rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 32 113   |   Dodanych dzisiaj: 2 157

MEBLE NA WYMIAR - GARDEROBY, SZAFY, ...

MEBLE NA WYMIAR - GARDEROBY, SZAFY, ...
Uważamy że meble projektowane bezpośrednio na potrzeby Klienta są najlepszymi meblami jakie można kupić, są to meble idealne, dokładnie takie jak chce Klient - nie inne. Realizujem ...

NOWY DOM

CENA:
575000


Zobacz

działka budowlana ul ...

CENA:
176000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 644 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Zatrudnię kosztorysanta, obsługa przetargów zamówienia publiczne, branża budowlana wod-kan. Wymagane doświadczenie, samodzielność. Miejsce pracy Przeworsk, Gorliczyńska 162. Warunki do uzgodnienia,

Dodane : 2015-01-24 08:00 + czytaj więcej

Firma kurierska w ruchu Polska- Irlandia zatrudni kierowce. Wymagania: -prawo jazdy kat.B -dyspozycyjnosc -podstawowa znajomosc jezyka angielskiego mile widziane doswiadczenie w prowadzeniu aut dostawczych typu Van do 3,5t kontakt: tel.501480954 lub [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2015-01-23 11:55 + czytaj więcej

Unicall Communication Group jest obecnie jedną z największych europejskich firm świadczących usługi związane z telemarketingiem i obsługą klienta. Firma została założona w 2006 roku w Norwegii z pierwszym naszym biurem w Drammen w pobliżu Oslo. Od czasu powstania stworzyliśmy ponad 1000 miejsc pracy w 10 centrach zlokalizowanych w Szwecji, na Litwie, Węgrzech, w Czechach, Polsce i Finlandii. Nasze lokalizacje w Polsce to: BYDGOSZCZ, RZESZÓW, WARSZAWA W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko: KONSULTANT DS. KONTAKTÓW Z KLIENTAMI (Oddział Rzeszów) Od kandydatów oczekujemy: - komunikatywności oraz pewności siebie - umiejętności obsługi komputera - wytrwałości i cierpliwości - dobrej dykcji Gwarantujemy: - pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 - umowę zlecenie, a po 3 m-cach możliwość umowy o pracę - stałą stawkę godzinową (9 zł brutto) + premie - profesjonalne szkolenia sprzedażowe - możliwość awansu - przyjazną atmosferę pracy Obowiązki konsultanta: - obsługa klientów Call Center - sprzedaż produktów - przyjmowanie zamówień od klientów - realizacja projektów sprzedażowych Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego], z dopiskiem 9/17/RZ Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź naszą stronę: www.unicall.pl

Dodane : 2015-01-23 07:45 + czytaj więcej

FitCurves jest największą siecią klubów fitness na świecie, posiadającą ponad 11 000 klubów w ponad 80 krajach. Stworzony specjalnie dla kobiet, oferuje kompletny 30-minutowy trening, który dzięki sprawdzonemu programowi ćwiczeń siłowych, ćwiczeń cardio oraz rozciąganiu, wzmacnia wszystkie główne grupy mięśni i umożliwia spalenie jednorazowo do 500 kalorii. Jesteś otwartą, kreatywną osobą, która prowadzi energiczny tryb życia? - przyłącz się do naszego zespołu! Trenerka/konsultantka sprzedaży w klubie fitness FitCurves Od kandydatek oczekujemy:  Zainteresowania tematyką fitness.  Zaangażowania w wykonywaną pracę.  Doskonałych zdolności komunikacyjnych.  Entuzjazmu do zdrowego trybu życia.  Motywacji do ciężkiej pracy, dyspozycyjności.  Umiejętności pracy w zespole.  Dobrej znajomości języka angielskiego.  Chęci doskonalenia swych umiejętności i rozwoju zawodowego.  Dobrej znajomości komputera.  Nastawienia na osiąganie celów i realizacje zadań. Oferujemy:  Doskonałe warunki pracy i płacy.  Możliwość rozwijania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.  Pracę wg najnowszych europejskich standardów.  Pracę w młodym, dynamicznym zespole.  Możliwość uczestnictwa w rozwoju największej na świecie sieci klubów fitness dla kobiet. Specyfika pracy: prowadzenie treningów pozyskiwanie i obsługa klientów. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwar

