rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 11 925   |   Dodanych dzisiaj: 1 075

Mieszkanie trzypokojowe z balkonem.

Mieszkanie trzypokojowe z balkonem.
W ofercie trzypokojowe mieszkanie z oddzielną kuchnią oraz balkonem, usytuowane w Rzeszowie, przy ul. płk. Kazimierza Iranka-Osmeckiego. Mieszkanie położone na wysokim parterze o ...

Budziwojska 3 | mies ...

CENA:
536726


Zobacz

Komfortowe rodzinne ...

CENA:
680000


Zobacz

SALON MASAŻU ZATRUDN ...

CENA:
10000


Zobacz
Ogłoszenie # 54971305
Dane podstawowe
kategoria :
Praca > Zatrudnię
tytuł :
Specjalista ds. administracji i dofinansowań.
data dodania :
dziś, - ważne jeszcze 30 dni do : 2025-12-09
wyświetleń :
21 razy
cena :
6500 PLN
Treść ogłoszenia
Firma GastroInvest Group, lider wśród instytucji szkoleniowych dla sektora HoReCa, poszukuje osoby na stanowisko Pracownik działu administracji i dofinansowań

Oferujemy:

-umowę zlecenie na okres próbny (3 miesiące), z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego
-wynagrodzenie: 3 510.00 zł netto + 800.00 zł ( premia miesięczna uzależniona od wyników )
-pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
-profesjonalny proces wprowadzenia pracownika do firmy oparty o naukę przygotowania dokumentów z otrzymaniem dofinasowań krajowych i europejskich
-nowoczesne stanowisko pracy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii administracyjnych
-pracę w centrum Rzeszowa ul. Targowa z możliwością parkingu
-przerwy na śniadanie i obiad oraz dostęp do kawy, herbaty i przekąsek
- system benefitów płacowych i pozapłacowych dla pracowników na umowie o pracę
- pracę w firmie która ceni sobie wysokiej jakości standardy i procedury a nie chaos organizacyjny
- pracy na długi okres czasu ( nie szukamy pracowników na mniej niż rok- im dłużej tym lepiej )
- zawsze wynagrodzenie na czas- choć to oczywiste, to jednak wielu tego nie robi, a my dajemy gwarancję, że jest ono zawsze na czas a nawet wcześniej
- imprezy integracyjne raz na kwartał
- plany urlopowe ( dzięki nim, wiesz kiedy możesz iść na urlop i nikt Ci nie będzie przeszkadzał )
- świetnie wyposażona przestrzeń biurowa


Zakres obowiązków:

-przygotowywanie bieżącej dokumentacji firmy
-obsługa dokumentacji związanej z dofinansowaniem i rozliczaniem wniosków
-wysyłka dokumentów do pracowników terenowych
-kontakt z klientem biznesowym (mailowy i telefoniczny)

Oczekujemy:

-minimum rocznego doświadczenia w pracy administracyjnej lub biurowej (warunek konieczny)
-wieku powyżej 25 lat (warunek konieczny)
-zaangażowania i umiejętności pracy pod presją (warunek konieczny)
- musisz być ambitny i mieć bardzo wysoki poziom kultury osobistej
-chęci rozwoju osobistego

Jak aplikować:

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem (warunek konieczny).

Dołącz do nas i rozwijaj się w dynamicznej firmie!
Zdjęcia
Dane kontaktowe
telefon :
533 xxx-xxx     « pokaż pełny nr telefonu
Twój e-mail :
wiadomość :
załącz plik :
ten plik będzie wysłany z e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych (podany e-mail, odczytany adres IP mojego urządzenia oraz załącznik) podanych w powyższym formularzu kontaktowym przez administratora danych serwisu rzeszowiak.pl. Dane te wraz z zapytaniem zostaną przekazane do osoby umieszczającej ogłoszenie, w celu umożliwienia odpowiedzi. Pełny regulamin dostępny tutaj
Inne ogłoszenia [2]
Poniżej znajduje się lista innych ogłoszeń użytkownika :
zamknij
Zamknij