Asystentka dz. logistyki
Obowiązki:
- wykonywanie czynności administracyjno-biurowych,
- przyjmowanie telefonicznych i mailowych zamówień od klientów,
- obsługa sklepu internetowego,
- przygotowywanie dokumentacji transportowej oraz nadzorowanie przesyłek,
- sporządzanie zestawień
Wymagania:
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność,
- chęć podnoszenia kwalifikacji,
- nastawienie na realizację powierzonych zadań,
- dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Microsoft Office i obsługa narzędzi biurowych,
- znajomość j. angielskiego â podstawowa,
- otwartość i umiejętność pracy w zespole,
-punktualność i sumienność
Oferujemy:
- umowę zlecenie/umowa o pracę,
- możliwość rozwoju,
- miłą atmosferę w pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy rekrutacjacarim@gamil.com
Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie.
W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)".