rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 312   |   Dodanych dzisiaj: 594

1/2 bliźniaka Rzeszów, osiedle Pade ...

1/2 bliźniaka Rzeszów, osiedle Pade ...
Na sprzedaż połowa bliźniaka z ogródkiem znajdującego się w Rzeszowie, na osiedlu domków jednorodzinnych/bliźniaków położonym ok. 200 metrów od skrzyżowania ulicy Paderewskiego z ...

Okna PCV wyprzedaż.

CENA:
200


Zobacz

Czarna ziemia

CENA:
30


Zobacz
Ogłoszenie # 14904709
Dane podstawowe
kategoria :
Praca > Zatrudnię
tytuł :
Pracownik administracyjny z j. angielskim/niemieck
data dodania :
2025-09-03 09:56 - ważne jeszcze 28 dni do : 2025-10-03
wyświetleń :
194 razy
cena :
1 PLN
Treść ogłoszenia
Od wielu lat działamy na polskim i zagranicznym rynku oraz z sukcesem wykonujemy zlecenia dla Klientów z wielu branż, a przede wszystkim z branży Automotive. Naszymi partnerami są Volvo, Porsche, Audi, Peugeot, Ferrari oraz wiele innych.

Jako firma stawiamy przede wszystkim na rozwój zawodowy naszych pracowników.

Poszukujemy ambitnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Pracownika administracyjnego z językiem niemieckim bądź angielskim. Dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w codziennych obowiązkach administracyjnych, w tym w kontaktach z naszymi zagranicznymi klientami i partnerami.

Wymagane kwalifikacje:

- Znajomość języka niemieckiego bądź angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, min. B2,
- Wykształcenie wyższe: preferowane kierunki: Lingwistyka stosowana, Filologia germańska, Administracja (absolwenci, bądź studenci),
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Doskonała organizacji pracy, samodzielność,
- Dokładność i rzetelność,
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku.


Obowiązki:

- Wsparcie zespołu w działaniach administracyjnych,
- Bezpośredni kontakt z partnerami oraz podmiotami zagranicznymi uczestniczącymi w realizacji projektów,
- Wsparcie w komunikacji wewnętrznej, w tym przygotowywanie i tłumaczenie korespondencji oraz dokumentów (PL EN/DE),
- Terminowe i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań,
- Tworzenie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Przełożonych,
- Ścisła współpraca oraz efektywna komunikacja z pozostałymi działami firmy.


Firma oferuje:

- Stabilność: jeśli szukasz długofalowej współpracy i pewności zatrudnienia oferujemy umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Atrakcyjne wynagrodzenie: doceniamy Twoje kompetencje, doświadczenie oraz Twój wkład włożony w pracę indywidualnie ustalamy wysokość pensji,
- Rozwój: chciałbyś rozwinąć swoją wiedzę oraz potencjał - z nami masz taką możliwość. Stawiamy na rozwój naszych pracowników;
- Przyjazne środowisko: wiemy, że praca jest ważnym elementem w życiu każdego człowieka, przebywamy w niej większą część dnia. Pracując u nas spędzisz ją w atmosferze wzajemnej współpracy, pomocy i szacunku.
- Dogodna lokalizacja: chcesz sprawnie docierać do pracy - nasze biuro mieści się w centrum Rzeszowa,
- Stałe godziny pracy: zależy Ci na pracy w systemie jednozmianowym - oferujemy pracę od pon. do pt. od 08:00 - 16:00,
- Niezliczoną ilość pysznej kawy.


Jeśli powyżej wymienione umiejętności cechują właśnie Ciebie, prześlij swoje CV na adres: kadry-export@synerte.eu - a my skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zdjęcia
Dane kontaktowe
telefon :
533 xxx-xxx     « pokaż pełny nr telefonu
Twój e-mail :
wiadomość :
załącz plik :
ten plik będzie wysłany z e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych (podany e-mail, odczytany adres IP mojego urządzenia oraz załącznik) podanych w powyższym formularzu kontaktowym przez administratora danych serwisu rzeszowiak.pl. Dane te wraz z zapytaniem zostaną przekazane do osoby umieszczającej ogłoszenie, w celu umożliwienia odpowiedzi. Pełny regulamin dostępny tutaj
zamknij
Zamknij