rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 394   |   Dodanych dzisiaj: 1 057

Mieszkanie 3-pokojowe 54,53 m | Nov ...

Mieszkanie 3-pokojowe 54,53 m | Nov ...
NOVE MONTE CASSINO Osiedle dzięki doskonałemu położeniu łączy w sobie spokojną zieloną okolicę z wygodną komunikacją z centrum miasta. Jest to idealne miejsce aby zamieszkać, odetc ...

LATTAFA, FAKHAR BLAC ...

CENA:
100


Zobacz

Działka pod DOM - Zw ...

CENA:
445000


Zobacz

SKUP AUT SKUP SAMOCH ...

CENA:
34555555


Zobacz
Ogłoszenie # 55002279
Dane podstawowe
kategoria :
Praca > Zatrudnię
tytuł :
Staż w dziale administracji i dofinansowań
data dodania :
2025-12-09 08:47 - ważne jeszcze 30 dni do : 2026-01-09
wyświetleń :
221 razy
cena :
6500 PLN
Treść ogłoszenia
W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozszerzeniem obszarów działalności, GastroInvest Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Dofinansowań.

Rzeszów, ul. Targowa 3
GastroInvest Group

Jeśli jesteś osobą dokładną, odpowiedzialną i szukasz stabilnej pracy na lata, zapraszamy do aplikowania!

Zakres obowiązków:

- Praca zgodnie z procedurami i standardami firmy (pełne wdrożenie zapewniamy)

- Przygotowywanie dokumentacji związanej z dofinansowaniami (wszystkiego Cię nauczymy)

- Rozliczanie dokumentów dofinansowań dla klientów (również zapewniamy szkolenie)

- Kontakt z klientami mailowy i telefoniczny

- Współpraca z działem logistyki, marketingu oraz obsługi klienta

- Pozyskiwanie klientów do bazy CRM (prosty proces wdrażamy od podstaw)

- Bieżąca obsługa administracyjna biura

Wymagania (warunki konieczne):

- Minimum rok doświadczenia na stanowisku administracyjnym (np. urząd, biuro, inna instytucja)

- Umiejętność pracy zgodnie z procedurami

- Wysoka dbałość o detale

- Deklaracja pracy na minimum rok lub dłużej nie szukamy osoby na chwilę

- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 a 16:00

- Nastawienie na pracę i odpowiedzialność (nie szukamy osób nastawionych na relaks )
Oferujemy:

- Pełny proces wdrożeniowy (do miesiąca czasu )

- Wynagrodzenie: 3 610 zł netto + premie od 100 zł do 1 000 zł miesięcznie

- Stałe godziny pracy 8:00 a 16:00

- Stabilne zatrudnienie na dłuższy okres

- Pracę w zgranym, życzliwym i wspierającym zespole

- Umowę o pracę po 3-miesięcznym okresie próbnym

- Terminowe i pewne wynagrodzeni- u nas to absolutna podstawa

- Nowoczesne, bardzo dobrze wyposażone biuro

- Pracę na nowoczesnych programach administracyjnych

- Jasny i przejrzysty system pracy oparty o regulamin firmy

- Kącik kawowo-deserowy

- Benefity po zatrudnieniu na umowę o pracę:

karta MultiSport,

paczki urodzinowe,

paczki świąteczne,

premie roczne.

Jak aplikować?

Jeśli szukasz stabilnego miejsca pracy, w którym możesz się rozwijać w administracji i dobrze czujesz się w pracy z dokumentami dołącz do nas!

Prosimy o przesłanie:

CV wraz ze zdjęciem (warunek konieczny),

klauzuli RODO umożliwiającej kontakt (warunek konieczny).
Zdjęcia
Dane kontaktowe
telefon :
533 xxx-xxx     « pokaż pełny nr telefonu
Twój e-mail :
wiadomość :
załącz plik :
ten plik będzie wysłany z e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych (podany e-mail, odczytany adres IP mojego urządzenia oraz załącznik) podanych w powyższym formularzu kontaktowym przez administratora danych serwisu rzeszowiak.pl. Dane te wraz z zapytaniem zostaną przekazane do osoby umieszczającej ogłoszenie, w celu umożliwienia odpowiedzi. Pełny regulamin dostępny tutaj
zamknij
Zamknij