rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 178   |   Dodanych dzisiaj: 1 355

Opony używane,Wulkanizacja,Serwis.

Opony używane,Wulkanizacja,Serwis.
Wszystkie rozmiary opon. Realizujemy indywidualne potrzeby klientów. Montaż opon zakupionych w naszej firmie jest zawsze gratis!!!!! ...

Szeregówka narożna - ...

CENA:
1180000


Zobacz

Szukam pracy w sklep ...

CENA:
3880


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 525 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Firma o ugruntowanej pozycji na rynku z długoletnim doświadczeniem w transporcie międzynarodowym poszukuje osoby na stanowisko: Kierowca samochodu ciężarowego kat. C+E w ruchu międzynarodowym Wymagania: aktualne prawo jazdy kat. C+E, doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy kat. C+E w ruchu międzynarodowym karta pobytu ( kierowca poza UE ) Oferujemy: pracę na terytorium UE, terminową wypłatę wynagrodzenia, samochód przydzielony do kierowcy. Baza firmy:Rzeszów Wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca od zaraz. Preferowany kontakt telefoniczny nr tel. 697033170.

Dodane : 2025-05-13 17:34 + czytaj więcej

Niepubliczny operator pocztowy zatrudni osobę z Rzeszowa do doręczania przesyłek adresowych na terenie miasta, nie wymagamy doświadczenia , dla studenta , emeryta , wystarczy napisać parę słów o sobie i wysłać na adres [użyj formularza kontaktowego] zapraszamy

Dodane : 2025-05-13 17:34 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: - przygotowanie narzędzi i materiałów potrzebnych do produkcji - montaż elementów i komponentów drewnianych - zapewnienie czystości i porządku w miejscu pracy - obróbka drewna (cięcie, szlifowanie, frezowanie, montaż) - drobne prace naprawcze -renowacje, naprawy usterek prostych elementów drewnianych Nasze wymagania: - obsługa narzędzi mi maszyn stolarskich - znajomość okuć meblowych/umiejętności montażu - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - gotowość do podjęcia pracy od zaraz i na dłuższy okres Oferujemy: - rodzaj umowy umowa o pracę, umowa zlecenie - elastyczny system pracy dopasowany do możliwości zleceniobiorcy ( w przypadku zatrudnienia na umowę zlecenie) - stabilne zatrudnienie w Hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku - pełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązki - zakwaterowanie i wyżywienie na terenie obiektu lub w pobliskiej okolicy - wewnętrzny system motywacyjny, szkolenia i projekt #ARŁAMOVE, #EKOARŁAMÓW - zniżki na usługi hotelowe - możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego - partnerskie podejście i zdrową atmosferę

Dodane : 2025-05-14 07:51 + czytaj więcej

Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w prestiżowym obiekcie - elastyczne formy współpracy umowa zlecenie, umowa o pracę, B2B - szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego w branży hotelarskiej - możliwość awansu w strukturach hotelowych - możliwość zakwaterowania i dofinansowanie do wyżywienia - dostęp do strefy basenów i zaplecza sportowego - przyjazną atmosferę w pracy Opis stanowiska: - przygotowanie potraw kuchni bankietowej oraz a`la carte zgodnie z przyjętymi standardami. - dbanie o estetykę potraw i dobrą atmosferę w zespole. - ścisła współpraca z szefami zmian we wszystkich przestrzeniach kuchennych Hotelu Arłamów. - dbanie o powierzony produkt jak i o higienę w miejscu pracy. Wymagania: - umiejętność pracy w zespole - chęć nauki i rozwoju - samodzielność i sprawna organizacja pracy własnej - innowacyjność i pomysłowość - dyspozycyjność - praca zmianowa na pełen etat - wykształcenie kierunkowe mile widziane - aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych

