Do sprzedania autko mojej żony, niestety niesprawne. W trakcie jazdy zaczęło zwalniać, po czym żona nie mogła go już odpalić. Mechanik twierdzi, że prawdopodobnie padła któraś z trzech pomp, ale nie za bardzo chce szukać, tym bardziej, że kupujemy nowe autko dla żony. Specyfikacja: BMW E46 2,0 diesel Touring, Rok produkcji 2004, Środek czarna skóra, Sporo wymienionych części (w tym w ciągu ostatnich pięciu lat: zawieszenie, rozrusznik, tylny zacisk hamulcowy (oczywiście w międzyczasie tarcze i klocki), przed ubiegłorocznym przeglądem zrobione przewody hamulcowe (okazało się, że były OK, ale powłoka lakiernicza odchodziła)). Co nie dział: Tylna wycieraczka (silnik OK, mechanizm trzeba rozebrać i wyczyścić), grzanie foteli - kupiliśmy auto z już niedziałającym systemem (sygnalizacja zaświeca się po czym natychmiast gaśnie), pęknięty zawias klapy bagażnika. Ponadto lusterko kierowcy pęknięte i obudowa klejona (ale mechanizm działa). Rdza powierzchniowa na lewym nadkolu przednim (widać na zdjęciach) oraz rantach drzwi. Poza tym wszystko było sprawne włącznie z Klimą (dobijana dwa lata temu działa świetnie). Autko padło 26 maja w trasie z Sącza, a na BT mieliśmy jechać po powrocie żony, więc autko nie ma badań obecnie. Ubezpieczenie do 25,06,2025r. Na aucie oryginalne, pancerne felgi BROCK, a także opony zimowe NOKIAN WR SNOWPROOF (w świetnym stanie - mało używane) z 2019 roku, 205x55x16. Pół baku paliwa w pakiecie :). Autko można oglądnąć u mechanika, który je do tej pory serw