Podkarpacki Ośrodek Bezpieczeństwa Pracy BHP DELTA zatrudni pracownika na stanowisko:
- SPRZEDAWCA - DORADCA KLIENTA
Zakres obowiązków;
- obsługa klienta: w sklepie stacjonarnym (Rzeszów, ul. Krakowska)
- doradztwo w zakresie elementów złącznych - śrub, wkrętów, narzędzi, artykułów BHP
- pilnowanie aktualności stanów magazynowych, dbanie o ekspozycje towarów
- przyjmowanie dostaw
- wystawianie dokumentów handlowych - faktury, paragony, wz, pz
Wymagania;
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość branży: śruby, gwoździe, narzędzia, artykuły BHP
- znajomość obsługi komputera - warunek konieczny (używamy drukarki fiskalnej)
- mile widziana obsługa programu Comarch Optima
- zaangażowanie w powierzone obowiązki, rzetelność, dokładność, komunikatywność
Oferujemy;
- umowa zlecenie (na początek), później umowa o pracę
- pracę jednozmianową w stałych godzinach od poniedziałku do piątku (8-16)
- wynagrodzenie od 4000,00 netto
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez formularz zgłoszeniowych
Uwaga: Prosimy o umieszczenie adnotacji w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez P.O.B.P.i D.K.BHP DELTA, zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)."