Dodane : 2025-05-14 07:52 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: - planowanie i realizacja przydzielonych projektów marketingowych - przygotowywanie treści (strony www, mailingi, inne) - przygotowywanie materiałów promocyjnych - bieżąca i ścisła współpraca ze wszystkimi działami w Hotelu - współpraca z podmiotami zewnętrznymi - tworzenie materiałów i grafik reklamowych wspierających działania marketingowe - przygotowywanie contentu do materiałów promocyjnych Wymagania: - minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku - umiejętność realizacji projektów marketingowych - umiejętność tworzenia i redagowania tekstów - kreatywność i łatwość generowania pomysłów - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy - nastawienie na realizację celów - bardzo dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego - praktyczna znajomość programów graficznych Oferujemy: -rodzaj umowy umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B -stabilne zatrudnienie w Hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku -pełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązki -zakwaterowanie i wyżywienie na terenie obiektu lub w pobliskiej okolicy -wewnętrzny system motywacyjny, szkolenia i projekt #ARŁAMOVE, #EKOARŁAMÓW -szerokie możliwości rozwoju i awansu -zniżki na usługi hotelowe -możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego -partnerskie podejście i zdrową atmosferę

Dodane : 2025-05-14 07:52 + czytaj więcej

forma zatrudnienia umowa zlecenie (etat) poszukujemy również pracowników, którzy szukają dodatkowego zajęcia na umowę zlecenie (praca dodatkowa, elastyczne godziny pracy) miejsce wykonywania pracy: Hotel Arłamów Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne nieposzlakowana opinia, wykształcenie minimum średnie aktualne uprawnienia ratownika wodnego dokumenty potwierdzające posiadanie innych kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym (np. instruktor nauki pływania, patent żeglarza jachtowego, dyplom młodszego nurka itp.) aktualna legitymacja ratownika wodnego lub dokument potwierdzający przynależność w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa aktualne zaświadczenie o ukończonym kursie w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytułu Ratownika KPP WYMAGANIA DODATKOWE: dyspozycyjność (praca zmianowa zmiany 9-21) uczciwość; odpowiedzialność za realizowane zadania systematyczność i konsekwencja w działaniu; komunikatywność; sumienność ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU: Zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie hali basenowej, osób kąpiących się, korzystających z atrakcji wodnych zgodnie z obowiązującym Regulaminem Strefy Basenów , pouczanie grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych zamierzających korzystać z basenu o obowiązujących przepisach regulaminowych oraz o zasadach korzystania z

Dodane : 2025-05-14 07:52 + czytaj więcej

Zakres odpowiedzialności: Kierowanie zespołem techników utrzymania ruchu oraz nadzór w zakresie obsługi instalacji WOD-KAN i HVAC. Zamówienia materiałów i narzędzi oraz sprzętu BHP niezbędnych utrzymania obiektu. Współpraca z organami w zakresie gospodarki wodnej oraz wód basenowych. Współpraca z organami w zakresie gospodarki wodno ściekowej. Współpraca z firmami zewnętrznymi. Nadzór nad infrastrukturą techniczną, w tym uzdatnianie wody, oczyszczanie ścieków, technologia basenowa. Planowanie prac naprawczych i konserwacyjnych. Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne; Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną Praktyczne umiejętności diagnozowania oraz usuwania usterek; Umiejętność pracy w zespole, przedsiębiorczość i inicjatywa; Biegła obsługa komputera MS Office (Excel, Word) W przypadku obcokrajowców komunikatywny język polski w mowie i piśmie. Mile widziane Doświadczenie na podobnym stanowisku; Uprawnienia Energetyczne SEP grupa 1 i 2 w zakresie dozoru Wiedza oraz umiejętności praktyczne z zakresu systemów automatyki przemysłowej oraz budynkowej; Oferujemy: rodzaj umowy umowa o pracę, B2B wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i doświadczenia elastyczny system pracy stabilne zatrudnienie w Hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku pełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązki zakwaterowanie i wyżywienie na terenie obiektu lub w pobliskiej okolicy wewnętrzny system motywacyjny, szkolenia i projekt #ARŁAMOVE, #EKOARŁAMÓW szerokie możliwości

Dodane : 2025-05-14 07:52 + czytaj więcej

Opis stanowiska: wykonywanie zabiegów, masaży i rytuałów znajdujących się w ofercie SPA wykonywanie czynności związanych z obsługą Gości SPA zachowanie czystości w strefie pracy dbanie o pozytywny wizerunek strefy SPA i Hotelu Wymagania: wykształcenie kierunkowe ukończone lub w trakcie dyspozycyjność, miła aparycja i łatwość w nawiązywaniu kontaktów umiejętność pracy w zespole gotowość pracy w systemie zmianowym Oferujemy: stawka godzinowa zależna od doświadczenia kandydata wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny rodzaj umowy umowa zlecenie, B2B elastyczny system pracy dopasowany do możliwości zleceniobiorcy ( w przypadku zatrudnienia na umowę zlecenie) stabilne zatrudnienie w Hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku pełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązki zakwaterowanie i wyżywienie na terenie obiektu lub w pobliskiej okolicy wewnętrzny system motywacyjny, szkolenia i projekt #ARŁAMOVE, #EKOARŁAMÓW szerokie możliwości rozwoju i awansu zniżki na usługi hotelowe możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego partnerskie podejście i zdrową atmosferę

