rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 392   |   Dodanych dzisiaj: 1 054

Zatrudnię Handlowca z wilczym apety ...

Zatrudnię Handlowca z wilczym apety ...
DRIPOL Sp. z o.o. - rodzinna firma obecna na rynku od 1990 roku, stabilna, uczciwa i rozwijająca się jak dobry trend na giełdzie - poszukuje osoby na stanowisko: HANDLOWIEC S ...

MIESZKANIE/kawalerka ...

CENA:
1300


Zobacz

LOKAL z MAGAZYNEM / ...

CENA:
10500


Zobacz

Szukam pracy

CENA:
0


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 373 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
cena: 9000 zł
AMJ POLAND zatrudni na stanowisko: -elektromonter Przy montażu maszyn, linii produkcyjnych z umiejętnością obsługi podstawowych narzędzi. Praca w delegacji tygodniowej lub dwutygodniowej. Mile widziane uprawnienia na podesty ruchome. Wymagane prawo jazdy Kat. B. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na email: 📧 [użyj formularza kontaktowego] Kontakt telefoniczny: 603 437 078

Dodane : 2025-12-09 07:30 + czytaj więcej

AMJ POLAND zatrudni na stanowisko:💪 -monter/mechanik Przy montażu maszyn linii produkcyjnych z umiejętnością obsługi podstawowych narzędzi. Delegacje tygodniowe lub dwutygodniowe na terenie Polski. Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe lub podesty ruchome. Wymagane prawo jazdy Kat.B. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na email: 📧 [użyj formularza kontaktowego] Kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 603 437 078

Dodane : 2025-12-09 07:31 + czytaj więcej

FIBRAIN Sp. z o.o. jest jednym z najnowocześniejszych polskich producentów osprzętu dla szeroko pojętej telekomunikacji XXI wieku. Aktualnie poszukujemy: Elektromechanik Utrzymania Ruchu Miejsce pracy: Zaczernie/Jasionka Zadania: - Terminowa realizacja przeglądów okresowych i remontów wynikających z CMMSa, - Wprowadzanie zapisów z napraw i eksploatacji do CMMSa, - Przygotowywanie listy części do zamówienia, - Dbanie o powierzone narzędzia oraz o porządek w warsztacie i na maszynach, - Stosowanie środków ochrony oraz przestrzeganie przepisów BHP, p.poż. i ochrony środowiska, - Zgłaszanie możliwości i wykonywanie modernizacji maszyn produkcyjnych, - Dbanie o zapewnienie ciągłości produkcji, - Udział w diagnozowaniu awarii, - Usuwanie przyczyn awarii, - Prowadzenie i nadzór nad powierzoną dokumentacją, - Obsługa narzędzi ręcznych i elektronarzędzi, - Codzienny obchód instalacji mediów i spisanie wskazań liczników, - Praca w systemie ciągłym 12-godzinnym, również w soboty i niedziele (dwa dni pracy w godzinach 6:00-18:00, dwa dni wolne, dwa dni pracy w godzinach 18:00-6:00, dwa dni wolne). Wymagania: - Wykształcenie średnie techniczne, - Mile widziane doświadczenie w pracy w Dziale Utrzymania Ruchu, - Uprawnienia SEP G1 E, - Umiejętność czytania dokumentacji technicznej, - Gotowość do pracy w systemi

Dodane : 2025-12-09 07:57 + czytaj więcej

Zatrudnię na etat do montażu bram garażowych, okien, drzwi oraz ogrodzenia. Mile widziane uprawnienia SEP przynajmniej do 1kV. Praca na terenie Rzeszowa i okolic. Wymagane prawo jazdy. CV proszę przesłać na [użyj formularza kontaktowego], tel.606110573. Warunki finansowe do uzgodnienia.

