Twój zakres obowiązków
- Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego
- Weryfikacja i księgowanie dokumentów, w tym m.in. faktur, wyciągów bankowych, raportów kasowych i innych,
- Uzgadnianie rozrachunków,
- Przygotowywanie zestawień i raportów w excelu na potrzeby firmy,
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, archiwizacja dokumentów,
- Wsparcie działu księgowości w bieżącej pracy
- Przyjmowanie, segregowanie i przygotowywanie dokumentacji księgowej
- Pomoc przy przygotowywaniu danych do deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych
- Współpraca z innymi działami firmy
- Prace administracyjno-biurowe, bieżąca obsługa biura
- Inne prace zlecone przez przełożonych
Nasze wymagania
- Wykształcenie kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość) lub w trakcie studiów,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności excel),
- Dobra organizacja pracy własnej oraz terminowość,
- Komunikatywność, systematyczność, odpowiedzialność,
- Chęć uczenia się.
- Mile widziana znajomość programów księgowych (Wapro).
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (1-2 lata),
To oferujemy
- stałe godziny pracy od 8:00 do 16:00,
- umowa na pełny etat na zastępstwo [okres około 1,5 roku], z możliwością przedłużenia współpracy
- pracę w przyjaznym otoczeniu i miłej atmosferze w nowoczesnym biurowcu Skyres w Rzeszowie
- możliwość udziału w szkoleniach,
- ubezpieczenie grupowe,