Dodane : 2025-05-14 07:53 + czytaj więcej

Obowiązki: nadzorowanie pracy obiektu w zakresie automatyki budynkowej BMS konserwacja, eksploatacja, programowanie i uruchamianie instalacji automatyki; sporządzanie wizualizacji systemów udział w przygotowywaniu modernizacji oraz wycen instalacji automatyki BMS i AKPiA; wdrażanie nowych rozwiązań, optymalizacja pracy układów Wymagania: wykształcenie minimum średnie techniczne, mile widziane wykształcenie wyższe (Elektrotechnika, Energetyka, Automatyka) mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku w branży: automatyka przemysłowa, elektryka (niskie prądy), klimatyzacja, wentylacja, ogrzewnictwo doświadczenie w zakresie programowania dowolnych sterowników automatyki budynkowej znajomość rynku rozwiązań automatyki i nowoczesnych technologii, mile widziana znajomość Delta Controls w zakresie rozwiązań do zarządzania obiektem biegła obsługa komputera, podstawowa wiedza z zakresu informatyki mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym czytać ze zrozumieniem dokumentację techniczną dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne sumienność, pracowitość, dyspozycyjność umiejętność działania w środowisku wymagającym radzenia sobie z wieloma priorytetami w tym samym czasie. prawo jazdy kat. B będą dodatkowym atutem Oferujemy: pracę w stabilnej firmie umowę o pracę lub B2B przejrzyste i korzystne warunki pracy możliwości rozwoju zawodowego poprzez styczność z nowymi technologiami, szkolenia branżowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętno

Dodane : 2025-05-14 09:25 + czytaj więcej

Firma Studio Szkła z siedzibą w Rzeszowie poszukuje pracownika na stanowisko szklarz na hali produkcyjnej. Zakres obowiązków: * Obróbka szkła * Podnoszenie i przenoszenie szkła * Pomiary * Montaż elementów gotowych Wymagania: * Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie mile widziane * Dokładność, sumienność i chęć do pracy * Ogólna sprawność fizyczna (podnoszenie szkła) Oferujemy: * Umowę o pracę * Pracę w godzinach 8:00-16:00, od poniedziałku do piątku * Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju * Parking dla pracowników * Przeszkolenie Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny pod numerem: 666 688 750 Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku!

Dodane : 2025-05-14 09:34 + czytaj więcej

Firma MARMA Polskie Folie Sp. z o.o. jest czołowym producentem opakowań i wyrobów z tworzyw sztucznych oraz niekwestionowanym liderem we wdrażaniu innowacyjnych technologii w przetwórstwie tworzyw sztucznych. W związku z rozwojem naszego Zakładu w Nowej Dębie i powstaniem nowych miejsc pracy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Operator Maszyn (oferta jest kierowana dla osób z doświadczeniem jak i do przyuczenia, a także dla osób niepełnosprawnych) Miejsce pracy: Nowa Dęba Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zawartej bezpośrednio z firmą rynkowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz osiąganych wyników pracy, na które składa się wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy (premia motywacyjna miesięczna, premia za usprawnienia, kwartalna premia frekwencyjna) p rogram Poleceń Pracowniczych (możliwość uzyskania atrakcyjnej nagrody pieniężnej) wdrożenie dla osób bez doświadczenia na produkcji oraz wsparcie zespołu w okresie wdrażania możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych (ścieżki kariery) doświadczenie zawodowe w obsłudze nowoczesnych maszyn w firmie o wysokiej pozycji na rynku szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach dla Ciebie i dorosłych członków Twojej rodziny rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych: zapomogi losowe, imprezy okolicznościowe, świąteczne świadczenia pieniężne, paczki świąteczne dla dzieci dogodną lokalizację miejsca pracy z dostępem do