Dodane : 2025-12-09 08:08 + czytaj więcej

W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozszerzeniem obszarów działalności, GastroInvest Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Dofinansowań. Rzeszów, ul. Targowa 3 GastroInvest Group Jeśli jesteś osobą dokładną, odpowiedzialną i szukasz stabilnej pracy na lata, zapraszamy do aplikowania! Zakres obowiązków: - Praca zgodnie z procedurami i standardami firmy (pełne wdrożenie zapewniamy) - Przygotowywanie dokumentacji związanej z dofinansowaniami (wszystkiego Cię nauczymy) - Rozliczanie dokumentów dofinansowań dla klientów (również zapewniamy szkolenie) - Kontakt z klientami mailowy i telefoniczny - Współpraca z działem logistyki, marketingu oraz obsługi klienta - Pozyskiwanie klientów do bazy CRM (prosty proces wdrażamy od podstaw) - Bieżąca obsługa administracyjna biura Wymagania (warunki konieczne): - Minimum rok doświadczenia na stanowisku administracyjnym (np. urząd, biuro, inna instytucja) - Umiejętność pracy zgodnie z procedurami - Wysoka dbałość o detale - Deklaracja pracy na minimum rok lub dłużej nie szukamy osoby na chwilę - Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 a 16:00 - Nastawienie na pracę i odpowiedzialność (nie szukamy osób nastawionych na relaks ) Oferujemy: - Pełny proces wdrożeniowy (do miesiąca czasu ) - Wynagrodzenie: 3

Dodane : 2025-12-09 08:47 + czytaj więcej

Do naszego Zespołu w Rzeszowie poszukujemy Handlowców/ Doradców Klienta Biznesowego. Prężnie działamy na rynku w Rzeszowie od 2015 roku- jako zespół ekspertów wiodącego operatora telekomunikacyjnego Orange Polska S.A. Poszukujemy osób które: mają doświadczenie w sprzedaży, lub chęci jego zdobycia chcą się rozwijać przy wsparciu naszych Menagerów Sprzedaży łatwo i szybko nawiązują kontakt z klientem są zdyscyplinowani, Zakres Twoich obowiązków: sprzedaż usług telekomunikacyjnych, nowoczesnych rozwiązań światłowodowych kompleksowa obsługa klienta biznesowego przygotowanie ofert, negocjacje biznesowe realizacja celów sprzedażowych Oferujemy: elastyczną formę współpracy-kontrakt B2B, umowa zlecenie, umowa o pracę ścieżkę szkoleniowo- wdrożeniową, dedykowanego opiekuna wspierającego dostęp do szkoleń, materiałów, platform sprzedażowych bardzo wysokie wynagrodzenie sprzedażowe, prowizyjne, premiowe uzależnione od podjętej formy zatrudnienia. Niskie plany sprzedażowe przez pierwsze 4 miesięcy Miejsce Pracy- Rzeszów Klauzula RODO W CV proszę o zawarcie klauzuli RODO: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w

Dodane : 2025-12-09 08:59 + czytaj więcej

SZUKAMY DORADCÓW DS. NIERUCHOMOŚCI DO SWOJEGO ZESPOŁU. OSÓB PROFESJONALNYCH, PEŁNYCH ENERGII I ZAANGAŻOWANIA. - JEŚLI MASZ DOŚWIADCZENIE W BRANŻY NIERUCHOMOŚCI - JEŚLI MASZ ŚWIETNE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE - JESTEŚ ZORGANIZOWANA/Y I LUBISZ PRACE Z LUDŹMI, - A DO TEGO INTERESUJESZ SIĘ RYNKIEM NIERUCHOMOŚCI I CHCESZ ROZWIJAĆ SIĘ W TYM KIERUNKU - TO MIEJSCE JEST DLA CIEBIE! CO OFERUJEMY? - PRACĘ W DYNAMICZNYM I PRZYJAZNYM ZESPLE - SZKOLENIA I WSPARCIE W ZDOBYWANIU WIEDZY ORZ ROZWIJANIU KARIERY - MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI AMBITNYCH PROJEKTÓW W PRĘŻNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE - ATRAKCYJNE WARUNKI ZATRUDNIENIA ORAZ MOTYWACYJNY SYSTEM WYNAGRODZEŃ - PRACĘ W NOWOCZESNYM BIURZE W CENTRUM RZESZOWA JAK APLIKOWAĆ? PRZEŚLIJ SWOJE CV NA ADRES REKRUTACJA@EAGLESESTATE.PL I NAPISZ DLACZEGO TO WŁAŚNIE TY POWINNAŚ/PIWINIENEŚ ZOSTAĆ CZĘŚCIĄ NASZEGO ZESPOŁU

