rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 35 015   |   Dodanych dzisiaj: 2 394

Zlecę wykonanie stron internetowych

Zlecę wykonanie stron internetowych
Zlecę wykonanie stron internetowych dla branży finanse - kredyty, ubezpieczenia, odszkodowania. Więcej informacji po kontakcie mailowym lub telefonicznym. - Stała comiesięczna wspó ...

Tanie Nowe Mieszkani ...

CENA:
153495


Zobacz

Sprzedam Działkę Bud ...

CENA:
95990


Zobacz

KIEROWCA PIZZERIA

CENA:
6


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 958 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
BOMEX Sp. z o.o. www.winaimport.pl Obsługa sprzedaży internetowej Miejsce pracy: Lubenia k. Rzeszowa Region: podkarpackie Główne zadania i obowiązki:  Bieżąca aktualizacja stron internetowych sklepów  Pisanie i opracowanie graficzne tekstów umieszczanych w Internecie  Aktywne pozyskiwanie klientów  Obsługa sklepów internetowych oraz Allegro Oczekiwania:  Wykształcenie z zakresu marketingu, informatyki lub pokrewnych  Minimum 1-letnie doświadczenie związane z e-marketingiem  Dobra znajomość programu Corel Draw,  Kreatywność i elokwencja  Umiejętność redagowania tekstów  Samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność oraz zaangażowanie Oferujemy:  Umowę o pracę lub umowę o współpracy  Dobre warunki finansowe uzależnione od wyników W przesyłanych dokumentach prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z póź. zm.)”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Dodane : dziś, 10:50 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Zatrudnię na busa plandekę do 3,5 t dmc kierowcę na trasy krajowe i zagraniczne. Wyjazdy do 2 tygodni. Warunki -doświadczenie w transporcie międzynarodowym i krajowym -umiejętność wypisywania dokumentów przewozowych i odpraw celnych -jazda z nawigacją, -badania psychotechniczne -umiejętność zabezpieczenia ładunku -znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym list motywacyjny wraz z c.v proszę wysłać na maila [użyj formularza kontaktowego] Własna działalność gospodarcza lub gotowość jej założenia mile widziana,ale niekonieczne

Dodane : dziś, 10:19 + czytaj więcej

Poszukujemy stażystów z przyznanym stażem unijnym, min. 3-mce na stanowisko GRAFIK KOMPUTEROWY. Proszę o przesłanie CV wraz z informacją o tym kto jest organizatorem stażu, jak długi staż jest przyznany i jaki jest planowany termin rozpoczęcia stażu. Agencja Reklamy STUDIOGRAFIC 880 900 050 [użyj formularza kontaktowego] www.studiografic.pl Rzeszów, ul. Popiełuszki 2

Dodane : dziś, 10:19 + czytaj więcej

Witam zatrudnię operatora pompy do betonu wymagane uprawnienia i praktyka

Dodane : dziś, 10:13 + czytaj więcej

Firma SOKOŁÓW S.A zatrudni na umowę zlecenie hostessę przy degustacji wędlin.Mile widziane doświadczenie.Wymagane niezbędne dokumenty do wejścia na halę Makro.BHP,MINIMUM SANITARNE,KSIĄŻECZKA ZDROWIA.

Dodane : dziś, 10:10 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Event Managera, którego obowiązkiem będzie szereg działań związanych z aktywnym poszukiwaniem i pozyskiwaniem nowych Klientów, a także ich kompleksową obsługą. Koordynacja działań związanych z planowaniem i organizacją eventów. Nadzór i kontrola nad poprawnym przebiegiem wszelkiego rodzaju imprez. Przygotowywanie ofert, negocjacje umów oraz kształtowanie pozytywnych relacji z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami firmy. Wymagamy: • dobrej organizacji pracy własnej; • konsekwencji w osiąganiu celów; • kreatywności; • orientacji na rozwój osobisty; • budowania dobrych relacji z ludźmi; • komunikatywności; • kultury osobistej; • orientacji na Klienta; • umiejętności negocjacji; • umiejętności pracy zespołowej i partnerskiej; • umiejętności badania i analizy rynku; • znajomość branży eventowej będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie oraz jasne perspektywy rozwoju i awansu; • możliwość uczestnictwa w ciekawych przedsięwzięciach.

