rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 25 017   |   Dodanych dzisiaj: 713

Zalesie urokliwe miejsce mieszkania ...

Zalesie urokliwe miejsce mieszkania ...
Zakończenie budowy czerwiec 2018. Super komunikacja. Miejsce na spacery, komunikacja miejska, szkoła, szybki dojazd do centrum, do Rejtana około 1,5 km. Otoczenie domów jednorodzin ...

Mieszkanie 3 pokojow ...

CENA:
275000


Zobacz

fajny D O M jednor ...

CENA:
412000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 1117 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
W związku z dynamicznym rozwojem restauracja Sport`s Bar-B-Q zatrudni osoby na stanowisko KUCHARZ. Oferujemy: -pracę w doświadczonym zespole -pracę zmianową -możliwość zdobycia doświadczenia na stanowisku Wymagane: -doświadczenie w pracy na stanowisku -dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, -umiejętność organizacji pracy w zespole. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: [użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem w tytule: KUCHARZ. Na zgłoszenia czekamy do 31 marca 2018 r. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie w dokumentacji aplikacyjnej następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Dodane : dziś, 01:15 + czytaj więcej

W związku z dynamicznym rozwojem, restauracja Sport`s Bar-B-Q zatrudni osoby na stanowisko POMOC KUCHENNA. Zakres obowiązków: - utrzymywanie czystości w miejscu pracy - zmywanie naczyń - przygotowywanie prostych potraw według ustalonych schematów Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres [użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem w tytule POMOC KUCHENNA. Na zgłoszenia czekamy do 31 marca 2018 r. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie w dokumentacji aplikacyjnej następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Dodane : dziś, 01:10 + czytaj więcej

OPGK Rzeszów S.A. zatrudni Specjalistę ds. administracji z wykształceniem technicznym Wymagania: -wykształcenie techniczne/praktyczna wiedza z zakresu budownictwa, -prawo jazdy kategorii B, -wysoka kultura osobista, -umiejętność pracy pod presją czasu i stresu, -wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i pracy w grupie. Zakres obowiązków: -koordynacja i nadzór nad realizowanymi inwestycjami, pracami remontowymi, -poszukiwanie wykonawców robót budowlanych oraz sporządzenie z nimi umów, -administrowanie nieruchomościami, -współpraca z najemcami nieruchomości, -sporządzenie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, -inne obowiązki zlecone przez Zarząd. Oferujemy: -stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, -pakiet sportowy, -pakiet prywatnej opieki medycznej. Oferty zawierające CV prosimy kierować na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2018-02-17 05:53 + czytaj więcej

Firma Unicall została założona w 2004 roku Norwegii i po kilku latach przeniosła ciężar działalności na Europę Środkowo-Wschodnią. Obecnie zatrudniamy ponad 700 pracowników w 11 centrach ulokowanych w pięciu krajach. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku: Konsultant ds. kontaktów z klientami (miejsce pracy: Rzeszów, Al. Rejtana 36) Proponujemy: - pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku  - wynagrodzenie: podstawa + premia - liczne konkursy z nagrodami rzeczowymi i kartami podarunkowymi - umowę o pracę po okresie próbnym, na pierwsze 3 miesiące umowa zlecenie - szkolenia wstępne wdrażające w zakres obowiązków - szkolenia dla pracowników podnoszące umiejętności sprzedażowe - pracę w młodym, dynamicznym zespole Oczekujemy: - wykształcenia min. średniego - umiejętności obsługi komputera - komunikatywności i wysokiej kultury osobistej - pewności siebie i pozytywnego nastawienia - wytrwałości w dążeniu do celu - mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta Obowiązki konsultanta: - telefoniczna obsługa klientów, również posprzedażowa - promowanie i sprzedaż produktów i usług- udzielanie informacji klientom Pierwsze szkolenie już w czwartek! Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego]. Zapraszamy również osobiście do naszego biura: Al. Rejtana 36, biurowiec Conres, 3 piętro. 