Dodane : 2025-05-14 10:26 + czytaj więcej

Firma MARMA Polskie Folie Sp. z o.o. jest czołowym producentem opakowań i wyrobów z tworzyw sztucznych oraz niekwestionowanym liderem we wdrażaniu innowacyjnych technologii w przetwórstwie tworzyw sztucznych. W związku z rozwojem naszego Zakładu w Nowej Dębie i powstaniem nowych miejsc pracy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Pracownik produkcji (oferta jest kierowana dla osób z doświadczeniem jak i do przyuczenia, a także dla osób niepełnosprawnych) Miejsce pracy: Nowa Dęba Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zawartej bezpośrednio z firmą rynkowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz osiąganych wyników pracy, na które składa się wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy (premia motywacyjna miesięczna, premia za usprawnienia, kwartalna premia frekwencyjna) p rogram Poleceń Pracowniczych (możliwość uzyskania atrakcyjnej nagrody pieniężnej) wdrożenie dla osób bez doświadczenia na produkcji oraz wsparcie zespołu w okresie wdrażania możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych (ścieżki kariery) doświadczenie zawodowe w obsłudze nowoczesnych maszyn w firmie o wysokiej pozycji na rynku szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach dla Ciebie i dorosłych członków Twojej rodziny rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych: zapomogi losowe, imprezy okolicznościowe, świąteczne świadczenia pieniężne, paczki świąteczne dla dzieci dogodną lokalizację miejsca pracy z dostępem

Dodane : 2025-05-14 10:26 + czytaj więcej

Opis Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci zatrudni osobę na stanowisko specjalisty ds.kadr i płac. Zakres obowiązków: 1. Obsługa finansowo-księgowa wyodrębnionej jednostki organizacyjnej Fundacji. 2. Przygotowywanie sprawozdawczości finansowo-księgowej, 3. Sporządzania list płac z tytułu umów o pracę oraz cywilno-prawnych. 4. Terminowe wykonywanie bieżących płatności za zobowiązania wynikające z faktur zakupowych, wynagrodzeń oraz pozostałych zobowiązań. 5. Dekretowanie i księgowanie list płac oraz uzgadnianie kont rozrachunkowych z tytułu wynagrodzeń, ubezpieczeń grupowych, potrąceń komorniczych, rozliczeń z ZUS i US oraz pozostałych rozrachunków wynikających z list płac. 6. Dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie finansowo- księgowym Optima 7. Pobieranie wydruków wyciągów bankowych placówki i ich księgowanie. 8. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej. 9. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych. Wymagania: 1. Wykształcenie kierunkowe: ekonomia, finanse, rachunkowość itp. 2. Prawo jazdy kat B. 3. Teoretyczna i praktyczna znajomość aktualnie obowiązujących przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych. 4. Dodatkowym atutem będzie znajomość programu księgowego Optima.

Dodane : 2025-05-14 10:27 + czytaj więcej

Twój zakres obowiązków identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i aktualizowanie bazy danych potencjalnych klientów, analiza oczekiwań klientów pod kątem nowych szans biznesowych, budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z klientami, przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych, raportowanie bezpośrednio do Właściciela firmy. Współpraca z Przedstawicielami handlowymi Nasze wymagania doświadczenie w obszarze prospectingu, sprzedaży, doradztwa, telemarketingu, znajomość procesów sprzedaży oraz technik pozyskiwania klientów, umiejętność pracy z bazami danych i narzędziami CRM, pro aktywność i zdolność do samodzielnej pracy, doświadczenie w sprzedaży B2B, umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, motywacja i zaangażowane. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w jednej z branż: telemetrycznej, motoryzacyjnej lub związanej z obsługą floty pojazdów. Oferujemy elastyczną formę zatrudnienia dostosowaną do Twojej sytuacji (umowa zlecenie, umowę o pracę lub współpraca w oparciu o własną działalność gospodarczą), wynagrodzenie podstawowe i przejrzysty system prowizji, narzędzia pracy (laptop, telefon), co najważniejsze - domowa, niekorporacyjna atmosfera.