Dodane : dziś, 10:10 + czytaj więcej

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą: opracowywanie projektów graficznych, materiałów reklamowych, przygotowywanie do druku. Wymagamy: • praktycznej znajomości co najmniej jednego programu graficznego (Photoshop, Photopaint, Picture Publisher); • umiejętność pracy z projektami wektorowymi (CorelDraw); • portfolio prac będzie dodatkowym atutem; • kreatywność; • wysokie poczucie estetyki; • zaangażowanie w wykonywana pracę. Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie oraz jasne perspektywy rozwoju i awansu; • możliwość uczestnictwa w ciekawych przedsięwzięciach; • elastyczne godziny pracy; • możliwość pracy zdalnej.

Dodane : dziś, 10:10 + czytaj więcej

SALON ONLY W GALERII RZESZÓW ZATRUDNI NA STANOWISKO SPRZEDAWCY. WYMAGANIA: - STATUS STUDENTA -wiedzy i zaangażowania w obsługę Klienta - pasjonowania się modą -znajomości zasad ekspozycji odzieży, VM - entuzjazmu, uśmiechu i pozytywnego nastawienia do życia (warunek konieczny!) -dyspozycyjności -wysokiej kultury osobistej -rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych - umiejętności pracy w zespol OFERUJEMY: - elastyczny czas pracy - premie i nagrody za sprzedaż - darmowe kursy i szkolenia - możliwość rozwoju i awansu CV proszę wysyłać na adres mailowy : [użyj formularza kontaktowego] ( najlepiej w wersji pdf)

Dodane : dziś, 10:10 + czytaj więcej

Szukamy doświadczonej, rzetelnej osoby do pracy w biurze nieruchomości. Główne zadania: - pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości - sporządzanie opisów, zamieszczanie ogłoszeń - prezentacja nieruchomości w terenie - utrzymywanie kontaktów z klientami - kompletowanie dokumentów, przygotowywanie umów, - pomoc w załatwianiu formalności Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku w branży nieruchomości - warunek konieczny - komunikatywność, - samodzielność, - uczciwość, rzetelność, - prawo jazdy, doświadczenie w prowadzeniu samochodu - własny samochód Oferujemy: - forma współpracy do ustalenia, - możliwość rozwoju zawodowego, - możliwość zajmowania się całym rynkiem lub tylko jednym z jego segmentów (np. nieruchomości komercyjne, mieszkaniowe, rynek pierwotny) Aplikacje (CV i LM) prosimy przesyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Dodane : dziś, 10:10 + czytaj więcej

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Dla naszego Klienta - firmy zajmującej się produkcją tworzyw sztucznych, w związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Miejsce pracy: woj. podkarpackie Nr ref: SdZ/2015 Zakres obowiązków: • realizacja zakupów na potrzeby produkcji • dbałość o terminowość dostaw oraz monitorowanie jakości współpracy z dostawcami • prognozowanie zamówień • ocena i kwalifikacja dostawców • poszukiwanie nowych dostawców, rozbudowa bazy dostawców • negocjowanie cen i warunków dostaw z dostawcami lokalnymi i zagranicznymi na podstawie przyjętej strategii firmy • weryfikacja oraz wprowadzanie, dokumentów dostaw, zamówień oraz faktur • tworzenie dokumentacji zakupowej • kontrola i optymalizacja kosztów towarzyszącym procesom zakupowym • tworzenie analiz, informacji, sprawozdań i raportów dla bezpośredniego przełożonego oraz Zarządu Spółki Wymagania: • Wykształcenie wyższe techniczne • Doświadczenie na podobnym stanowisku w Dziale Zakupów w firmie posiadającej systemy jakościowe (mile