Dodane : 2018-02-17 05:52 + czytaj więcej

Zatrudnienie pracowników do prac wykończeniowych :szpachlarzy malarzy, glazurników, monterów płyt gk,poddasza zabudowy, sufity, ścianki działowe. PRACA OD ZARAZ NA TERENIE RZESZOWA I OKOLIC. TEL. 604317766

Dodane : 2018-02-16 17:55 + czytaj więcej

Jesteśmy szkołą języka angielskiego English Club z oddziałami w Rzeszowie, Mrowli, Głogowie Małopolskim, Boguchwale, Kielanówce Poszukujemy lektorów do prowadzenia zajęć językowych z dziećmi w Rzeszowie, Głogowie Małopolskim, Boguchwale i Kielanówce od września 2018 Obowiązki: -prowadzenie zajęć językowych z dziećmi w wieku przedszkolnym (4-6 lat) oraz szkolnym (7-12 lat) -realizowanie programów Szkoły -wypełnianie dokumentacji szkolnej -nadzorowanie postępów w nauce -aktywne uczestnictwo w życiu Szkoły Wymagania: -znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 -umiejętność pracy z dziećmi -sprawna obsługa aplikacji internetowych i programów biurowych (Word, Excel) -pogodne usposobienie Oferujemy: -możliwość nawiązania długoterminowej współpracy -gotowe materiały i programy ( w tym programy licencjonawane) -wsparcie metodyczne -środowisko pracy inspirujące do rozwoju -zwrot kosztów dojazdu -udział w szkoleniach metodycznych wewnętrznych oraz dofinansowania na szkolenia zewnętrzne Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij swoje CV. www.angielski-rzeszow.pl

Dodane : 2018-02-16 16:00 + czytaj więcej

Firma Bumera Sp. z o.o. producent mebli hotelowych w Tyczynie poszukuje pracowników na stanowiska: stolarz, monter mebli, pomocnik stolarza. Oferujemy pracę na podstawie umowy o pracę ( pełny etat ) . Prosimy o przesłanie CV na adres : [użyj formularza kontaktowego] Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz rozwój w prężnie rozwijającej się firmie. Wynagrodzenie uzależnione od stanowiska. www.bumera.pl

Dodane : 2018-02-16 08:40 + czytaj więcej

Firma Bumera Sp. z o.o. producent mebli hotelowych w Tyczynie poszukuje pracowników na stanowisko handlowiec na rynek niemiecki. Oferujemy pracę na podstawie umowy o pracę (pełny etat ). Prosimy o przesłanie CV na adres : [użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem "handlowiec" Wymagania : - biegły język niemiecki - znajomość obsługi MS Office Doświadczenie nie jest wymagane. Wynagrodzenie 2300 na rękę plus miesięczna premia uzależniona od wypracowanej sprzedaży. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz rozwój w prężnie rozwijającej się firmie.

Dodane : 2018-02-15 15:25 + czytaj więcej

Zatrudnię kucharza do hotelu *** w Rudnej Małej koło Głogowa Młp. Umowa o pracę.

Dodane : 2018-02-15 10:25 + czytaj więcej

ODZYWKI-TANIO.PL / Master Club istnieje na rynku od ponad 4 lat. Nasza firma specjalizuje się w dystrybucji suplementów i odżywek dla sportowców oraz dla osób prowadzących aktywny oraz zdrowy tryb życia. Jesteśmy liderem sprzedaży hurtowej oraz detalicznej na terenie Polski. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach, o ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Szukamy współpracowników ambitnych, pragnących tworzyć i stale rozwijać swoje zdolności oraz możliwości firmy. Aktualnie, w naszej siedzibie w Głogowie Małopolskim, w związku z bardzo szybkim rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko: Osoby sprzątającej lokal detaliczny, biurowy, sklep internetowy w GŁOGOWIE MAŁOPOLSKIM Opis stanowiska i wymagania: - dokładane, sprawne sprzątanie, segregowanie, porządkowanie magazynu ( odkurzanie posadzek, wykładzin podłogowych, ścieranie kurzu i zanieczyszczeń z mebli biurowych, półek i asortymentu, sprzętu elektronicznego, opróżnianie koszy na śmieci, wymiana worków, mycie urządzeń sanitarnych przy użyciu środków o właściwościach dezynfekujących, ogólne sprzątanie powierzchni socjalnych i sanitarnych- wyposażenie sanitariatów w mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy, mycie powłok ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych,usuwanie pajęczyn, mycie drzwi wewnętrznych i futryn) - precyzja i dokładność, - zapał do pracy oraz zaangażowanie, - doświadczenie na podobnym stanowisku, - mile widziane zainteresowanie odżywkami dla sportowców, oraz su

