Pracownik działu handlowego i obsługi klienta
MIEJSCE PRACY: ul. Rzeszowska 37b, 38-120 Czudec
GODZINY PRACY: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00
Opis stanowiska:
- Ofertowanie i realizacja zamówień,
- Budowa profesjonalnych, długofalowych relacji z klientem,
- Obsługa klientów z branży DIY(do it yourself)
- Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemów używanych w Dziale Obsługi Klienta,
- Wprowadzanie zamówień od klientów,
- Obsługa zleceń produkcyjnych,
- Współpraca z działem logistyki i produkcji w celu realizacji zamówień,
- Udział w spotkaniach z innymi działami zakładu w celu koordynacji działań
- Wsparcie przed- i posprzedażowe,
- Wykonywanie czynności związanych z raportowaniem,
- Prowadzenie sklepu internetowego.
Oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego â warunek konieczny,
- Umiejętności budowania i utrzymywania długofalowych relacji z Klientami,
- Orientacji na cel i umiejętność analitycznego myślenia,
- Obsługi pakietu Microsoft Office (zwł. Excel), mile widziana znajomość programu Comarch ERP Optima,
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta firmy produkcyjnej oraz znajomość języka niemieckiego.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
- Wynagrodzenie pomiędzy 5000 - 6500 brutto
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Grupowe ubezpieczenie na życie,
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego.
Dokumenty aplikacyjne można składać za pośrednictwem:
- Poczty e-mail: rekrutacja@icfwood.pl
- Osobiście w dziale kadr firmy ICF WOOD w godzinach 08:00-16:00