Dodane : 2025-12-09 09:06 + czytaj więcej

Nowoczesna firma elektroinstalacyjna, specjalizująca się w realizacji zaawansowanych projektów dla biznesu i przemysłu aktualnie poszukuje do zespołu osoby na stanowisko: Kierownik / Kierowniczka Projektu – branża elektryczna Miejsce pracy: delegacje Cała Polska Siedziba firmy: Kowale, pomorskie Wynagrodzenie: 14 000-18 500 zł brutto Zadania: • Zarządzanie budżetem budowy oraz tworzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego, • Opracowywanie kosztorysów prac zamiennych i dodatkowych oraz ich weryfikacja kosztorysów, • Koordynowanie prac wykonawczych (elektrycznych i niskoprądowych), • Organizowanie i nadzorowanie realizacji robót zgodnie z dokumentacją i harmonogramem, • Nadzór nad zamawianiem materiałów, • Współpraca z inwestorem, inspektorami i podwykonawcami, • Kontrola jakości prac i dokumentacji budowy, raportowanie postępów, • Rozliczanie podwykonawców, • Dbałość o przestrzeganie przepisów BHP, • Rozwiązywanie bieżących problemów projektowych. Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku, • Wykształcenie techniczne elektryczne lub pokrewne, • Znajomość procesu budowlanego, • Gotowość do wyjazdów służbowych, • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu, • Komunikatywność, samodzielność, • Bardzo dobra znajomość programów MsOffice i AutoCad, • Prawo jazdy kat. B, • Uprawnienia SEP E+D. Mile widziane: • Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej (elektrycznej/elektroenergetycznej). Oferujemy: • Stałą współpracą w f

Dodane : 2025-12-09 09:07 + czytaj więcej

Metal Process Sp. z o.o. producent maszyn i urządzeń ze stali nierdzewnej oraz różnego rodzaju konstrukcji stalowych z siedzibą w Jasionce 929 poszukuje osoby na stanowisko SPAWACZ MIG/MAG lub TIG. Oferujemy: - umowę o pracę na pełny etat lub współpracę B2B – wg preferencji pracownika - pracę w nowej siedzibie firmy w Jasionce - wynagrodzenie podstawowe (do negocjacji) + system premiowy - partycypację w kosztach dojazdu - parking dla pracowników - ubezpieczenie grupowe z możliwością ubezpieczenia członków rodziny - możliwość wyrobienia nowych uprawnień Zakres czynności: - przygotowanie materiału do spawania - spawanie elementów stalowych metodą MIG/MAG lub TIG zgodnie z dokumentacją techniczną i normami jakości - obsługa elektronarzędzi i drobne prace ślusarskie - kontrola wizualna wykonanych spoin Wymagania: - umiejętność spawania metodami MIG/MAG lub TIG - doświadczenie w pracy na stanowisku spawacza - min. podstawowa znajomość rysunku technicznego - umiejętność posługiwania się szlifierką kątową - gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym 6.30-14.30, 14.30 - 22.30 - aktualne uprawnienia spawalnicze oraz na wózki widłowe i suwnice mile widziane Aplikacje prosimy przesyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego] lub kontaktować się pod numerem telefonu 609 702 668 lub 17 854 37 26. W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Metal Process Sp.

Dodane : 2025-12-09 09:43 + czytaj więcej

Poszukujemy Asystenta Zarządu - Praca w Sędziszowie Małopolskim Wymagania: - Obsługa klientów krajowych i zagranicznych, budowanie relacji - Komunikatywność - Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem - Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym - Doświadczenie w administracji biura Zadania: - Wsparcie zarządu, organizacja spotkań i podróży - Kontakt z klientami i partnerami zagranicznymi - Zarządzanie dokumentacją i kalendarzem - Współpraca z innymi działami - Przygotowywanie materiałów na spotkania Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie przez agencję pracy - Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu - Pakiet benefitów (premie kwartalne, ubezpieczenie i wiele innych) Dołącz do nas i rozwijaj karierę!

