rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 884   |   Dodanych dzisiaj: 1 387

okolice Armii Krajowe, 24m2 kawaler ...

okolice Armii Krajowe, 24m2 kawaler ...
Mam do wynajęcia mieszkanie umeblowane o powierzchni o powierzchni 24 m2 na 2 piętrze budynku biurowo-mieszkalnego znajdującego się przy ulicy bocznej od ul. Armii Krajowej w Rzesz ...

Zatrudnimy osoby do ...

CENA:
4500


Zobacz

INWESTYCYJNE TRZY OS ...

CENA:
408000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 526 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Zespół Żłobkowo - Przedszkolny Maluszkowo w Tyczynie (ul. Grunwaldzka 35F, 36-020 Tyczyn) zatrudni: opiekunkę/pomoc nauczyciela/pomoc opiekunki Praca na podstawie umowy zlecenie (od poniedziałku - do piątku - od 4 do 6 godz. dziennie) Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny

Dodane : 2025-06-06 15:06 + czytaj więcej

Fundacja Conteo podejmie współpracę Z Osobą do pozyskiwania funduszy dla fundacji,pozyskiwania nowych projektów . www.fundacjaconteo.pl 📍 Lokalizacja: RZESZÓW 📞 Kontakt: +48 725 314 779 Jeśli jesteś gotowa na nowe wyzwania — zapraszamy do kontaktu!

Dodane : 2025-05-16 09:27 + czytaj więcej

JESTEŚMY FUNDACJĄ która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy. Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR. W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko: PSYCHOLOG / PSYCHOLOŻKA. Dołącz do nas i buduj rynek pracy, w którym nie ma miejsca na ograniczenia! Dołączając do naszego zespołu, będziesz zajmować się: prowadzeniem poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawnością, prowadzeniem warsztatów grupowych, wspieraniem uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych i umiejętności społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych związanych z niepełnosp

Dodane : 2025-05-21 12:20 + czytaj więcej

Biuro projektowo-wynalazcze Wynalazca.TV poszukuje nowego członka zespołu — pracownika ds. magazynu i wsparcia biura, który pomoże nam rozwijać sprzedaż internetową (e-commerce) i budować silne marki produktowe. Na bieżącym etapie rozwoju planujemy zatrudnienie na 1/2 etatu (w przyszłości możliwy pełny etat). Zajmujemy się własnością intelektualną i wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań na rynek. Szukamy osoby, która wesprze nas w rozwoju. Jeżeli szukasz pracy stacjonarnej na 1/2 etatu w przyjaznej atmosferze i lubisz różnorodne zadania — ta oferta jest dla Ciebie! Uwaga: współpraca wyłącznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B - w trybie stacjonarnym Czym będziesz się zajmować? ¡ Pakowanie paczek do klientów i dbanie o ich estetykę ¡ Przygotowanie instrukcji do paczek: drukowanie, składanie i pakowanie do produktów ¡ Pilnowanie stanów magazynowych i zgłaszanie braków ¡ Składanie produktów z gotowych elementów (w tym prace manualne np. klejenie) ¡ Pomoc w utrzymaniu porządku i czystości w magazynie oraz biurze ¡ Wdrażanie pomysłów usprawniających / automatyzujących pracę ¡ Po zakończeniu ww. prac w ciągu dnia: Pomoc w fakturowaniu (po przeszkoleniu w systemie księgowym) Obsługa zwrotów i reklamacji Wsparcie w bieżących zadaniach innych działów, takich jak poszukiwanie partnerów do współpracy (np. influencerów do promocji produktów w ramach prac działu marketingu) Wymagania: ¡ Sumienność i dokładność w wykonywan

