Zakres obowiązków:
Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu oraz dbanie o dobry wizerunek biura
Zarządzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów
Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji
Aktywny udział w rozwoju firmy oraz realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych
Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów oraz koordynacja podpisów na dokumentach przez Zarząd
Archiwizacja i dbanie o porządek w dokumentacji
Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarząd
Przygotowywanie dokumentów na posiedzenie Zarządu i Rady Nadzorczej, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (protokoły, uchwały, zarządzenia etc.) we współpracy z Radcą Prawnym
Obsługa posiedzeń Zarządu, spotkań i telekonferencji biznesowych z kontrahentami w zakresie organizacyjnym i technicznym
Obsługa połączeń telefonicznych i urządzeń biurowych
Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych
Nasze wymagania:
Wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Wysoka kultura osobista i dyskrecja
Umiejętność tworzenia pism tzw. âlekkie pióroâ
Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu, w tym rozwiązywania problemów
Dokładność i uporządkowanie w realizacji zadań
Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne
Umiejętność współpracy w zespole, otwartość
Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze od 9:00 â 17:00
Prawo jazdy kat. B
Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Mile widziana ogólna wiedza z zakresu Zarządzania, Marketingu
Mile widziana ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania Spółek Giełdowych
Oferujemy:
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce giełdowej, będącej liderem w najbardziej rozwojowej branży w Polsce
Możliwość rozwoju przez udział w realizacji interesujących projektów
Stabilne warunki zatrudnienia
Możliwość rozwoju zawodowego
Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
Niezbędne narzędzia do pracy
Możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju osobistego
Benefity płacowe i pozapłacowe
Pakiety medyczne
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (cv, list motywacyjny) z podaniem stanowiska oraz o dopisanie w swojej ofercie następującej klauzuli: âWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 24.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)â. Aplikacje prosimy przesłać na adres mailowy: rekrutacja@mlsystem.pl.
Informujemy, że administratorem danych osobowych Kandydatów przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest ML System S.A. (36-062 Zaczernie 190G) Dane nie są udostępniane innym podmiotom. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania lub żądania usunięcia.
Dane będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy od daty przesłania aplikacji. W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać informację na adres: rekrutacja@mlsystem.pl używając adres email, który został wskazany podczas składania aplikacji.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.