rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 515   |   Dodanych dzisiaj: 901

Opel Corsa 1.3 - z Niemiec - bardzo ...

Opel Corsa 1.3 - z Niemiec - bardzo ...
Sprzedam Opla Corse z bardzo oszczędnym silnikiem 1.3 citd o mocy 95 km, auto bezwypadkowe, bardzo zadbane, bez wkłądu finansowego, potwierdzony przebieg, klimatyzacja sprawna, prz ...

Mieszkania - STANDAR ...

CENA:
499000


Zobacz

Asystentka/ pomoc ks ...

CENA:
123


Zobacz

Lokal usługowy 68 m ...

CENA:
635004


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 618 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Biuro rachunkowe z siedziba w Rzeszowie poszukuje studentki rachunkowości do pracy na umowę zlecenie w biurze Od kandydata oczekujemy: • studiowania takich kierunków jak finanse, rachunkowość, ekonomia, • dobra obsługa komputera, • mile widziana znajomość podstawowych programów księgowych, Rachmistrz, Rewizor, • umiejętność analitycznego myślenia, • dobra praca w zespole, • sprawna organizacja pracy, • chęć nauki i rozwoju osobistego. W zamian Biuro księgowe oferuje możliwość zapoznania się z całokształtem pracy jednostki, zdobycie doświadczenia pod okiem fachowców, zapoznanie się z zasadami prowadzenia PKPIR oraz KH W zakresie obowiązków będzie: • pomoc przy prowadzeniu uproszczonej księgowości, • pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości, • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, • archiwizacja i porządkowanie dokumentacji księgowej, • pomoc w innych pracach bieżących biura

Dodane : 2024-04-10 07:02 + czytaj więcej

Zatrudnię ogrodnika z doświadczeniem. Możliwość zakwaterowania w miejscu pracy. Wynagrodzenie od 28,00 - 37,00 PLN w zależności od doświadczenia i zaangażowania. Umowa do uzgodnienia. Miejsce pracy: 23 km na południe od Rzeszowa (okolice Hyżnego) Niezbędne prawo jazdy kat B i znajomość obsługi ciągnika i sprzętu ogrodniczego.

Dodane : 2024-04-10 08:59 + czytaj więcej

Zatrudnię panią lubiącą ogród i zwierzęta domowe do prowadzenia domu dla jednej osoby 23 km od Rzeszowa (WAŻNE! - NIE do opieki!) niezbędne zamieszkanie na stałe w miejscu pracy. Wymagane prawo jazdy kat. B Pozostałe warunki do uzgodnienia.

Dodane : 2024-04-10 08:59 + czytaj więcej

Stanowisko: Pracownik produkcji Miejsce pracy: Zaczernie Zakres obowiązków: -realizacja czynności produkcyjnych zgodnie z przyjętym procesem technologicznym, -obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, -bieżąca kontrola i konserwacja maszyn i urządzeń produkcyjnych, -dbanie o poprawność realizacji procesu produkcyjnego, -kontrolowanie jakości produktu na każdym etapie procesu produkcyjnego, -współpraca z innymi działami firmy związanymi z procesem technologicznym, jakościowym i realizacji produkcji. -współpraca z innymi działami firmy związanymi z procesem technologicznym, jakościowym i realizacji produkcji Wymagania: -wykształcenie minimum zawodowe, preferowane średnie techniczne (zapraszamy do aplikowania zarówno kobiety jak i mężczyzn) -zdolności manualne, spostrzegawczość, dobra koncentracja uwagi -motywacja do pracy, dyspozycyjność, dokładność -umiejętność pracy w zespole -zaangażowanie w wykonywane zadania -umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi -zdolność szybkiego przyswajania wiedzy -gotowość do pracy w systemie zmianowym -mile widziane uprawnienia do kierowania wózkami widłowymi, uprawnienia na suwnice -mile widziana znajomość podstaw rysunku technicznego Oferujemy: -interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie -umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia -dofinansowane kursy z możliwością zdobycia certyfikowanych uprawnień -pakiety medyczne dla Pracowników -dofinasowanie do posiłków -możliwość zdobywani