Dodane : 2025-06-09 19:10 + czytaj więcej

Firma KORAL BIO poszukuje osób na stanowisko pracownik ds. utrzymania ruchu i eksploatacji oczyszczalni Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Stanisława Trembeckiego 9 Zakres obowiązków: -Utrzymanie ruchu oczyszczalni -Utrzymywanie prawidłowego stanu technicznego podległych urządzeń i instalacji -Przeprowadzanie konserwacji drobnych napraw remontowych -Prowadzenie oraz kontrola zgodnie z obowiązującymi specyfikacjami i instrukcjami sprawnego odbioru ścieków i ich ciągłego oczyszczania -Kontrolowanie stanu i uzupełnianie chemikaliów do prowadzenia procesów oczyszczania ścieków -Wykonywanie podstawowych testów jakości wody i ścieków Wymagania: - Wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne mechaniczne lub hydrauliczne lub elektryczne -Podstawowa znajomość budowy maszyn i urządzeń -Umiejętność czytania dokumentacji technicznej -Umiejętność szybkiego uczenia się -Mile widziane doświadczenie -Mile widziane aktualne uprawnienia SEP oraz operatora wózka widłowego -Chęci do pracy -Posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęć jej wyrobienia Propozycja przyszłego pracodawcy: -Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony -Praca w systemie trzyzmianowym -System premiowy Forma kontaktu: Telefon: 17 860 93 46 E-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-19 08:21 + czytaj więcej

Firma z branży elektrycznej, elektroenergetycznej i usługowej, wspierająca inwestycje infrastrukturalne i energetyczne, poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. ofertowania (branża elektryczna / energetyczna ) Miejsce pracy: Cała Polska – zdalnie / hybrydowo / stacjonarnie Siedziba firmy – Łomża, podlaskie Szukamy osoby, która wesprze zespół w przygotowywaniu ofert i wycen dla projektów z branży elektroenergetycznej. Praca wymaga samodzielności, dokładności i doświadczenia w środowisku hurtowni lub firm działających w obszarze instalacji i sprzedaży materiałów elektroenergetycznych. Zadania: • Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych w odpowiedzi na zapytania ofertowe oraz przetargi, zgodnie z wymaganiami technicznymi i formalnymi, • Sporządzanie szczegółowych kalkulacji i wycen materiałowych oraz usługowych, • Prowadzenie korespondencji handlowej oraz kontaktów z dostawcami i producentami w zakresie ustaleń cenowych i dostępności produktów, • Udział w negocjacjach handlowych z klientami oraz kontrahentami zewnętrznymi, • Monitorowanie zmian w dokumentacji przetargowej i dopasowywanie ofert do aktualnych wymagań. Wymagania: • Wykształcenie wyższe techniczne elektryczne lub pokrewne, • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmach handlowych, biurach projektowych, instalacyjnych lub elektroenergetycznych, • Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, • Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MsOffice • Prawo jazdy ka

Dodane : 2025-06-09 13:18 + czytaj więcej

Zatrudnimy mechanika samochodów dostawczych do 3,5t. Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny lub przesyłanie CV na adres mailowy.

Dodane : 2025-06-11 16:18 + czytaj więcej

Firma Alpaline Invest Sp. z o.o. - Generalny Wykonawca robót budowlanych poszukuje osoby na stanowisko: Inżynier ds. ofertowania/Kosztorysant. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -Przygotowywanie wycen / kosztorysów i ofert zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją przetargową w ramach postępowań o zamówienie publiczne i innych zapytań; -Kierowanie zapytań ofertowych do podwykonawców i dostawców branżowych niezbędnych do przygotowania wyceny -Prowadzenie korespondencji przetargowej z Zamawiającym, m.in. w zakresie zapytań, uzupełnień ofert i wyjaśnień. -Sporządzanie przedmiarów robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej -Monitorowanie rynku zamówień publicznych -Analiza dokumentacji przetargowej i technicznej oraz nadzór nad prawidłowością dokumentów; WYMAGAMY: -Wykształcenie techniczne lub wyższe kierunkowe, -Znajomość przebiegu procesu budowlanego i technologii wykonywania robót budowlanych -Znajomość rynku budowlanego, cen materiałów i usług budowlanych -Znajomość programów do kosztorysowania (np. Norma PRO, Zuzia) oraz pakietu MS Office. -Umiejętność czytania dokumentacji technicznej i rysunków budowlanych. -Dobra organizacja pracy własnej, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność -Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku OFERUJEMY: -Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności -Praca w oparciu o umowę o pracę - poszukujemy pracownika do wieloletniej współpracy (możliwość zatrudnienia studenta/studentki). -Stabil

