Firma: Polskie ePłatności Part of Nexi Group
Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Rejtana 20B
Zakres obowiązków:
- Obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych oraz z zakresu ich rozliczenia
- Przyjmowanie reklamacji
- Świadczenie wsparcia dla serwisantów w czasie instalacji i serwisu terminali
- Udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe
Poszukiwane kompetencje:
- Dobra znajomość obsługi komputera MS Office (Windows 10)
- Dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365), (zdecydowana większość zmian w godzinach 7:00-20:00)
- Podstawowa znajomość działania sieci komputerowych
- Umiejętność pracy w zespole i działania w sytuacjach stresowych
- Wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie do prywatnego ubezpieczenia medycznego, ubezpieczenia grupowego i karty multisport
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym, po okresie wdrożenia