Dodane : 2024-04-10 10:49 + czytaj więcej

Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 6 sklepów internetowych. Wyróżnia nas szeroki asortyment, niskie ceny i profesjonalna obsługa. Każdego dnia wdrażamy je w życie oferując naszym klientom najbardziej konkurencyjne ceny i fachowe doradztwo. Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, w której doceniamy zaangażowanie pracowników i dajemy im możliwość rozwoju. Jeżeli chcesz z nami rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe kompetencje, dołącz do nas jako. Sprzedawca/Doradca Klienta Dział Płytki (miejsce pracy Rzeszów ul. Rejtana) Będziesz odpowiedzialny/a za: sprzedaż produktów i usług w swoim dziale, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; kompleksowa obsługa Klienta w zakresie sprzedaży dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy. Jeżeli wyróżnia Cię otwartość na ludzi, komunikatywność; chcesz się rozwijać i doskonalić; potrafisz pracować zespołowo i masz doświadczenie w sprzedaży; jesteś ambitny i zaangażowany w realizację powierzonych zadań; Oferujemy: wynagrodzenie stałe + premia; możliwość rozwoju osobistego i zawodowego oraz awansu; pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; Informujemy, że spotkamy się z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane pracą proszone są o przesłanie CV za na adres e-mail [użyj formularza kontaktowego]. Prosimy o zam

Dodane : 2024-04-10 11:58 + czytaj więcej

W związku z dynamicznym rozwojem firmy Master Auto Sp. z o.o. poszukujemy pracownika na stanowisko Blacharz Samochodowy. Do Twoich obowiązków będzie należało: -naprawa pojazdów w sposób zapewniający wysoką jakość -przestrzeganie prawidłowej technologii napraw -samodzielne rozbrajanie i uzbrajanie podzespołów Praca w pełnym wymiarze godzinowym na umowę o pracę -praca w systemie zmianowym -możliwość umowy B2B bądź umowy zlecenie Nasze wymagania -doświadczenie zawodowe na podobnym / analogicznym stanowisku -praktyczna znajomość zagadnień technicznych związanych z pojazdami -zaangażowanie i dobra organizacja pracy -dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy -samodzielność atrakcyjne wynagrodzenie (uzależnione od zaangażowania i osiąganych wyników) stabilne zatrudnienie

Dodane : 2024-04-10 11:58 + czytaj więcej

Przedstawiciel Handlowy Firma Sun Fee poszukuje Przedstawiciela Handlowego, który dołączy do naszego zespołu. Jesteśmy wiodącym dostawcą rozwiązań fotowoltaicznych i zależy nam na zapewnieniu naszym klientom najwyższej jakości usług. Nasze wymagania: Doświadczenie na stanowisku handlowym, mile widziana branża OZE Umiejętność pracy z klientem, komunikatywność oraz umiejętności negocjacyjne Motywacja do osiągania celów sprzedażowych Prawo jazdy kat. B Chęć rozwoju w obszarze swojego wynagrodzenia Mile widziane Wiedza z zakresu fotowoltaiki Chęć stałego podnoszenia własnych kompetencji Tobie oferujemy: Stabilne zatrudnienie w prężnie działającej firmie z zakresu fotowoltaiki umowa zlecenie/ b2b Konkurencyjne wynagrodzenie Dostęp do kalorycznych leadów pozyskanych przez własny dział Call Center Szybkie montaże Pełne wsparcie doświadczonego Managera oraz biura Bardzo dobrze zorganizowane przedsiębiorstwo Auto + karta paliwowa – w zależności od Twoich wyników Laptop + telefon Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń Przyjazne środowisko pracy Pakiet benefitów z których chętnie skorzystasz CV WYŚLIJ NA : [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2024-04-10 11:58 + czytaj więcej

Praca od 01.06.2024 OPIS Firma sprzątająca Amlux świadcząca usługi porządkowe poszukuje pracownika gospodarczego do sprzątania powierzchni biurowej oraz magazynowej w Głogowie Małopolskim. Oferujemy: - pracę od poniedziałku do piątku godz. 08:00-15:00, - wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę, - pracę stałą. Zakres obowiązków: - sprzątanie powierzchni biura oraz powierzchni magazynowej. Wymagania: - chęci do pracy, - brak przeciwwskazań do pracy fizycznej, - dokładność i systematyczność, - dyspozycyjność, - mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności. Jesteśmy zakładem pracy chronionej. Chętnie zatrudniamy osoby niepełnosprawne. Realizujemy wszystkie świadczenia należne osobom z orzeczeniem. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 698*095*701.

