Dołącz do zespołu ZiołoMed! POSZUKUJEMY: energicznej i zaangażowanej osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży w zielarni Wymagania: - lojalność, empatia i życzliwość w kontakcie z klientami, - pracowitość, sumienność, dokładność i poczucie estetyki, - bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie, - podstawowa obsługa komputera (Excel, Word, przeglądarki internetowe), - umiejętność obsługi klienta stacjonarnego i internetowego, - doświadczenie w sprzedaży online (Allegro, eMAG) oraz znajomość obsługi Baselinkera, Subiekta i PrestaShop, - zainteresowanie ziołolecznictwem, dietetyką czy naturalnymi sposobami leczenia będzie dodatkowym atutem Jeśli to masz - szukamy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: - obsługa klienta w zielarni - sprzedaż, doradztwo, wystawianie faktur, - obsługa klienta online - sklep internetowy, Allegro, eMAG - kompletowanie i pakowanie zamówień internetowych, wysyłka paczek, - obsługa maila firmowego i telefonu służbowego, - zamawianie towaru, przyjmowanie i sprawdzanie dostaw, - dbanie o ekspozycję i porządek w sklepie, - rozpatrywanie reklamacji i obsługa zwrotów, - negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami i hurtowniami, -prowadzenie dokumentacji i raportów (dobowych, miesięcznych, HACCP, temperatury, wilgotności, rozchodów, kosztów), -szacowanie miesięcznych zysków na podstawie danych z Subiekta i faktur, - obsługa programów lojalnościowych, - utrzymywanie kontaktu z opiekunami i przedstawicielami handlowymi.