Dodane : 2015-01-22 09:10 + czytaj więcej

UniCall Communication Group - jedna z największych w Europie firm świadczących usługi związane z telemarketingiem, obecnie poszukuje 4 osób do pracy na stanowisku: KONSULTANT TELEFONICZNY Jeśli: - szukasz ciekawej pracy w młodym, dynamicznym zespole - chcesz zdobyć doświadczenie w sprzedaży - jesteś komunikatywny i pewny siebie? To szukamy właśnie Ciebie! Gwarantujemy: - niepowtarzalną atmosferę pracy przy interesujących projektach - profesjonalne szkolenia sprzedażowe - konkurencyjne wynagrodzenie: podstawa (9 zł brutto/godz) + premie - pracę od poniedziałku do piątku Już dziś wyślij swoje CV z dopiskiem EG/01//RZ na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2015-01-21 09:40 + czytaj więcej

Poszukiwany grafik komputerowy z ciekawymi pomysłami do opracowywania projektów graficznych katalogów, newsletterów, ulotek itp. Praca zdalna, rozliczenie na podstawie wykonanej ilości zleceń. CV prosimy przesyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Dodane : 2015-01-20 12:50 + czytaj więcej

Jedna z największych europejskich Firm z branży Call Center - Unicall Communication Group - poszukuje 5 osób do pracy na stanowisku: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Opis stanowiska: - sprzedaż numizmatów: medale i monety (baza klientów istniejących) - realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych - budowanie profesjonalnej relacji z klientami Co oferujemy: - profesjonalne wdrożenie do pracy - pracę w nowoczesnej placówce Call Center - umowę zlecenie (stawka godzinowa i prowizyjna) Czego oczekujemy: - komunikatywności - dobrej dykcji - nastawienia na realizację wyznaczonych celów - odporności na stres CV prosimy przesyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego], w tytule wpisując nr ref.: NUM/01/15

Dodane : 2015-01-19 21:24 + czytaj więcej

Nowo powstały oddział firmy usługowo - handlowej „GLOBALINDOOR” działający pod Brandem spółki TRADECOM o ugruntowanej pozycji na rynku ,której celem jest kreowanie i wdrażanie nowatorskich oraz kreatywnych rozwiązań biznesowych, poszukuje osób do projektu: „MOBILNY DORADCA BANKOWY” Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za: * kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy * doradztwo w zakresie oferowanych usług * pozyskiwanie nowych Klientów * realizacje planu sprzedaż na jak najwyższym poziomie * raportowanie wyników pracy. Od kandydatów oczekujemy: * min. średniego wykształcenia * umiejętności pracy w zespole * łatwości w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi * determinacji w realizacji osiąganych celów * dyspozycyjność do odbywania wyjazdów służbowych * wysokiej kultury osobistej Oferujemy: * atrakcyjną formę zatrudnienia * wysokie zarobki (podstawa + prowizja) * kartę multisport * prywatną opiekę medyczną * profesjonalne szkolenie wewnętrzne * niezbędne narzędzia do pracy (telefon, tablet, samochód) * dużą ilość benefitów za osiąganie dobrych wyników * możliwość awansu w strukturach firmy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV wraz ze zdjęciem na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2015-01-19 18:15 + czytaj więcej

Nowo powstały oddział firmy usługowo - handlowej „GLOBALINDOOR” działający pod brandem spółki TRADECOM o ugruntowanej pozycji na rynku ,której celem jest kreowanie i wdrażanie nowatorskich oraz kreatywnych rozwiązań biznesowych, poszukuje do nowego projektu: „KONSULTANTÓW TELEFONICZNYCH” Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za: * kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy * doradztwo w zakresie oferowanych usług * umawianie spotkań dla doradców * realizacje planu na jak najwyższym poziomie * raportowanie wyników pracy. Od kandydatów oczekujemy: * min. średniego wykształcenia * umiejętności pracy w zespole * łatwości w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi * determinacji w realizacji osiąganych celów * dyspozycyjność od poniedziałku do piątku * wysokiej kultury osobistej Oferujemy: * atrakcyjną formę zatrudnienia * wysokie zarobki (podstawa + prowizja) * kartę multisport * prywatną opiekę medyczną * profesjonalne szkolenie wewnętrzne * niezbędne narzędzia do pracy * dużą ilość benefitów za osiąganie dobrych wyników * możliwość awansu w strukturach firmy na koordynatora grupy. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV wraz ze zdjęciem na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2015-01-19 17:55 + czytaj więcej