Dodane : 2018-02-14 17:00 + czytaj więcej

LOVE BAR CAFFEE PUB Rzeszów w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób do pracy na stanowisku BARMAN/BARMANKA/OBSŁUGA KELNERSKA. Szukamy osób: - komunikatywnych, otwartych, potrafiących nawiązać kontakt z klientem - z wysoką kultura osobistą - rzetelnych w wykonywaniu powierzonych zadań - doświadczenie mile widziane, ale niekonieczne Zakres obowiązków: - uprzejma obsługa klientów - przyjmowanie i realizowanie zamówień - pomoc klientowi w wyborze poszczególnych dań i trunków - przygotowanie sali, dbanie o porządek i czystość Oferujemy: - dogodne i elastyczne godziny pracy - pakiet przywilejów pracowniczych - możliwość rozwoju zawodowego - pracę w młodym dynamicznym zespole - przyjazną atmosferę pracy Wymagania: aktualna książeczka sanepidowska. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres: [użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem w tytule: BARMAN/BARMANKA/OBSŁUGA KELNERSKA. Na zgłoszenia czekamy do 31 marca 2018 r. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie w dokumentacji aplikacyjnej następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Dany

Dodane : 2018-02-14 14:50 + czytaj więcej

Manager kawiarni LOVE BAR CAFFEE PUB Rzeszów W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby z doświadczeniem na samodzielnej pracy na stanowisku MENAGER/KIEROWNIK KAWIARNI. Zadania: - zarządzanie kawiarnią oraz kreowanie rozwoju w oparciu o najwyższy standard obsługi - kierowaniem zespołem pracowników - obsługa klienta, praca z personelem - odpowiedzialność za wyniki finansowe - kontrola standardów i jakości świadczonych usług - podejmowanie działań służących zwiększeniu poziomu sprzedaży - planowanie organizacji pracy - kontrola zamówień, nadzór nad magazynem, przebiegiem transakcji i okresową inwentaryzacją - kreowanie wyjątkowej atmosfery miejsca, w którym każdy jest mile widziany Wymagania: - wykształcenie min. średnie - min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - umiejętność planowania, motywowania oraz oceniania pracy podległego personelu - wysoka kultura osobista - aktualna książeczka sanepidowska Gwarantujemy: - atrakcyjne warunki współpracy - możliwość rozwoju zawodowego - pracę odpowiedzialną i pełną wyzwań - dużą samodzielność w działaniu - możliwość wdrażania nowych pomysłów Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: [użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem w tytule: Manager/Kierownik kawiarni. Na zgłoszenia czekamy do 31 marca 2018 r. Uprzejmie in

Dodane : 2018-02-14 14:20 + czytaj więcej

Firma Bumera Sp. z o.o. producent mebli hotelowych w Tyczynie poszukuje pracowników na stanowisko Sekretarka/Asystentka Zarządu. Oferujemy pracę na podstawie umowy o pracę( pełny etat ) . Prosimy o przesłanie CV na adres : [użyj formularza kontaktowego] Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz rozwój w prężnie rozwijającej się firmie. Mile widziana znajomość języka niemieckiego. www.bumera.pl

Dodane : 2018-02-13 15:25 + czytaj więcej

Podkarpackie Centrum Hurtowe AGROHURT S.A. w Rzeszowie poszukuje doświadczonej firmy do obsługi kadrowej Spółki. Więcej informacji pod numerem telefonu: 178672465

Dodane : 2018-02-13 13:40 + czytaj więcej

TL Solution BIURO RACHUNKOWE Rzeszów / Krosno szuka pracownika na stanowisko samodzielna księgowa / samodzielny księgowy zadania: - prowadzenie pełnej księgowości - kontrola sald należności i zobowiązań - sporządzanie sprawozdań finansowych - odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej oraz jej archiwizację - sporządzanie deklaracji CIT i VAT, sprawozdań do GUS i NBP - przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby firmy - współpraca z instytucjami zewnętrznymi: banki, US, GUS, ZUS,NBP nasze oczekiwania: - znajomość programu OPTIMA - doświadczenie na samodzielnym stanowisku księgowym - bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz obowiązujących przepisów podatkowych, umiejętność stosowania ich w praktyce - bardzo dobra znajomość MsOffice - komunikatywność oraz umiejętność organizacji pracy własnej - mile widziana własna baza klientów CV proszę przesyłać na e-mail.

Dodane : 2018-02-12 13:05 + czytaj więcej

Strona 1 z 75
1/ 2/ 3/ 4/ 5/ 6/ 7/ 8/ 9/ 10/ 11/ 12/ następna »
zamknij
Zamknij