GastroInvest Group –firma szkoleniowo-doradcza. Naszym celem jest dostarczanie wiedzy, poprzez dostarczanie najwyższych jakościowo szkoleń dla Naszych klientów, które przyśpieszą rozwój ich pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem działu sprzedaży, poszukujemy kandydatów do obsługi klienta biznesowego. Miejsce pracy: Ul. Targowa 3, Rzeszów Opis stanowiska: Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: -sprzedaż szkoleń które oferuje firma -utrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firmy -obsługa bazy danych w CRM -prace administracyjne -ścisła współpraca z działem dofinansowań -uczestnictwo w wydarzeniach branżowych Jeśli lubisz pracę z ludźmi a dodatkowo: -Potrafisz nawiązywać długoterminowe relacje z klientami. -Jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej. -Posiadasz determinację i motywację do pracy. -Znasz pakiet MS Office, a w szczególności Worda i Excela. -Potrafisz działać w firmie, która posiada swoje standardy i wewnętrzne procedury. To jest to praca dla CIEBIE! Doświadczenie w branży szkoleniowej jest dodatkowym atutem, ale jeśli go nie posiadasz nie obawiaj się. Przed podjęciem pracy przejdziesz tygodniowy kurs wprowadzający Cię do Twojego zakresu obowiązków. Co oferujemy: -Możliwość uczestnictwa w wydarzeniach branżowych, które podniosą Twoje umiejętności -Pracę w zespole, który jest jednym zgranym teamem. -Ciągły rozwój. -Umowę o pracę/ zlecenie -Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie (Podstawa + system premiowy ) -Możliwość awansu