Nowo powstały oddział firmy usługowo - handlowej „GLOBALINDOOR” działający pod Brandem spółki TRADECOM o ugruntowanej pozycji na rynku ,której celem jest kreowanie i wdrażanie nowatorskich oraz kreatywnych rozwiązań biznesowych, poszukuje: „ASYSTENTA(KI) ZARZĄDU” Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za: *Efektywne wsparcie Zarządu Spółki, *Przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby Zarządu, *Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w obrębie centrali *Organizowanie spotkań Zarządu, *Prowadzenie kalendarza spotkań, przypominanie o zaplanowanych zadaniach, *Wykonywanie innych prac biurowych związanych z codzienną działalnością Od kandydatów oczekujemy: *min. średniego wykształcenia *umiejętności pracy w zespole *łatwości w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi *determinacji *dyspozycyjność od poniedziałku do piątku *wysokiej kultury osobistej Oferujemy: * atrakcyjną formę zatrudnienia * wysokie zarobki * kartę multisport * prywatną opiekę medyczną *profesjonalne szkolenie wewnętrzne *niezbędne narzędzia do pracy *dużą ilość benefitów za osiąganie dobrych wyników *możliwość awansu w strukturach firmy na koordynatora grupy. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV wraz ze zdjęciem na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2015-01-19 17:50 + czytaj więcej

cena: 3000 zł
KLUCZOWE obowiązki Doradcy to: * Nawiązywanie oraz rozwój i utrzymywanie relacji z Klientem, * Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług, * Bieżąca opieka nad Klientami; serwis. NASZE oczekiwania: * Umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientami, * Nastawienie na realizację celów, * Wykształcenie min. średnie. CO OFERUJEMY Kandydatowi? * Szkolenia z zakresu sprzedaży, zarządzania, serwisu Klienta oraz osobiste wsparcie mentora i coach’a, * Czytelne ścieżki kariery i rozwoju, * Motywacyjny systemu wynagrodzeń (kontrakt, prowizje, premie), * Szeroki zakres benefitów: ubezpieczenie pracownicze, fundusz pracowniczy, budżet reklamowy, karta medyczna, premia emerytalna, konkursy z cennymi nagrodami rzeczowymi i wyjazdami zagranicznymi, konferencyjnymi, udział w prestiżowych seminariach, konferencjach i Klubach Doradcy. Staż wdrożeniowy (umowa szkoleniowa) z dedykowanym programem szkoleń i wsparciem osobistego mentora i coach’a. Na Podkarpaciu oferujemy pracę w ponad 100 osobowym zespole doradców, specjalistów i menedżerów – ZAWODOWCÓW (Biura Firmy: Rzeszów Moniuszki 11, Krosno Rynek 17, Sanok Przemyska 24, także w Mielcu i Przemyślu). W każdym z wymienionych miast spotka się z Tobą nasz Menedżer Sprzedaży, by pokazać możliwości kariery w zawodzie Nie czekaj! APLIKUJ wysyłając CV i List Motywacyjny na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2015-01-19 11:20 + czytaj więcej

