rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 30 895   |   Dodanych dzisiaj: 10

SKUP AUT TEl: 609-135-061 WARTO ZAD ...

SKUP AUT TEl: 609-135-061 WARTO ZAD ...
SKUP ZA GOTÓWKĘ ! & 609 135 061 & KUPIMY KAŻDY SAMOCHÓD UŻYWANY do 30 tys. zł. ! PŁACIMY NAJWIĘCEJ NA PODKARPACIU Każda Marka ! & ROCZNIKI: 1997-2014, OSOBOWE, CIĘŻAROWE, ( TIR ) ...

Najtańsze Nowe Miesz ...

CENA:
3680


Zobacz

MdM - 3 pokoje - I p ...

CENA:
288650


Zobacz

Namek Photo Factory ...

CENA:
2800


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 898 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Firma Elmak Sp. z o.o. zajmuje się produkowaniem pilotów zdalnego sterowania i innych urządzeń elektronicznych. Produkcja odbywa się w zakładzie w Rzeszowie. W związku z dynamicznym rozwojem firma poszukuje osób do pracy przy produkcji i pakowaniu wyrobów. Do pracy przy produkcji preferowani będą kandydaci posiadający doświadczenie w ręcznym lutowaniu elementów elektronicznych, mający podstawową wiedzę z dziedziny elektroniki i potrafiący identyfikować elementy elektroniczne. Dla osób nieposiadających doświadczenia w lutowaniu firma oferuje przeszkolenie i przygotowanie do pracy. Do pracy przy pakowaniu produktów poszukujemy osób z umiejętnością dobrej organizacji pracy, wykonujących powierzone obowiązki z należytą starannością i dokładnością. Mile widziani studenci zaoczni i wieczorowi. Kandydatów prosimy o przesyłanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2016-02-10 15:45 + czytaj więcej

Opis stanowiska: Zatrudniona osoba będzie członkiem zespołu realizującego projekty z zakresu grafiki i video. Do Twoich obowiązków będzie należeć: nagrywanie i postprodukcja materiału filmowego, tworzenie animacji i prezentacji video, projektowanie elementów identyfikacji wizualnej i materiałów promocyjnych. Oczekujemy od Ciebie: twórczego i kreatywnego umysłu, znajomości typografii, wyczucia estetyki ruchu przy tworzeniu filmów i animacji, znajomość zagadnień realizacji i postprodukcji obrazu video, znajomość zagadnień realizacji i postprodukcji dźwięku, znajomość oprogramowania do montażu (Adobe After Effects, Adobe Premiere), doświadczenie w projektowaniu materiałów drukowanych (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign), umiejętności pracy w zespole i uczenia się, portfolio własnych realizacji. Oferujemy: pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej, pracę w międzynarodowym zespole, pracę przy realizacji ciekawych projektów CV + linki do swojego portfolio prosimy przesyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2016-02-10 12:00 + czytaj więcej

ACTISS sp. z o.o. poszukuje osoby do pracy nad innowacyjnymi rozwiązaniami dla branży finansowej, a także programowania i wdrażania aplikacji webowych (back-end i front-end). Wymagania: • znajomość frameworka Symfony2, • bardzo dobra znajomość PHP5 (OOP), • znajomość XHTML/HTML5, JavaScript, CSS, • praktyczna znajomość języka SQL i zasad projektowania relacyjnych baz danych, • znajomość systemu Linux, • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne czytanie dokumentacji technicznej. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, w szczególności praca związana z obróbką dużej ilości danych. Oferujemy: • stabilność i elastyczność zatrudnienia, • pracę przy interesującym projekcie, • atrakcyjne wynagrodzenie. Aplikacje prosimy przesyłać na adres [użyj formularza kontaktowego]. Praca w biurze w Sedziszowie Młp. Spółka zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.

Dodane : 2016-02-09 21:20 + czytaj więcej

ACTISS sp. z o.o. poszukuje osoby do pracy w biurze w Sędziszowie Małopolskim na stanowisku młodszego księgowego. Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie przede wszystkim fakturowanie, księgowanie dokumentów, przygotowanych deklaracji i sprawozdań, realizacja przelewów bankowych. Wymagana praktyczna znajomość zagadnień księgowych, obsługa komputera (MS Office), solidność, obowiązkowość, umiejętności interpersonalne. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, ze wskazaniem na kierunki z zakresu finansów lub rachunkowości. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Aplikacje prosimy przesyłać na adres [użyj formularza kontaktowego]. Spółka zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.

