rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 032   |   Dodanych dzisiaj: 916

Opel Astra J 2011, 1.4 T 120 KM, 6- ...

Opel Astra J 2011, 1.4 T 120 KM, 6- ...
Opel Astra 1.4 turbo 120 KM z 2011 roku, skrzynia manualna, 6-biegowa. - Przebieg 210.800 km. - Samochód sprowadzony z Niemiec w 2023 roku. - Bardzo dobrze utrzymany pod kątem tec ...

Lokal 78m2 ul. Grunw ...

CENA:
3600


Zobacz

MIESZKANIE NA SPRZED ...

CENA:
435000


Zobacz

Piękna, spokojna oko ...

CENA:
188160


Zobacz
Ogłoszenie # 14797883
Dane podstawowe
kategoria :
Motoryzacja > Sprzedam
tytuł :
BMW seria 3 320d touring 2.0 diesel 136 KM e46
data dodania :
2025-05-28 11:46 - ważne jeszcze 24 dni do : 2025-06-28
wyświetleń :
49 razy
cena :
2900 PLN
Treść ogłoszenia
Samochód w moich rękach od 2021 r. Sprzedaję z powodu zmiany na nowszy. Woziłem trójkę dzieci z tyłu, ale ciężko tam było się zmieścić, więc coś większego i pewniejszego było potrzebne. Auto jeździ, ale konieczne są naprawy. Niżej opis bolączek, co jest krytycznego do naprawy i co zostało wymienione. Rozważałem zostawienie go jeszcze w rodzinie ze względu na to że trochę do niego dołożyłem ale z powodu wycieku oleju, którego sam już nie jestem w stanie naprawić nie chce więcej już w niego inwestować.

Rok produkcji: 1999
Przebieg: 378 554 km
VIN: WBAAX71010JR27944
Data 1 rejestracji: 20.12.1999
Przegląd techniczny ważny do: 16.07.2025.
Polisa OC: do. 15.08.2025 - HDI Złoty +

Na samochodzie opony zimowe Nokian WR D4. Dwie nowsze z 2022 (bieżnik ok 7mm) i dwie z 2019 (bieżnik ok 4mm i 5mm). W cenie komplet opon letnich, które przejeździły 2 sezony - polecane na deszcz UNIROYAL RainExpert 5 (2023 r.). Dwie bardziej zużyte (bieżnik 5 - 5,5mm), dwie mniej (bieżnik 6,5-7mm). Do wymiany olej i filtry. Ostatnia wymiana oleju w lipcu 2024. Olej wymieniany co roku, co ok. 12 tys. km. Wcześniej jeździła teściowa z niższymi przebiegami, też olej wymieniany co roku.

Auto ma już swoje lata, więc stan blacharki jest jaki jest. Starałem się uchwycić na zdjęciach miejsca najbardziej dotknięte korozją. Spód i progi zabezpieczałem w newralgicznych miejscach samodzielnie na kanale jakieś 2 czy 3 lata temu. To nie były profesjonalne naprawy, ale starałem się jakoś to zabezpieczyć. Nieciekawa sytuacja była w miejscach, gdzie był podstawiany podnośnik - tuż przy wzmocnieniach była już mocno skorodowana blacha, którą odciąłem na kilka cm i zabezpieczyłem tylko przed wodą matą z włókna szklanego. Rok temu uszkodziłem też niefortunnie na krawężniku miejsca podstawiania podnośnika z prawej strony. Środek podwozia jako taki, choć przy pedałach było miejsce z mocną korozją. Również nadwozie w kilku miejscach robione "na podwórku", by samochód jakoś się prezentował i nie raził w oczy. Z tego co wiem to kiedyś były robione drzwi kierowcy, co widać po delikatnie innym odcieniu lakieru. Prawy przedni błotnik wymieniałem z powodu korozji. Wnętrze już trochę wysłużone, z tyłu odkleja się podsufitka. Szyberdach działa ale wewnętrzna osłona przeciwsłoneczna leży luźno i trzeba uważać przy otwieraniu. Kierownica przetarta, dlatego założony pokrowiec.

Do naprawy z mechanicznych rzeczy (krytyczne):
- Wyciek oleju z silnika - nie wiem skąd, nie diagnozowałem na warsztacie ale osłona pod spodem jest zaolejona i musiałem zrobić dolewkę oleju, gdzie wcześniej to nie było konieczne.
- Amortyzator prawy przód - wyciek oleju
- Wibracje podczas przyspieszania przy ok 40 i 80 km/h, czyli najprawdopodobniej pochodzące z układu napędowego. Początkowo delikatne, teraz bardzo odczuwalne. Obstawiam że przyczyną jest przednia podpora wału, która nie była wymieniana. Wymieniałem podporę tylną oraz łącznik elastyczny wału w 2021 r.