Dodane : 2025-06-13 13:06 + czytaj więcej

Dział budowlany firmy Alpaline sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: Kierownik robót. Zakres obowiązków: -Czynny udział przy nadzorowaniu robót budowlanych -Bieżący kontakt z inwestorem -Prowadzenie dokumentacji budowy -Wykonywanie przedmiarów, kalkulacji cenowych -Zbieranie i analizowanie ofert uzyskanych od podwykonawców oraz dostawców -Zamawianie materiałów budowlanych -Kosztorysowanie robót budowlanych w programie NORMA PRO -Inne prace związane z realizacją bieżących inwestycji. Kompetencje-wymagania: -Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym -Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata -Znajomość procedur przetargowych -Znajomość technologii robót budowlanych, umiejętność wykonywania kalkulacji (kosztorysów) ofertowych, powykonawczych -Biegła obsługa komputera w tym. MS Office, Norma Pro -Samodzielność, skrupulatność, terminowość i komunikatywność -Czynne prawo jazdy kat. B Oferujemy: -Umowa o pracę na pełny etat -Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie -Przyjazną atmosferę pracy w młodym ambitnym zespole -Wsparcie i pomoc wszystkich członków zespołu -Wszelkie niezbędne narzędzia pracy -Dużą swobodę w realizacji własnych pomysłów zmierzających do skutecznego pozyskiwania i realizacji inwestycji na rynku budowlanym.

Dodane : 2025-06-13 13:15 + czytaj więcej

Zatrudnimy blacharza do warsztatu samochodowego. Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny lub przesłanie CV na adres mailowy.

Dodane : 2025-06-11 16:19 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Zatrudnię dekarza oraz pomocnika. Praca na dachach Podkarpacia. Wskazane prawo jazdy kategorii B.

Dodane : 2025-06-11 19:27 + czytaj więcej

Zatrudnię od zaraz pracownika do prac remontowych na terenie Rzeszowa i okolic. Mile widziane doświadczenie.

Dodane : 2025-06-10 14:09 + czytaj więcej

Firma poszukuje osoby do prowadzenia sklepu internetowego Zakres obowiazkow: obsługa Klienta (e-mail, telefon) obsługa zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz kontrola ich realizacji obsługa sklepu internetowego, w tym wprowadzanie nowych towarów do sklepu internetowego dbanie o aktualność, atrakcyjność i kompletność ofert wymagane: doświadczenie w obsłudze klienta w sprzedaży internetowej znajomość platform sprzedazowych Allegro,Baselinker, Erli, itp znajomość komputera (Office) na poziomie średnio-zaawansowanym sumienność i dokładność w wykonywaniu codziennych obowiązków nastawienie na wynik zaangażowanie i inicjatywa umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie dobra organizacja atrakcyjne wynagrodzenie! praca Rzeszów cv prosze na emaiL; [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-22 12:47 + czytaj więcej

Zatrudnię pakowacza do sprzedaży internetowej. Praca w Rzeszowie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30. Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: - pakowanie zamówień internetowych, Wymagania: - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, - umiejętność pracy w zespole, - kreatywność, samodzielność i zaangażowanie, - dobra organizacja pracy. Oferujemy: - możliwość związania się na dłużej z firmą o stabilnej pozycji na rynku, - przyjazną atmosferę pracy, - możliwość zdobycia cennego doświadczenia Jeśli zainteresowało cię to ogłoszenie prześlij nam swoje CV w odpowiedzi na to ogłoszenie

Dodane : 2025-06-09 15:26 + czytaj więcej

Firma sprzątająca zatrudni osobę do pracy przy sprzątaniu pomieszczeń biurowych, korytarzy, pomieszczeń socjalnych na obiekcie firmy Miejsce wykonywania pracy- Procam- Wietlin Trzeci Praca od poniedziałku do piątku. Praca po dwie godziny dziennie między godziną 8.00- 14.00 , do ustalenia Wymagania: -dokładność, sumienność -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Proszę o kontakt tylko osoby chętne do pracy. Praca od zaraz. Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Clar System S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-542), ul. Janickiego 20 b, tel. +48 61 660 11 00. Dodatkowe informacje można uzyskać przez stronę internetową www.clarsystem.pl. Z naszym Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem: @ Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Dane osobowe mogą być ujawnione współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi

Dodane : 2025-06-13 11:11 + czytaj więcej

Strona 23 z 36
zamknij
Zamknij