rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 14 409   |   Dodanych dzisiaj: 1 079

Usługi ogrodnicze

Usługi ogrodnicze
CAŁOROCZNA OPIEKA NAD OGRODEM Witam, Jestem osobą fizyczną. Posiadam własny sprzęt do pracy w ogrodzie oraz samochód dostawczy. Oferuję usługi od A do Z przy pracach w ogrodach, ...

Pracownik Produkcji ...

CENA:
4300


Zobacz

Glazurnik, płytkarz ...

CENA:
1111


Zobacz

Piękne 3 pokoje - 62 ...

CENA:
2400


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 687 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Klub Fitness zatrudni osobę na stanowisko Recepcjonistki. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: - jesteś dyspozycyjna, - bardzo dobrze czujesz się w kontakcie z ludźmi i lubisz pracować w zespole, - uśmiech to Twoja wizytówka, - masz wysoką kulturę osobistą, - potrafisz zaangażować się w powierzone obowiązki, - dbasz o porządek. Twoje codzienne obowiązki: - bieżąca obsługa recepcji, - obsługa klientów, - dbanie o czystość i wizerunek Klubu, - budowanie miłej atmosfery w Klubie. Oferujemy: - umowę na 3/4 etatu - elastyczny grafik pracy, - możliwość rozwoju, - pracę w młodym i zgranym zespole, - przyjazną atmosferę w pracy. Doświadczenie nie jest wymagane. Dołącz do nas już dziś wysyłając CV wraz z klauzulą zgody na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : dziś, 13:11 + czytaj więcej

Szukam pracownika do elewacji z doświadczeniem

Dodane : dziś, 12:21 + czytaj więcej

GIERGIEL NIERUCHOMOŚCI przyjmie na staż osobę zerejestrowaną w Powiatowym Urzędzie Pracy. WYMAGANIA: - prawo jazdy kat B - wykształcenie min. średnie - obsługa komputera i internetu - łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność - mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości, ubezpieczeniowej, jako przedstawiciel handlowy. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - pozyskiwanie ofert nieruchomości (sprzedaż, wynajem) - tworzenie opisów ofert nieruchomości - prezentacja nieruchomości - zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych - obsługa klientów w biurze i w terenie - przygotowywanie dokumentów do transakcji KONTAKT: Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji proces u rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Dodane : dziś, 11:01 + czytaj więcej

W związku z planowanym otwarciem nowego sklepu Firma Pro-One Invest zatrudni na swoich sklepach "Delikatesy Centrum" zastępcę kierownika sklepu Twój zakres obowiązków •     Kierowanie zespołem – organizowanie pracy, delegowanie zadań, motywowanie pracowników •     Zamówienia towarów i dbałość o ich dostępność dla klienta •     Zapewnienie standardów funkcjonowania sklepu •     Realizacja wyznaczonych celów, odpowiedzialność za analizę wskaźników •     Praca na sali sprzedaży oraz zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi •     dbałość o przestrzeganie wszystkich przepisów prawa dotyczących sprzedaży artykułów spożywczych, higieny, legalizacji wag, ochrony, w tym przestrzeganie przepisów prawa pracy, BHP oraz przepisów prawa gospodarczego.   Nasze wymagania •     Zaangażowanie w powierzone obowiązki oraz chęć rozwoju •     Umiejętność współpracy oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem •     Dobra organizacja pracy •     Gotowość do pracy w systemie zmianowym •     Nastawienie na osiąganie założonych celów •     Doświadczenie w branży handlowej na podobnym stanowisku minimum 2 lata   To oferujemy •     Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę •     Wynagrodzenie zawsze w terminie •     Wynagrodzenie od 4300 netto •     Realna szansa rozwoju i awansu

Dodane : dziś, 10:34 + czytaj więcej

W związku z rozwojem firma Pro-One Invest zatrudni na swoje sklepy Delikatesy Centrum Kierownika sklepu w Rzeszowie i najbliższej okolicy Twój zakres obowiązków •     Zarządzanie funkcjonowaniem sklepu •     Kierowanie zespołem – organizowanie pracy, delegowanie zadań, motywowanie pracowników •     Zamówienia towarów i dbałość o ich dostępność dla klienta •     Zapewnienie standardów funkcjonowania sklepu •     Realizacja wyznaczonych celów, odpowiedzialność za analizę wskaźników •     Praca na sali sprzedaży oraz zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi •     dbałość o przestrzeganie wszystkich przepisów prawa dotyczących sprzedaży artykułów spożywczych, higieny, legalizacji wag, ochrony, w tym przestrzeganie przepisów prawa pracy, BHP oraz przepisów prawa gospodarczego.   Nasze wymagania •     Zaangażowanie w powierzone obowiązki oraz chęć rozwoju •     Umiejętność współpracy oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem •     Dobra organizacja pracy •     Gotowość do pracy w systemie zmianowym •     Nastawienie na osiąganie założonych celów •     Doświadczenie w branży handlowej na podobnym stanowisku minimum 2 lata   To oferujemy •     Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę •     Wynagrodzenie zawsze w terminie •     Wynagrodzenie od 4800 netto •     Realna szansa rozwoju i awansu