Z pozostałych bolączek:
- Rozrusznik nie kręci za każdym razem po przekręceniu kluczyka. Czasami kręci od razu, czasami za 2, 3 czy 4 razem. Mechanik doświadczony w BMW mówił że do wymiany cewka rozrusznika
- Zdarzają się wibracje podczas puszczania sprzęgła - ta przypadłość występuje odkąd jeżdżę tym samochodem. Mechanik twierdzi że przyczyną jest nierównomierne zużycie tarcz sprzęgłowych (miał podobny model w posiadaniu). Nie wiem czy i kiedy coś było robione ze sprzęgłem, ale ze względu na koszty nic z tym nie robiłem.
- Czasami zaświeci się czujnik ABS, zazwyczaj ma to miejsce przy zmianie pogody, jak mocno przygrzeje słońce. Problem prawdopodobnie z prawym tylnym czujnikiem (ponieważ świeci jednocześnie kontrolka ręcznego przy działającym obrotomierzu). Po wyłączeniu samochodu na kilkanaście minut i odpaleniu ponownie błąd znika po przejechaniu kilkunastu metrów. Z przodu czujniki wymieniałem w 2024 r.
- Nie działa klimatyzacja. Kiedy przejąłem samochód od teściowej klima nie chodziła. W okładzie było ciśnienie. Przyczyną był niesprawny kompresor. Po wymianie na używany kompresor klima ożyła, niestety po sezonie coś się rozszczelniło. Ze względu na koszty odpuściłem temat.
- Jakieś 2-3 lata temu miałem wyciek płynu chłodniczego, gdzieś z chłodnicy. Po zalaniu uszczelniaczem przestało kapać i do tej pory jest ok.
- Niedziałający przycisk na manetce od komputera pokładowego - typowe dla tego modelu - raz naprawiałem dla fanaberii ale znów coś tam nie łączy - mało istotna rzecz.
- Przycisk otwierania tylnej szyby - typowe tego modelu, trudne do wymiany dlatego odłączyłem kabelek. Działa tylko z pilota.
- Po rozłożeniu kanapy z lewej strony na płasko lubi się zaciąć pas, tzn nie luzuje się przy próbie rozwijania, tylko się zaciska. Lepiej go wyciągnąć więcej przy rozkładaniu kanapy. Jeśli się zwinie za bardzo trzeba odkręcać dolny zaczep by pas się poluzował.

Historia napraw
2024
- wymiana drążków kierowniczych wraz z końcówkami i osłonami
- wymiana wahacza prawy przód (z wymiennymi sworzniami)
- wymiana prawego łącznika stabilizatora
- tuleja wahacza lewy przód
- wymiana czujników ABS przód

2023
- wymiana wahacza lewy przód (z wymiennymi sworzniami)
- wymiana lewego łącznika stabilizatora
- regeneracja alternatora
- wymiana oleju wspom. kierownicy
- awaria pompy wtryskowej - wymiana na używaną
- wymiana wszystkich świec żarowych

2022
- wymiana przewodów hamulcowych (wszystkie oprócz prawy przód)
- wymiana elastycznych przewodów hamulcowych
- wymiana tarcz i kloców hamulcowych
- wymiana kompresora klimatyzacji na sprawny używany
- wymiana amortyzatorów przednich

2021
- wymiana tylnej podpory wału
- wymiana łącznika elastycznego wału
- wymiana amortyzatorów tylnych
- wymiana spręży tył
- linka ręcznego strona lewa

Samochód do obejrzenia w Rzeszowie, os. Kotuli

Więcej zdjęć tutaj:

https://drive.google.com/drive/folders/1-001Hn-6kXV77PK9lWNEjfRWG3O4rcME?usp=sharing

Cena do negocjacji

Zapraszam do kontaktu
tel. 516 295 853
Dane dodatkowe
Zdjęcia
Dane kontaktowe
telefon :
516 xxx-xxx     « pokaż pełny nr telefonu
Twój e-mail :
wiadomość :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych (podany e-mail, odczytany adres IP mojego urządzenia oraz załącznik) podanych w powyższym formularzu kontaktowym przez administratora danych serwisu rzeszowiak.pl. Dane te wraz z zapytaniem zostaną przekazane do osoby umieszczającej ogłoszenie, w celu umożliwienia odpowiedzi. Pełny regulamin dostępny tutaj
zamknij
Zamknij