Dodane : 2024-04-10 12:30 + czytaj więcej

Zakres obowiązków Obsługa bieżących zapytań Klientów Wystawianie faktur, pilnowanie terminów płatności. Kontakt telefoniczny z Klientami, umawianie spotkań, itp. Przygotowywanie ofert w CRM i wysyłka do Klienta w imieniu Handlowca. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, przypisywanie pracowników Bieżąca obsługa spraw biurowych Wymagania Doświadczenie w pracy biurowej Doświadczenie w obsłudze klienta, koordynacji projektów lub administracji Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, skaner) Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem Umiejętność pracy w zespole i samodzielnie Komunikatywność i wysoka kultura osobista Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie z stresem Mile widziane Prawo jazdy kat. B Umiejętność obsługi programów CRM Umiejętność tworzenia prezentacji Kreatywność i innowacyjność Znajomość branży IT Oferujemy Wynagrodzenie podstawowe + premie, 3 m-c umowa zlecenie lub B2B, potem B2B, UOP, UZ Dodatkowa premia za efekty. Umowę zlecenie bądź B2B Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie płatne wolne dni Luźną, niekorporacyjną atmosferę w biurze, Płaską strukturę organizacyjną i wpływ na rozwój firmy W przypadku B2B zapewniamy obsługę księgową Formularz do przesyłania CV: https://pulawski.eu/praca-agencja-interaktywna-rzeszow-agencja-reklamowa/asystent-biurowy

Dodane : 2024-04-10 12:30 + czytaj więcej

Zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych Klientów i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi Kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży poprzez spotkania z Klientem, rozmowy telefoniczne, maile i/lub online. Negocjacje z zachowaniem najwyższego poziomu wsparcia Klientów w rozwoju ich biznesu Realizacja planów sprzedaży Utrzymywanie i rozwój bazy Klientów Bieżąca analiza oraz monitoring rynku branży IT Przygotowywanie prezentacji systemu na spotkania handlowe Kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych z użycie systemu CRM. Dbałość o komunikację między Klientami a wewnętrznym zespołem naszego systemu, szczególnie pod kątem rozwiązywania problemów, poszukiwania rozwiązań, itp. Pozostawanie głównym punktem kontaktu dla klienta, we wszelkich sprawach wykraczających poza bieżącą obsługę zgłoszeń realizowanych przez BOK Co sprzedajemy Usługę typu SAAS w pakietach po 197, 497, 997 netto / rok Produkt fizyczny komplementarny do usługi SAAS (297 – 397netto) Dodatkowe usługi według potrzeb Klienta (miesięczne lub roczne) Wymagania Lubisz kontakt telefoniczny z drugim człowiekiem Nie boisz się i sprzedawałeś już kiedyś - doświadczenie w telefonicznym pozyskiwaniu i utrzymaniu Klienta minimum rok Posiadasz ambicję i determinację, aby wykręcać coraz to lepsze wyniki Jesteś osobą zorganizowaną Jesteś otwarty na naukę nowych rzeczy Swobodnie posługujesz się w codziennej pracy komputerem Umiesz słuchać klienta i jesteś nastawiony na jego rozwój Płynnie posługujesz się językiem polskim M

Dodane : 2024-04-10 12:30 + czytaj więcej

OPIS Ogólnopolska firma GT Group Tomaszek Sp. z o.o., działająca w branży sprzętu AGD oraz mebli kuchennych poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko: Przedstawiciel handlowy Lokalizacja: Łańcut Miejsce pracy: praca w terenie Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: • Aktywne pozyskiwanie Klientów • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy • Udzielanie porad w zakresie dostępnego asortymentu firmy • Wsparcie Klienta w trakcie procesu sprzedaży • Spotkania z Klientami w ich lokalizacji Od kandydatów oczekujemy: • Minimum 6 miesięcznego doświadczenia w zawodzie Przedstawiciela handlowego • Umiejętności nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji z Klientem • Prawa jazdy kat. B – jest to warunek konieczny • Umiejętności negocjacji i rozwiązywania problemów • Dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu • Wiedzy z zakresu obsługi pakietu MS Office • Kreatywności • Dużo energii do nauki Kandydatom oferujemy: • Umowę o pracę • Możliwość długoterminowej współpracy z dynamicznie rozwijającą się firmą, mającą duże perspektywy i potencjał • Satysfakcjonujące, atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy • Stabilne miejsce zatrudnienia • Interesującą i samodzielną pracę w młodym zespole • Możliwość zdobywania nowego doświadczenia Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego na adres: 