Dodane : dziś, 09:46 + czytaj więcej

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Obecnie dla jednego z naszych Klientów – firmy z branży instalacji przemysłowych - poszukujemy kandydatów na stanowisko: KIEROWNIK MONTAŻU BUDOWY Miejsce pracy: Budowy zlokalizowane na terenie kraju i za granicą ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Planowanie, przygotowywanie i realizacja prac zgodnie z warunkami technicznymi i harmonogramem prac • Bieżący monitoring jakości i zakresu wykonanych prac na budowie • Współpraca z klientami i podwykonawcami w zakresie realizacji projektów • Kontrola i odpowiedzialność za budżetowanie realizowanych prac • Raportowanie na potrzeby pracodawcy i inwestora WYMAGANIA: • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: Mechanika i Budowa maszyn lub pokrewne) • Min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku • Znajomość j. niemieckiego lub angielskiego na poziomie zaawansowanym • Predyspozycje do zarządzania i motywowania innych • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu pracowników • Samodzielność w działaniu i inicjatywa • Dyspozyc

Dodane : dziś, 09:45 + czytaj więcej

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Obecnie dla naszego Klienta – firmy zajmującej się importem i dystrybucją części zamiennych do maszyn budowlanych i rolniczych- w związku z rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko: ASYSTENT DS. HANDLOWYCH Nr ref: AH/03/2015 Miejsce pracy: Rzeszów Zakres obowiązków: • Rozwijanie sprzedaży asortymentu części zamiennych (maszyny budowlane) • Pozyskiwanie nowych Klientów krajowych i zagranicznych • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych u obecnych odbiorców • Zapewnienie Klientom doradztwa i wsparcia posprzedażowego • Budowanie trwałych relacji z Klientami Wymagania: • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne: Mechanika i Budowa maszyn lub pokrewne) • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnej – mile widziane • Płynna znajomość języka niemieckiego • Znajomość drugiego języka obcego • Prawo jazdy kat. B • Zorientowanie na Klienta i dążenie do realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych • Wysokie zdolności interpersonalne • Inicjatywa oraz dynamizm

Dodane : dziś, 09:44 + czytaj więcej

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Obecnie dla naszego Klienta – firmy zajmującej się importem i dystrybucją części zamiennych do maszyn budowlanych i rolniczych- w związku z rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko: ASYSTENT DS. MARKETINGU Miejsce pracy: Rzeszów Zakres obowiązków: • Aktywne poszukiwanie nowych rynków zbytu oraz tworzenie nowych kanałów dystrybucji • Analiza rynku i konkurencji • Współtworzenie strategii marketingowej Firmy • Budowanie wizerunku oraz promocja Firmy • Planowanie, koordynacja, realizacja i monitorowanie działań marketingowych • Kontakty z firmami zewnętrznymi w ramach prowadzonych projektów • Ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług • Wsparcie dla działań handlowych • Przygotowywanie materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych • Przygotowywanie ofert i oraz kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi Wymagania: • Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowany Marketing/Ekonomia), • Doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) i sprzedaży

Dodane : dziś, 09:42 + czytaj więcej

Szkoła Eureka nawiąże współpracę z nauczycielem/trenerem z zakresu arteterapii. Aplikacje prosimy przesyłać na podany adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : dziś, 09:33 + czytaj więcej

Firma Global Mimar Polska zatrudni inżynierów budowlanych. Wymagania: * biegła znajomość j. angielskiego (praca z obcokrajowcami tylko w języku angielskim) * doświadczenie * biegła obsługa oprogramowania Autodesk Revit Software oraz Robot Software * znajomość oprogramowania Steel BIM Software (Building Information Modeling) * wiedza dotycząca standardu kodu europejskiego oraz amerykańskiego Firma oferuje: * praca na pełny etat * praca z obcokrajowcami * okres próbny: 6 miesięcy * praca w Rzeszowie * wynagrodzenie 2.000 zł netto Zainteresowane osoby prosimy wysyłac CV w języku angielskim na podany adres e-mailowy: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : dziś, 09:31 + czytaj więcej

Strona 6 z 64
zamknij
Zamknij