Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie potencjalnych klientów B2B z wybranych branż (przemysł, technologia, inżynieria)
Wyszukiwanie kontaktów do decydentów (LinkedIn, katalogi, targi, CRM)
Tworzenie i prowadzenie kampanii cold mailingowych, LinkedInowych, telefonicznych
Wstępna kwalifikacja leadów i umawianie rozmów z zespołem projektowym
Monitorowanie wyników działań i raportowanie w CRM
Oczekiwania:
Doświadczenie w sprzedaży B2B lub generowaniu leadów mile widziane, ale nie wymagane
Samodzielność, komunikatywność i dobra organizacja pracy
Umiejętność szukania informacji, pracy z Excelem lub CRM-em
Podstawowa znajomość języka angielskiego (czytanie, pisanie krótkich wiadomości)
Mile widziana znajomość LinkedIn i narzędzi typu Sales Navigator, Snov.io, Apollo
Oferujemy:
Pracę przy ciekawych projektach B2B (polskich i zagranicznych)
Możliwość rozwoju w sprzedaży, marketingu i prospectingu
Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie w codziennej pracy
Elastyczne godziny, praca hybrydowa lub zdalna
Wynagrodzenie podstawowe + system premii za efekty
Zgłoszenia (CV lub krótki opis doświadczenia)