Dodane : 2025-05-14 18:18 + czytaj więcej

Wiadomości Twoje konto id: Twoje konto: Ogłoszenia Wiadomości Płatności Szukam pracy Ustawienia Twoje przesyłki Obserwowane: Ogłoszenia0 Wyszukiwania0 Wyloguj Strona głównaPracaBudowa / remontyBudowa / remonty - PodkarpackieBudowa / remonty - Rzeszów Dodane Dzisiaj o 22:22 CIEŚLA Szalunkowy / MURARZ Pomocnik ! 18 - 30 zł/godz. brutto Wymiar pracy Pełny etat Typ umowy Umowa o pracę Rzeszów, Podkarpackie Wymagane doświadczenie: Tak 🇺🇦 Автоматичний переклад українською Opis CIEŚLA SZALUNKOWY Zakres obowiązków: czytanie rysunków wykonawczych doświadczenie w pracy przy montażu elementów ( ściany, stropy, schody, balkony) szalunki PERI, DOKA, HUNNEBECK WYMAGANIA: samodzielność umiejętność pracy w zespole doświadczenie w pracy na budowie MURARZ: Zakres obowiązków: czytanie rysunków wykonawczych Wymagania: samodzielność, umiejętność pracy w zespole doświadczenie w pracy na budowie POMOCNIK - do przyuczenia Szukamy młodych ludzi :) Miejsce pracy: Rzeszów ( okolice) Zatrudnienie: Od zaraz / umowa o pracę

Dodane : 2025-05-14 18:51 + czytaj więcej

Poszukujemy osoby na na stanowisko : - pomocnik montera rusztowań - monter rusztowań Oferujemy : - bezpłatny dojazd , - bezpłatne zakwaterowanie - narzędzia oraz odzież robocza - praca w Polsce w delegacji. - stawki ustalane indywidualnie Prosimy o kontakt tylko osoby zainteresowane pod nr tel : 783037058 lub 720868608

Dodane : 2025-05-14 19:23 + czytaj więcej

cena: 42 zł
INŻYNIERIA RZESZÓW SA zatrudni elektryka, posiadającego uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji sieci na stanowisku eksploatacji , świadectwo kwalifikacyjne E. Wynagrodzenie brutto 42 zł za godzinę. Kontakt: e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-15 07:42 + czytaj więcej

INŻYNIERIA RZESZÓW S.A. zatrudni operatora żurawia samojezdnego. Praca w delegacji. Wymagania: uprawnienia operatora żurawia samojezdnego kategorii IIŻ bez ograniczeń. Kontakt: e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-15 08:02 + czytaj więcej

Wyobraź sobie miejsce, w którym możesz uczyć, rozwijać się i oddychać. Miejsce, w którym edukacja ma znaczenie dla uczniów i dla Ciebie. Gdzie codzienna praca daje satysfakcję, poczucie sensu i energię, a nie wypalenie. Gdzie jesteś częścią zespołu, a nie tylko nazwiskiem w planie lekcji. Taka właśnie jest International WR School międzynarodowa szkoła podstawowa, która zmienia nie tylko edukację dzieci, ale również społeczny obraz pracy nauczyciela. Z troską, autentycznością i przestrzenią do rozwoju. Ludzie mają tu znaczenie - nasz zespół to nasza siła Tworzymy zespół nauczycieli, którzy są fantastyczni nie tylko zawodowo, ale i ludzko - pełni pasji, odwagi i serca do edukacji. To zgrana, wspierająca się społeczność profesjonalistów, którzy współpracują, dzielą się doświadczeniem i inspirują nawzajem każdego dnia. Nie udajemy jesteśmy autentyczni. Pracujemy w zgodzie z wartościami, z uważnością i świadomością celu. Stosujemy metody oceniania kształtującego, które wzmacniają ucznia i uczą go samoświadomości, refleksji i działania z sensem. Dajemy przestrzeń do rozwoju zarówno dzieciom, jak i sobie nawzajem. Uwielbiamy feedback wierzymy, że to on buduje zaufanie, rozwój i zdrowe relacje. Tworzymy kulturę ciągłego uczenia się, gdzie każdy niezależnie od doświadczenia może eksplorować nowe ścieżki, zadawać pytania i rozwijać talenty. Wsparcie to nie hasło to realność codzienności W naszej szkole działa wyjątkowy zespół wsparcia psychologiczno-pedagogicznego pełni empatii, doświa

