Zakres obowiązków - prowadzenie spotkań i negocjacji z właścicielami nieruchomości, - prezentacja oferty firmy i doradztwo w zakresie współpracy, - utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, - monitorowanie rynku nieruchomości w Rzeszowie i okolicach, - raportowanie wyników i realizacja planów sprzedażowych. Wymagania - doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta lub branży nieruchomości (mile widziane, ale nie wymagane - wszystkiego Cię nauczymy), - wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, - samodzielność, dobra organizacja pracy, nastawienie na wynik, - znajomość lokalnego rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem, - mile widziane osoby mające status studenta. Oferujemy - atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja od każdej podpisanej umowy, - elastyczne godziny pracy, - możliwość pracy hybrydowej (częściowo w terenie, częściowo zdalnie), - szkolenia i wsparcie w zakresie obsługi klienta i rynku nieruchomości,