Akademia Kształcenia Kadr-jesteśmy jedną z czołowych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce i mamy apetyt na więcej. Dostarczamy naszym klientom wiedzę, która przyśpiesza ich rozwój, poprawia jakość życia, a tym samym zmienia świat na lepszy.
W związku z rozbudową oferty naszych usług szkoleniowych poszukujemy:
Stanowisko: Specjalista ds. administracji i obsługi szkoleń
Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Armii Krajowej 30
Twoim głównym zadaniem będzie:
- obsługa po sprzedażowa uczestników naszych szkoleń i kursów
- pisanie wniosków o dofinasowanie do kursów w momentach pików sprzedażowych
- negocjacje z hotelami i ustalanie terminów szkoleń wyjazdowych i stacjonarnych
- pełna obsługa administracyjna od wysłania materiał szkoleniowych po dostarczanie certyfikatów
- dbanie o odpowiedzi na wszelkie zapytania ze strony klientów w trakcie kursów
- uruchamianie szkoleń online przez platformę clic meating
Jeśli:
- lubisz sprzedaż i budować długotrwałe relacji z klientami,
- znasz i rozumiesz wagę i znaczenie rozwoju organizacji
- posiadasz pasję uczenia się i potrafisz zarażać nią innych, to zapraszamy Cię do przesłania aplikacji i rozmowy o tym co możemy razem osiągnąć. Doświadczenie w branży szkoleniowej lub edukacyjnej jest dodatkowym atutem.
Zapewniamy:
- umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie w tym stałą podstawę,
- udział w ciekawych i nowoczesnych projektach,- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- ciągły rozwój, również poprzez szkolenia sprzedażowe z czołowymi ekspertami w branży,
- kartę MULTI SPORT
- pracę w nowej i komfortowej siedzibie na ul. Armii Krajowej,
- Wyjazdy zagraniczne sprawdź nas na YT ( Budapeszt, Praga )
- tort w Twoje urodziny
Jeśli chcesz spróbować swoich sił u nas, prześlij aplikację wraz z CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.