Dodane : 2025-05-15 08:13 + czytaj więcej

Dołącz do jednego z liderów branży szkoleniowej GastroInvest Group. Miejsce pracy: Rzeszów / praca stacjonarna Jesteśmy jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem oraz poszerzaniem zakresu naszych działań, poszukujemy osób, które z energią i zaangażowaniem dołączą do naszego zespołu administracyjnego. Kogo szukamy? Osób odpowiedzialnych, dobrze zorganizowanych i pełnych entuzjazmu do pracy administracyjnej, które odnajdują się w dynamicznym środowisku i cenią sobie rozwój zawodowy. Zakres obowiązków: - przygotowanie bieżącej dokumentacji biurowej, - tworzenie prostych projektów graficznych (np. posty do mediów społecznościowych- Canva), - pomoc w przygotowywaniu dokumentów do dofinansowań dla klientów, - organizacja pracy biura, - obsługa wysyłki paczek oraz materiałów szkoleniowych. - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy - zamawianie materiałów biurowych i artykułów codziennego użytku - umawianie i organizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych - przygotowywanie pism, raportów, zestawień i prezentacji - segregowanie i przekazywanie korespondencji odpowiednim osobom Czego oczekujemy? - dobrej znajomości obsługi Canvy i mediów społecznościowych, - wysokiej precyzji, dokładności i kultury osobistej, - umiejętności pracy w zespole, który rozwija się w szybkim tempie, - radzenia sobie pod presją czasu oraz dobrej organizacji pracy własnej, - nienagannej prezencji. Proces rekrutacji: Etap 1: Przedstawienie warunków i k

Dodane : 2025-05-15 11:21 + czytaj więcej

Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. administracji i dofinansowań. Szukasz pracy w dynamicznym i wspierającym zespole? Chcesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie? Czekamy właśnie na Ciebie! Zakres obowiązków: - Pozyskiwanie dofinansowań krajowych i europejskich dla naszych klientów. - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i wniosków o dofinansowanie. - Rozliczanie otrzymanych dofinansowań. - Monitorowanie nowych możliwości pozyskiwania środków. Oferujemy: - Umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesiące). - Wynagrodzenie podstawowe 3 500 zł netto + 500.00 zł premie od wyników. - Pracę na pełen etat w centrum Rzeszowa. - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. - Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu. - Przyjazną atmosferę pracy, ukierunkowaną na wspólne osiąganie wyników. - Stałą pracę Kogo szukamy? - Osób z doświadczeniem w przygotowywaniu wniosków o dofinansowania lub w pracy administracyjnej. - Samodzielnych, dokładnych i zorganizowanych. - Osób nastawionych na rzetelną pracę Jak aplikować? Prześlij swoje CV i krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem. Nie przegap szansy na rozwój i stabilną pracę w prestiżowej instytucji szkoleniowej!

Dodane : 2025-05-15 11:21 + czytaj więcej

Firma Synerte Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie poszukuje Pracownika ds. legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców. Naszą firmę wyróżnia doświadczenie. Od wielu lat działamy na polskim i zagranicznym rynku oraz z sukcesem wykonujemy zlecenia dla Klientów z wielu branż, a przede wszystkim z branży Automotive. Naszymi partnerami są Volvo, Porsche, Audi, Peugeot, Daimler, MAN oraz wiele innych. Do Twoich obowiązków będzie należeć: • Prowadzenie dokumentacji kadrowej, • Pełne wsparcie i obsługa prowadzonych postępowań legalizujących pobyt i zatrudnienie Cudzoziemców w Polsce, • Stała współpraca z Urzędami w sprawach legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców, • Występowanie o zaświadczenia A1 i karty EKUZ oraz inne dokumenty związane z delegowaniem pracowników, • Aktywne pozyskiwanie kandydatów na różne stanowiska w firmie, z uwzględnieniem specyfiki branży, • Aktywny udział w prowadzeniu programu rozwoju pracowników, • Przygotowywanie raportów i zestawień (praca z danymi w Excelu), • Współpraca i płynna komunikacja z pozostałymi działami firmy. Aplikuj, jeśli jesteś osobą, która: • Posiada wykształcenie wyższe, • Jest ukierunkowana na zdobywanie wiedzy i doświadczenia w przepisach dotyczących legalnego zatrudnienia oraz pobytu Cudzoziemców w Polsce, • Posiada umiejętność praktycznego wykorzystania dostępnych przepisów prawnych (ustaw, rozporządzeń itp. oraz znajomość prawa pracy), • Charakteryzuje się wysokim poziomem zdolności organizacyjnych, • Posiada

