Audi A6 C6 2.4 V6 177KM Quattro, 2005, przebieg 260750km.
Samochód zakupiłem w lutym 2020 roku z przebiegiem 221000km jako sprowadzony ze Szwecji. Jestem jego pierwszym właścicielem w kraju. Przez cały czas użytkowałem go do celów prywatnych do typowej codziennej jazdy.
Do pojazdu dołączam komplet opon letnich Yokohama 225/50 R17 zakupionych w 2020 roku.
Opony zimowe na kołach – Matador Sibir Snow, rok 2021 225/50 R17.
Oba komplety opon nie są w znacznym stopniu zużyte.
Opłaty:
OC – 07.03.2025,
Badanie techniczne – 14.07.2024.
Przez okres użytkowania większość mniej i bardziej poważnych usterek starałem się naprawiać na bieżąco na markowych podzespołach. Samochód miał być zawsze gotowy do jazdy. Audi jak najbardziej nadaje się do dalszego wykorzystywania jako samochód codzienny.
W okresie użytkowania przeze mnie wykonano między innymi następujące naprawy:
- Zawieszenie przód, komplet wahaczy Meyle – wszystkie wahacze, łączniki itp.,
- Tuleje sanek silnika Lemforder,
- Pasek, napinacz osprzętu,
- Świece zapłonowe NGK,
- Jedna cewka zapłonowa, bo komputer sporadycznie notował wypadanie zapłonu na jednym cylindrze – po wymienia problem ustąpił,
- Zregenerowano rozrusznik,
- Wymieniono uszczelniacze mostu tylnego na półosiach,
- Wymieniono jeden z tylnych zacisków hamulcowych,
- Zaciski hamulcowe były doprowadzane do odpowiedniego stanu,
- Wymieniono przeguby wewnętrzne – przód,
- Wymieniono jeden łącznik elastyczny wydechu,
- Wymieniono poduszkę skrzyni biegów,
- Nowe żarniki xenon OSRAM.
Drobniejszych napraw nawet nie notowałem. Filtry i olej wymieniałem co 10 – 15 tysięcy.
Ponadto miałem okazje rozwiązać jedne z większych mankamentów tego modelu, czyli:
- Usunięto i odkodowano klapy w kolektorze dolotowym,
- W ubiegłym roku wstawiono nowe zaworki nagrzewnicy firmy BOSCH, poprzednich zaczął dotykać problem dmuchania gorącym z jednego nawiewu,
- Pozbyłem się wibracji nadwozia powyżej 120km/h.
Według mechaników z którymi się konsultowałem rozrząd raczej nie wymaga interwencji.
W ubiegłym roku zamontowano przednie tarcze + klocki ceramiczne oraz nowe klocki z tyłu.
Wyposażenie między innymi:
- Napęd quattro,
- System MMI 2G Basic (czerwony wyświetlacz),
- System audio DSP,
- Czujnik zmierzchu, deszczu,
- Światła Bi-Xenon,
- Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa,
- Nawiewy klimatyzacji na tył,
- Częściowo elektryczna regulacja foteli,
- Podgrzewane siedzenia przednie,
- Kierownica wielofunkcyjna,
- Pełny FIS – komputer pokładowy,
- 4x elektryczne szyby, domykane z pilota,
- Fabryczny, wysuwany automatycznie hak Westfalia,
- Tylne światła LED,
- Możliwość podpięcia swojego pilota od bramy (przerobiony przycisk rolety na konsoli centralnej),
- Coming home.
Więcej informacji chętnie udzielę telefonicznie.
Podana cena podlega negocjacji po obejrzeniu samochodu.