Zakres obowiązków
Obsługa bieżących zapytań Klientów
Wystawianie faktur, pilnowanie terminów płatności.
Kontakt telefoniczny z Klientami, umawianie spotkań, itp.
Przygotowywanie ofert w CRM i wysyłka do Klienta w imieniu Handlowca.
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, przypisywanie pracowników
Bieżąca obsługa spraw biurowych
Wymagania
Doświadczenie w pracy biurowej
Doświadczenie w obsłudze klienta, koordynacji projektów lub administracji
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, skaner)
Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem
Umiejętność pracy w zespole i samodzielnie
Komunikatywność i wysoka kultura osobista
Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie z stresem
Mile widziane
Prawo jazdy kat. B
Umiejętność obsługi programów CRM
Umiejętność tworzenia prezentacji
Kreatywność i innowacyjność
Znajomość branży IT
Oferujemy
Wynagrodzenie podstawowe + premie, 3 m-c umowa zlecenie lub B2B, potem B2B, UOP, UZ
Dodatkowa premia za efekty.
Umowę zlecenie bądź B2B
Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie płatne wolne dni
Luźną, niekorporacyjną atmosferę w biurze,
Płaską strukturę organizacyjną i wpływ na rozwój firmy
W przypadku B2B zapewniamy obsługę księgową
Formularz do przesyłania CV:
https://pulawski.eu/praca-agencja-interaktywna-rzeszow-agencja-reklamowa/asystent-biurowy