Poszukuję nowych możliwości zawodowych đš
Nazywam się Natalia i aktualnie otwieram się na nowe wyzwania w obszarze administracji, obsługi biura zarządu, koordynacji projektów, handlu oraz zarządzania procesami biznesowymi.
đź Moje doświadczenie zawodowe obejmuje m.in.:
kompleksową obsługę biura zarządu, w tym organizację kalendarza, korespondencji i spotkań,
współpracę z klientami i partnerami biznesowymi w kraju i za granicą,
prowadzenie negocjacji handlowych i sprzedażowych, a także pozyskiwanie nowych kontrahentów,
koordynację transportu międzynarodowego i monitorowanie realizacji usług,
przygotowywanie dokumentacji, raportów, analiz oraz materiałów strategicznych,
realizację projektów unijnych i marketingowych, w tym planowanie działań i kontrolę budżetów,
rekrutację pracowników, prowadzenie szkoleń i zarządzanie zespołem,
organizację wydarzeń branżowych, spotkań inwestorskich i podróży służbowych.
đ Wykształcenie zdobywałam na Politechnice Rzeszowskiej oraz Uniwersytecie Rzeszowskim, gdzie ukończyłam studia magisterskie z zarządzania oraz studia podyplomowe z coachingu. Posiadam również liczne certyfikaty, m.in. PRINCE2 Foundation, potwierdzające moje kompetencje w zakresie zarządzania projektami oraz między innymi cykl szkoleń managerskich.
đ Komunikuję się w języku angielskim (B2) oraz swobodnie posługuję się narzędziami takimi jak MS Office, Intense czy Subiekt GT.
Jestem osobą zorganizowaną, samodzielną i nastawioną na efekty, a dodatkowo cechuje mnie umiejętność budowania relacji handlowych, rozwijania sprzedaży i skutecznego negocjowania warunków współpracy.
Chętnych zapraszam do kontaktu