Dodane : 2025-05-15 12:07 + czytaj więcej

Poszukujemy zmotywowanych i zaangażowanych osób na stanowisko Montera w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży automotive. Dołącz do zespołu, który tworzy innowacyjne rozwiązania dla przemysłu motoryzacyjnego! Start: od zaraz, bądź w wybranym preferowanym przez Ciebie terminie! Oferujemy możliwość przyuczenia dla osób bez doświadczenia! Miejsce pracy: Austia, Francja, Włochy, Niemcy, Węgry, USA i inne CO BĘDZIESZ ROBIĆ: • Montować wyposażenie hal przemysłowych (np. elementy stalowe, konstrukcje itp.) • Obsługiwać elektronarzędzia (wkrętarki, szlifierki itd.) • Pracować w zgranym zespole ! KOGO SZUKAMY? • Osób z doświadczeniem w branży, bądź z chęcią nauki, • Gotowych do wyjazdu na min. 4–6 tygodni, • Samodzielnych, ale też potrafiących pracować w zespole, • Mile widziane prawo jazdy kat. B (ale nie wymagane). CO OFERUJEMY? • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • Darmowe zakwaterowanie oraz transport do pracy, • Odzież roboczą oraz narzędzia, • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, • Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju, • Masz kolegę, znajomego z którym chciałbyś wyjechać? – u nas jest taka możliwość! • Możliwość długoterminowej współpracy w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Nie czekaj! Aplikuj teraz ( CV - > e-mail: [użyj formularza kontaktowego]) lub skontaktuj się z nami telefonicznie – 533 221 819, aby dowiedzieć się więcej. Czekamy na Twoje zgłosz

Dodane : 2025-05-15 12:09 + czytaj więcej

Firma PROFUNDER CONSULTING zajmuje się pozyskiwaniem dofinansowań dla firm, głównie z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), samorządów i organów samorządowych (JST), organizacji pozarządowych (NGO) oraz osób prywatnych. Z związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy współpracowników w zakresie m.in.: sporządzania dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursów z dofinansowaniem unijnym, sporządzania wniosków pożyczkowych, sporządzania modeli biznesowych (internacjonalizacja, dywersyfikacja działalności, gospodarka obiegu zamkniętego). Wymagania stawiane współpracownikom: - minimum pół roku doświadczenia w branży związanej z pozyskiwaniem finansowania zewnętrznego; - wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, administracja, prawo); Forma współpracy: umowa zlecenie, umowa o dzieło, współpraca B2B. Tryb pracy: praca całkowicie zdalna oraz ewentualne spotkania robocze. CV proszę wysyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W dokumencie CV prosimy umieścić następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Dodane : 2025-05-15 13:26 + czytaj więcej

Recepcjonistka w Salonie Samochodowym Chińskich Marek Zainteresowane osoby zapraszamy do aplikacji: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2ef40b5d67264c30ae1037792f2b601c Opis stanowiska: Obsługa klientów w salonie – liczenie klientów (traffic), Udzielanie podstawowych informacji o ofercie, Robienie kawy, herbaty, częstowanie wodą itp., Wprowadzanie klientów do systemu CRM, Obsługa maili firmowych, Robienie zamówień na materiały biurowe i inne, Dbanie o porządek i klimat w salonie, Przygotowywanie kwiatów oraz dekoracji przy wydaniach samochodów, Pomoc w tankowaniu pojazdów, Sporządzanie raportów dla przełożonego. Wymagania: Komunikatywny język polski w mowie i piśmie (chęci do nauki), Gościnność i otwartość, Pracowitość i dobra organizacja pracy, Mile widziany komunikatywny język angielski, Znajomość języka chińskiego, japońskiego, koreańskiego lub innego azjatyckiego języka będzie dużym atutem, Doświadczenie w pracy z klientami z rynków azjatyckich mile widziane, Prawo jazdy kat. B, Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin oraz w oparciu o umowę o pracę; Przyjazny i zgrany zespół - stawiamy na budowanie relacji oraz dbamy o to, aby każdy w zespole czuł się dobrze; Pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport,

Dodane : 2025-05-15 13:33 + czytaj więcej

Strona 6 z 21
zamknij
Zamknij
Strona www.rzeszowiak wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystajac ze strony wyrazasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas używania naszego serwisu. Dowiedz sie więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy. OK