Dodane : 2016-02-09 21:15 + czytaj więcej

ACTISS sp. z o.o. poszukuje osoby do pracy w biurze w Sędziszowie Małopolskim na stanowisku administratora projektu w zakresie budowy sieci teleinformatycznej realizowanego w Francji. Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie przede wszystkim opracowywanie w języku francuskim dokumentacji projektowej oraz raportów, prezentacji i innych dokumentów sporządzanych dla potrzeb realizacji bieżących zadań. Wymagana biegła znajomość języka francuskiego, a ponadto obsługa komputera (MS Office), solidność, obowiązkowość, umiejętności interpersonalne. Poszukujemy osoby z wykształceniem wyższym lub będącej w trakcie studiów. Oferujemy stabilne warunki pracy, atrakcyjne wynagrodzenie i szerokie możliwości rozwoju. Aplikacje prosimy przesyłać na adres [użyj formularza kontaktowego]. Spółka zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.

Dodane : 2016-02-09 21:10 + czytaj więcej

ACTISS sp. z o.o. poszukuje osoby do pracy w biurze w Sędziszowie Małopolskim na stanowisku analityka danych/konsultanta ds. prawno-finansowych. Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie przede wszystkim przygotowanie dokumentacji i analiz dla potrzeb realizowanych projektów. Spółka zapewnia szkolenie w zakresie powierzonych zadań. Wymagana znajomość obsługi komputera (MS Office), solidność, obowiązkowość, umiejętności interpersonalne. Poszukujemy osoby z wykształceniem wyższym lub w trakcie studiów, preferowane kierunki z zakresu prawa, finansów lub ekonomii. Aplikacje prosimy przesyłać na adres [użyj formularza kontaktowego]. Spółka zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.

Dodane : 2016-02-09 21:05 + czytaj więcej

Biuro rachunkowe w Głogowie Małopolskim zatrudni specjalistę do spraw kadr i płac. Wymagane doświadczenie, najlepiej w zakładzie pracy chronionej. Możliwa praca na część etatu. Istnieje także możliwość pracy w domu. CV proszę wysyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2016-02-09 19:50 + czytaj więcej

Przyjme odpowiedzialna, usmiechnieta, pozytywna i estetyczna osobe do pracy weekendowej w kawiarni przy ulicy Strazackiej 27 w Rzeszowie. Istnieje rowniez mozliwosci pracy w tygodniu. Mile widziana znajomosc fb, fotografii oraz podstawowej obrobki zdjec. CV prosze skladac wylacznie droga elektroniczna przez serwis rzeszowiak.pl https://www.facebook.com/mimicaferzeszow/

Dodane : 2016-02-09 13:30 + czytaj więcej

Wydawnictwo Marquard Media Polska poszukuje programisty do pracy zdalnej (biuro w Rzeszowie) na stanowisko Web Developer / Programista PHP. Do Twoich obowiązków należeć będzie Projektowanie, tworzenie oraz utrzymanie serwisów internetowych. Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie, - elastyczny czas pracy, - pracę w dynamicznym, rozwijającym się i ambitnym zespole, - kontrakt lub umowę zlecenie/o dzieło. Wymagania: - praktyczna znajomość technologii min. PHP 5.3, HTML5, CSS3, JavaScript (jQuery) - doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych (MySQL i PostgreSQL) - praktyczna znajomość frameworków PHP (Symfony2) - umiejętność stosowania praktyk w zakresie bezpieczeństwa serwisów www - podstawowa obsługa Linux. Mile widziana: - znajomość frameworków Zend, Yii2 - znajomość RWD - umiejętność optymalizacji zapytań SQL - znajomość technik optymalizacji i poprawy wydajności - znajomość narzędzia Git - umiejętność podstawowej obróbki grafiki (GIMP) - umiejętność optymalizacji kodu stron pod kątem SEO. kontakt: 607 276 053 600 909 453

Dodane : 2016-02-09 12:10 + czytaj więcej

Firma z sześcioletnim stażem z branży profesjonalnych środków do utrzymania higieny i czystości zatrudni specjalistę w biurze obsługi klienta. Zakres obowiązków: Rozwój sprzedaży oraz realizacja celów sprzedażowych Prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakt z aktualnymi klientami Realizacja krótko i długoterminowych celów sprzedażowych Analiza rynku oraz aktywności konkurencji Oczekujemy: Doświadczenia handlowego najlepiej w sektorze B2B Umiejętności samodzielnej organizacji pracy i planowania Umiejętności budowania i utrzymywania relacji z Klientami Zaangażowania i motywacji do pracy Wykształcenia minimum średniego Dobrej znajomości pakietu MS Office Prawa jazdy kat. B Oferujemy: Pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie Motywacyjny system wynagradzania Umowę o pracę Bardzo dobrą atmosferę w pracy Możliwość rozwoju zawodowego Oferty ze zdjęciem proszę przesyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2016-02-08 14:20 + czytaj więcej

