sprawne rozliczenia ˇ szkolenia wewnętrzne oraz kursy ADR finansowane przez firmę Oczekujemy: ˇ prawa jazdy kat. C, paszportu, karty kierowcy ˇ mile widziane uprawnienia ADR ˇ doświadczenia na trasach międzynarodowych w transporcie towarów ˇ uczciwości i rzetelności w wykonywaniu swoich obowiązków oraz poszanowania powierzonego mienia ˇ dyspozycyjności i motywacji do pracy ZAPRASZAMY DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU: 668162990 ZADZWOŃ LUB WYŚLIJ SMS (ODDZWONIMY) !

Dodane : 2025-05-22 07:24 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Szukamy chętnej dziewczyny na stanowisko kelnerki do restauracji mieszczącej się na ulicy Rejtana. Praca w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku, mile widziane doświadczenie Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV wraz ze zdjęciem na adres: E[użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem „kelnerka@„

Dodane : 2025-05-22 08:46 + czytaj więcej

Praca pomocnika polega na wymianach filtrów w zbiornikach z zanieczyszczoną wodą -proces sedymentacji. OFERUJEMY: Umowę o pracę System zmianowy 7/7, 168h - 204h lub system zmianowy od pon - sob 12h Zarobki od 35 zł netto na godzinę Posiłki w formie dwudaniowego obiadu Odzież roboczą, wyposażenie Kwatery pracownicze Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub przesłać CV - [użyj formularza kontaktowego] 576 455 200 664 818 939 726 488 787 576 055 300 794 370 570

Dodane : 2025-05-22 09:43 + czytaj więcej

cena: 0 zł
Zatrudnimy kucharza z doswiadczeniem .Prowadzimy żywienie zbiorowe /szkoła,szpital itp/ Praca w godz:6.00 do 15.00 .Praca w Rzeszowie .Umowa o prace lub umowa zlecenie .Grafik ustalany w gronie pracowników. Serdecznie zapraszamy do współpracy !

Dodane : 2025-05-22 11:03 + czytaj więcej

Zatrudnię kierowcę kat. B na trasy krajowe i międzynarodowe, 3/1 lub do uzgodnienia, doświadczenie mile widziane, zatrudnienie lub działalność własna. Szczegóły podam telefonicznie.

Dodane : 2025-05-22 11:06 + czytaj więcej

Piekarnia Rewolucji znajdująca się w Trzebownisku zatrudni pracownika na stanowisko: PRACOWNIK PRODUKCJI Obowiązki: Prace porządkowe Prace pomocnicze przy produkcji pieczywa Pakowanie wyrobów. Kontrola jakości produktu. Dbanie o porządek na stanowisku pracy. Przestrzeganie zasad BHP. Kontrola wizualna jakości produktu. Wymagania: Gotowość do pracy w elastycznym grafiku (od pon-sob 6-16) Umiejętność pracy w zespole. Zaangażowanie i chęć do pracy. Sprawność fizyczna. Sumienność i dokładność. Mile widziane doświadczenie na produkcji. Brak przeciwwskazań do pracy fizycznej. Zdolności manualne. Książeczka do celów sanitarno- epidemiologicznych Umowa o pracę na okres próbny wynagrodzenie 5300 brutto (na okres próbny) CV proszę wysyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-22 11:06 + czytaj więcej

Firma poszukuje osoby do prowadzenia sklepu internetowego Zakres obowiazkow: obsługa Klienta (e-mail, telefon) obsługa zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz kontrola ich realizacji obsługa sklepu internetowego, w tym wprowadzanie nowych towarów do sklepu internetowego dbanie o aktualność, atrakcyjność i kompletność ofert wymagane: doświadczenie w obsłudze klienta w sprzedaży internetowej znajomość platform sprzedazowych Allegro,Baselinker, Erli, itp znajomość komputera (Office) na poziomie średnio-zaawansowanym sumienność i dokładność w wykonywaniu codziennych obowiązków nastawienie na wynik zaangażowanie i inicjatywa umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie dobra organizacja atrakcyjne wynagrodzenie! praca Rzeszów cv prosze na emaiL; [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-22 12:47 + czytaj więcej

Dla jednego z wiodących pracodawców w Rzeszowie poszukujemy Malarza/Lakiernika. Obowiązki: -Malowanie oraz przygotowywanie odlewów do malowania (oczyszczanie, wygładzanie, malowanie podkładowe) Wymagania: -Wykształcenie zawodowe o profilu lakiernik / malarz -Umiejętność obsługi narzędzi używanych do lakierowania odlewów -Doświadczenie w malowaniu "na mokro" Oferujemy: -Wynagrodzenie stałe plus premie i dodatki (w zależności od posiadanego doświadczenia) -Stabilność zatrudnienia- umowa bezpośrednio z zakładem -Fundusz świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, dofinansowania na święta, zapomogi)

Dodane : 2025-05-22 12:47 + czytaj więcej

Strona 17 z 37
zamknij
Zamknij