Dodane : 2024-04-10 13:53 + czytaj więcej

Dla naszego Klienta z branży motoryzacyjnej poszukujemy osoby na stanowisko: Operator Produkcji Miejscowość pracy: Jasionka k. Rzeszowa Produkcja: modułów paliwowych (FDM) i kanistrów (CAN) Zakres obowiązków: Kontrola jakości produktu zgodnie z instrukcjami i planem kontroli Montaż wyrobu zgodnie z instrukcjami Wprowadzanie parametrów do systemu maszyny Prowadzenie raportów, rejestrów i zapisów wymaganych na stanowisku pracy Wymagania: Zdolności organizacyjne oraz manualne Podstawowa znajomość komputera Gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym Umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami pomiarowymi (np. suwmiarka, mikrometr) Mile widziane ale niewymagane - umiejętności czytania rysunków technicznych OFERUJEMY: Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę Wynagrodzenie podstawowe od 4242 zł brutto Premię miesięczną do 420 zł brutto Dodatek za pracę w systemie zmianowym + 30% Dofinansowanie do posiłków Bezpłatną odzież roboczą i obuwie Kartę Multisport Prywatną opiekę medyczną Opiekę koordynatora na każdym etapie zatrudnienia Trzyzmianowy system pracy (7-15,15-23,23-7) lub IV-brygadowy System poleceń pracowniczych – do 700 zł brutto Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Dodane : 2024-04-10 13:54 + czytaj więcej

Zakres obowiązków - serwisowanie samochodów osobowych - wymiana klocków hamulcowych - wymiana oleju - obsługa klimatyzacji samochodowej - wymiana i naprawa opon Nasze wymagania - doświadczenie w zawodzie - umiejętność diagnozowania usterek - samodzielność - punktualność To oferujemy - stabilne warunki zatrudnienia - atrakcyjne wynagrodzenie - praca od 8-16 / 9-17

Dodane : 2024-04-10 14:49 + czytaj więcej

Zakład Usług Geologicznych Geotech Sp. z o.o. jest firmą z wieloletnimi tradycjami w dziedzinie szeroko rozumianej geoinżynierii. Jako jedna z niewielu firm w tej branży świadczymy specjalistyczne usługi na najwyższym światowym poziomie. Uczestniczymy w największych projektach budowlanych na terenie całego kraju. Stanowisko: OPERATOR WIERTNICY Opis stanowiska:  obsługa wiertnic geologicznych, gąsienicowych i kołowych oraz kotwiarek,  wiercenia geologiczne,  transport maszyn wiertniczych Wymagania:  uprawnienia na obsługę urządzeń wiertniczych  mile widziane prawo jazdy kat. C, C+E.  dyspozycyjność i gotowość do odbywania wyjazdów służbowych na terenie całej Polski  mile widziane doświadczenie  komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,  bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu, Oferujemy:  stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,  umowa o pracę,  pracę w doświadczonym zespole,  praca w delegacji (zapewnione zakwaterowanie),  wynagrodzenie adekwatne od posiadanych kwalifikacji (wynagrodzenie zasadnicze, premia zadaniowa, dodatek funkcyjny, premie uznaniowe)  możliwa praca na terenie całej Polski (głównie woj. podkarpackie, małopolskie, lubelskie)  praca przy największych projektach budowlanych i geologicznych  możliwość rozwoju i poszerzania kompetencji  benefity pr

Dodane : 2024-04-10 14:50 + czytaj więcej

Firma Zakład Usług Geologicznych GEOTECH Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie poszukuję kandydatów do stałej pracy na stanowisko: POMOCNIK OPERATORA Opis stanowiska:  roboty ogólnobudowlane  praca przy odwiertach geologicznych Wymagania:  prawo jazdy kat. B,  mile widziane prawo jazdy kat. C, C+E  mile widziane doświadczenie na w/w stanowisku Oferujemy:  stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,  umowa o pracę,  praca w doświadczonym zespole,  praca w delegacji (zapewnione zakwaterowanie i posiłki),  wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji (wynagrodzenie zasadnicze, premia zadaniowa, dodatek funkcyjny, premie uznaniowe)  możliwa praca na terenie całej Polski ( głównie woj. podkarpackiego, małopolskie, lubelskie) Aplikacje prosimy wysyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego] w tytule zamieszczając nazwę stanowiska lub listownie na adres: ul. Budziwojska 79, 35-317 Rzeszów W przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Dodane : 2024-04-10 14:50 + czytaj więcej

Strona 7 z 42
zamknij
Zamknij