Unicall Communication Group jest jedną z wiodących firm świadczących usługi telemarketingowe oraz obsługę klienta na rynku europejskim. Firma została założona w 2004 roku w Kownie na Litwie i zmieniła nazwę na UniCall w 2006 roku po rozpoczęciu działalności w krajach skandynawskich. Następnie, dzięki rosnącemu popytowi nowe centra telefoniczne zostały otwarte w Centralnej i Wschodniej Europie. Do tej pory firma stworzyła ponad 1000 miejsc pracy w 10 biurach z siedzibami w Czechach, Polsce,Litwie, Słowacji i na Węgrzech, które łącznie skupiają ponad 600 stacji roboczych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku: Konsultant ds. kontaktów z klientami (miejsce pracy: Rzeszów, Al. Rejtana 36) Proponujemy: - pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku - wynagrodzenie: podstawa + premia - liczne konkursy z nagrodami rzeczowymi i kartami podarunkowymi - na pierwsze 3 miesiące umowa zlecenie, potem możliwa umowa o pracę - szkolenia wstępne wdrażające w zakres obowiązków - szkolenia dla pracowników podnoszące umiejętności sprzedażowe - pracę w młodym, dynamicznym zespole Oczekujemy: - wykształcenia min. średniego - umiejętności obsługi komputera - komunikatywności i wysokiej kultury osobistej - pewności siebie i pozytywnego nastawienia - wytrwałości w dążeniu do celu - mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta Obowiązki konsultanta: - telefoniczna obsługa klientów, również posprzedażowa - promowanie i sprzedaż produkt

Dodane : 2016-02-06 13:22 + czytaj więcej

Biuro rachunkowe przyjmie stażystę z PUP w Rzeszowie na stanowisko "pomocnik specjalisty ds. kadr i płac". Kandydat musi spełniać warunki wymagane przez PUP w Rzeszowie. CV proszę wysyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego].

Dodane : 2016-02-03 09:30 + czytaj więcej

cena: 1000 zł
Poszukujemy kandydatów z Rzeszowa i województwa podkarpackiego na stanowisko: Tajemniczy Klient - 1000 zł /projekt Wymagania jakie stawiamy: - ukończone 18 lat - duża motywacja -umiejętności komunikacyjne oraz łatwości w nawiązywaniu nowych kontaktów, -chęci do pracy -rzetelności, uczciwości - status ucznia/studenta Praca polega na przeprowadzaniu wywiadów / wizyt w wytypowanym punkcie w dogodnych dla Państwa godzinach. Oferujemy możliwość stałej współpracy, elastyczne godziny pracy oraz dobrą atmosferę. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na e-maila: [użyj formularza kontaktowego] (w tytule : Rzeszów) Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prawo jazdy kat.B będzie dodatkowym atutem Oferujemy: -Szkolenie wprowadzające -Możliwość kontynuowania współpracy przy okazji realizacji kolejnych projektów -Atrakcyjne zarobki -Umowa zlecenie/umowa o dzieło Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV

Dodane : 2016-02-02 19:40 + czytaj więcej

Jeśli doskonale znasz język hiszpański w mowie i piśmie (C1-C2). Posiadasz umiejętności copywritingu w języku hiszpańskim, masz zmysł estetyczny oraz wyczucie marketingowe, doskonale radzisz sobie z Internetem, komputerem i telefonem - to ta praca jest dla Ciebie. Dodatkowo powinieneś być zorganizowany, dokładny, bardzo komunikatywny i pomocny. Dodatkowym atutem będzie kilkuletni pobyt w Hiszpanii oraz znajomość języka angielskiego. Cyfrowa Foto wprowadza nową markę na rynek hiszpański i szuka dla niej Opiekuna-marketingowca. Więcej informacji na stronie http://www.cyfrowafoto.com/pl/kariera

Dodane : 2016-02-02 15:50 + czytaj więcej

Firma rodzinna z prawie 25 letnią tradycją szuka osoby do pracy w dziale IT Kogo szukamy: Szukamy osoby, która zwiąże z naszą firmą swoją przyszłość i rzetelnie będzie wykonywała swoją pracę. Oferujemy: * umowa o pracę na czas nieokreślony (po 1-3 miesięcznym okresie próbnym) * pensja zawsze na czas * dobre warunki pracy Wymagania: * znajomość PHP * umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów * punktualność i rzetelność * widoczne zaangażowanie w sprawy firmy Zakres obowiązków: * Integrowanie sklepu z różnymi platformami np. ceneo.pl * Rozbudowa funkcjonalności sklepu PrestaShop Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty pracy. CV (wraz ze zdjęciem) prosimy wysyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2016-02-01 18:10 + czytaj więcej

Strona 1 z 60
1/ 2/ 3/ 4/ 5/ 6/ 7/ 8/ 9/ 10/ 11/ 12/ następna »
zamknij
Zamknij