Dodane : 2025-12-09 09:56 + czytaj więcej

Zatrudnimy kierowcę kat. B na trasy międzynarodowe po krajach Unii Europejskiej. Jeździmy głównie po Francji, Niemczech, Włoszech oraz krajach Beneluksu. Oferujemy: System pracy 4 tygodnie w trasie / 1 tydzień wolnego Wynagrodzenie: 350 zł/ dniówka  Umowa zlecenie Nowoczesna flota busów do 3,5t (plandeki) Stabilna praca i jasne warunki Realne przebiegi  Wymagania: Prawo jazdy kat. B Doświadczenie w trasach międzynarodowych mile widziane, ale nie jest wymagane Podstawowa znajomość dokumentów transportowych (CMR) Chęć do pracy i odpowiedzialność za powierzone auto Wyjazdy z Polski, auta przypisane do kierowcy. Jeśli jesteś gotowy na dłuższe trasy, lubisz jazdę i chcesz zarabiać konkretne pieniądze odezwij się! Kontakt: 664001501 Mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-12-09 09:58 + czytaj więcej

Sklep spożywczy FRAC w Rzeszowie na ul. Lwowskiej 6 zatrudni pracownika stoiska owoce/warzywa. Oferujemy: *umowę o pracę na pełny etat, *płacę podstawową plus premię, *atrakcyjne ubezpieczenie grupowe, *możliwość przyuczenia, *bony towarowe. Zakres obowiązków: *wykładanie i sortowanie warzyw i owoców, *obsługa kasy fiskalnej, *drobne prace porządkowe. Wymagania: * książeczka sanepidowska, * chęci do pracy. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z przepisami ustawy z dn. 10.05.2018 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). (podpis kandydata do pracy) Jeżeli CV zawiera zdjęcie prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wizerunkowych do budowania pozytywnego wizerunku Administratora w przestrzeni publicznej i mediach”. (zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.) (podpis kandydata do pracy) Jeżeli chce Pani/Pan, aby jego CV było wykorzystane dla potrzeb przyszłych rekrutacji proszę o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji” (zgodnie z art.6 ust.1 lit.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietni

Dodane : 2025-12-09 09:58 + czytaj więcej

!!! PRACA DLA KIEROWCY !!! !!!Świąteczna stawka grudzień-styczeń przy wyjeździe w okresie świątecznym 350 zł/dzień na umowie zlecenie!!! Firma Avanti TSL poszukuje kierowców do pracy w transporcie międzynarodowym! Baza w Rzeszowie Dostępne jest auto typu Van z tylnym spaniem, Praca odbywa się w systemie 3/1, co oznacza trzy tygodnie pracy i tydzień wolnego. Prowadzimy swoje pojazdy samodzielnie, bez współpracy ze spedycją. Oferujemy niezbędne wyposażenie oraz całodobową opiekę Wymagania kierowcy: Aktualna licencja ADR Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego Umiejętność wypełnienia dokumentacji CMR Obywatelstwo UE z ważnym paszportem Wynagrodzenie: Wynagrodzenie od 300 do 410 zł za dzień, w zależności od umowy (zlecenie/B2B) Jeśli jesteś zainteresowany, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. + 48 733 620 750 O[użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-12-09 10:48 + czytaj więcej

Witam, Pilnie potrzebuje do pracy przy fundamentach. Poszukuję na 1 budowe do siebie. Tylko kogoś z doświadczeniem. Stawka do ugadania

Dodane : 2025-12-09 10:48 + czytaj więcej

Hipermarket e.Leclerc w Rzeszowie szuka osób do pracy na następujące stanowiska: 1. SPRZEDAWCA (DZIAŁ WĘDLINY) 2. PRACOWNIK HALI (DZIAŁ OGRÓD/SEZON) OFERUJEMY: -umowę o pracę -pełen etat -terminowo wypłacane wynagrodzenie -możliwość premii Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv na adres: [użyj formularza kontaktowego] lub o składanie podań osobiście w dziale kadr od poniedziałku do czwartku między g. 8:00 a 16:00 W razie pytań prosimy o kontakt z działem kadr tel: 17 865 57 05 poniedziałek-czwartek w godzinach 8:00-16:00

Dodane : 2025-12-09 10:51 + czytaj więcej

Strona 22 z 25
zamknij
Zamknij