POSZUKUJEMY:
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży w zielarni
Kogo szukamy?
- Osoby empatycznej, życzliwej i sumiennej, z dobrą organizacją pracy i podstawową obsługą komputera.
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży online (Allegro, eMAG, znajomość Subiekta, PrestaShop, Baselinkera) oraz wykształcenie technika farmacji.
Twoje zadania:
- obsługa klienta stacjonarnego i online,
- sprzedaż i doradztwo, pakowanie zamówień,
- zamawianie i przyjmowanie towaru, dbanie o ekspozycję,
- obsługa poczty, telefonu i kasy,
- prowadzenie prostych raportów i dokumentacji.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie, umowę o pracę lub inną formę,
- atrakcyjne wynagrodzenie + premie
- wdrożenie i wsparcie,
- przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju.
Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Langiewicza 50
Wyślij swoje CV na: sklep@ziolomed.pl
W tytule wiadomości wpisz: Aplikacja -Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży
Do aplikacji dołącz klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).