KLUCZOWE obowiązki Menedżera to: * Rekrutacja i zarządzanie zespołem Doradców, * Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych, * Dbałość o jakość serwisu Klienta. NASZE oczekiwania: * Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania do osiągania celów, * Cechy lidera, * Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe. CO OFERUJEMY Kandydatowi? * Szkolenia z zakresu sprzedaży, zarządzania, serwisu Klienta oraz osobiste wsparcie mentora i coach`a, * Czytelne ścieżki kariery i rozwoju, * Motywacyjny systemu wynagrodzeń (kontrakt, prowizje, premie), * Szeroki zakres benefitów: ubezpieczenie pracownicze, fundusz pracowniczy, budżet reklamowy, karta medyczna, premia emerytalna, konkursy z cennymi nagrodami rzeczowymi i wyjazdami zagranicznymi, konferencyjnymi, udział w prestiżowych seminariach, konferencjach i Klubach Menedżera. Staż wdrożeniowy ( umowa szkoleniowa i staż menedżerski) z dedykowanym programem szkoleń i wsparciem osobistego mentora i coach`a. Na Podkarpaciu oferujemy pracę w ponad 100 osobowym zespole doradców, specjalistów i menedżerów – ZAWODOWCÓW (Biura Firmy: Rzeszów Moniuszki 11, Krosno Rynek 17, Sanok Przemyska 24). W każdym z wymienionych miast spotka się z Tobą nasz Menedżer Sprzedaży, by pokazać możliwości kariery w zawodzie. Nie czekaj! APLIKUJ wysyłając CV i List Motywacyjny na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2015-01-19 11:05 + czytaj więcej

Od kilku lat jesteśmy na Polskim rynku. Posiadamy trzy marki które wymagają coraz więcej zasobów ludzkich jeśli chodzi o sprzedaż towaru i w tym celu poszukujemy nowych osób, które z zaangażowaniem będą nam pomagać w rozwoju. Poszukujemy pracowników który potrafią samodzielnie realizować cele i myśleć przyszłościowo. Oferujemy w zamian stabilną pracę, atrakcyjne wynagrodzenie oraz rozwój pod względem finansowym. Oczekiwania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Charakterystyka wykonywanej pracy: Obsługa klienta biznesowego

Dodane : 2015-01-16 12:05 + czytaj więcej

Od kilku lat jesteśmy na Polskim rynku. Posiadamy trzy marki które wymagają coraz więcej zasobów ludzkich jeśli chodzi o sprzedaż towaru i w tym celu poszukujemy nowych osób, które z zaangażowaniem będą nam pomagać w rozwoju. Poszukujemy pracowników który potrafią samodzielnie realizować cele i myśleć przyszłościowo. Oferujemy w zamian stabilną pracę, atrakcyjne wynagrodzenie oraz rozwój pod względem finansowym. Oczekiwania: Mile widziane doświadczenie w handlu, Dobra znajomość komputera, Umiejętność łatwego nawiązywania pozytywnych relacji z klientem, Pozytywne nastawianie do świat. Charakterystyka wykonywanej pracy: Zdobywanie nowych klientów, Przedstawienie atrakcyjnej oferty produktowe, Pełna obsługa posprzedażna klienta,

Dodane : 2015-01-16 11:15 + czytaj więcej

---REKRUTACJA ZESPOŁU SPRZEDAŻOWEGO / MANAGERÓW--- S7 Medical Company zaprasza na darmowe spotkanie informacyjne ONLINE dla osób samodzielnych i przedsiębiorczych potrafiących komunikować się z Klientem indywidualnym i/lub firmowym - innowacyjny produkt i możliwość zarabiania w branży medycznej bez znajomości branży, bez doświadczenia, bez kapitału. Możesz pracować na etacie, być studentem, mieć swój zespół sprzedażowy, czy działalność - współpraca z S7 nie koliduje. www.opieka-medyczna-signum.info Kliknij "Zarezerwuj dla mnie miejsce", wypełnij wymagane pola, otrzymasz swój link dostępu do pokoju konferencyjnego na podany adres e-mail. Bądź 15 min. przed konferencją. CODZIENNIE W GODZINACH 12:00, 16:00, 20:00. Program tylko dla osób nastawionych na rozwój finansowy. Z zainteresowanymi skontaktujemy się telefonicznie.

Dodane : 2015-01-10 21:20 + czytaj więcej

Strona 1 z 43
1/ 2/ 3/ 4/ 5/ 6/ 7/ 8/ 9/ 10/ 11/ 12/ następna »
zamknij
Zamknij