Dodane : dziś, 10:34 + czytaj więcej

cena: 0 zł
Dołącz do naszego zespołu! Znajdź swoją drogę do stabilności zawodowej Praca na dobrych warunkach, w przyjaznej atmosferze i z możliwością rozwoju właśnie czeka na Ciebie! Wierzymy w naszych pracowników i ich potencjał 𝗔𝗸𝘁𝘂𝗮𝗹𝗻𝗶𝗲 𝗽𝗼𝘀𝘇𝘂𝗸𝘂𝗷𝗲𝗺𝘆 𝗮𝗺𝗯𝗶𝘁𝗻𝘆𝗰𝗵 𝗶 𝘇𝗮𝗮𝗻𝗴𝗮𝘇̇𝗼𝘄𝗮𝗻𝘆𝗰𝗵 𝗼𝘀𝗼́𝗯 𝗻𝗮 𝘀𝘁𝗮𝗻𝗼𝘄𝗶𝘀𝗸𝗮: Kierownik biura Asystentka kierownika biura z obsługą kadr i płac Pracownik ds. kadr i płac Koordynator ds. kursów i szkoleń Pracownik administracyjno-biurowy Pracownik ds. ofert przetargowych i pozyskiwania funduszy unijnych Pracownik obsługi klienta w wypożyczalni samochodów Kliknij w link i zapoznaj się z naszymi dokładnymi oczekiwaniami https://drive.google.com/.../1-Yz6fq9MkgDZKbHtHBEp321Z8SE... Jeśli chcesz być częścią naszego zespołu i rozwijać się w dynamicznym środowisku, prześlij swoje CV na adres 𝗽𝗿𝗮𝗰𝗮@𝗽𝗶𝗿𝗸𝗳𝗶𝘀.𝗽𝗹 Czekamy na Ciebie! 𝗣𝗿𝗼⼀

Dodane : dziś, 10:34 + czytaj więcej

Zatrudnimy specjalistów ds. obsługi klienta Opis stanowiska: - pozyskiwanie nowych klientów - kontakt telefoniczny z klientami, - zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, - realizacja bieżących prac biurowych Oferujemy: - możliwość awansu oraz rozwoju osobistego, - wysokie premie - szkolenia wdrażające jak i również rozwijające Oczekujemy: - dobrej obsługi komputera - samodzielności i dobrej organizacji czasu pracy - niekaralności - prawo jazdy kat. B Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV

Dodane : dziś, 10:33 + czytaj więcej

Firma VIDOK Sp. z o.o. polski producent okien i drzwi w związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukuje do salonu w Rudnej Małej k. Rzeszowa osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim Opis stanowiska ˇ przygotowanie ofert handlowych, ˇ rejestrowanie zamówień, ˇ przekazywanie zamówień do działu produkcji i uzgadnianie terminów realizacji, ˇ kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem, ˇ budowanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami, ˇ wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury, listy przewozowe), Wymagania ˇ biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie - doświadczenie w branży okiennej, sektorze budowlanym ˇ umiejętność organizacji pracy własnej, ˇ umiejętność czytania projektów budowlanych oraz rys. technicznych ˇ mile widziana znajomość oprogramowania typu CAD. ˇ radzenie sobie ze stresem i presją czasu, ˇ samodzielność, ˇ budowanie dobrych relacji z ludźmi, ˇ komunikatywność, ˇ kultura osobista. Miejsce pracy : Rudna Mała 75 Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres : [użyj formularza kontaktowego] CV powinno być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następującą klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez VIDOK Sp. z o.o. Rudna Mała 75, 36-054 Mrowla, zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia

Dodane : dziś, 10:33 + czytaj więcej

Firma CJ KONIK poszukuje dla swojego klienta (Prywatnej kliniki medycznej) - Pielęgniarek/Pielęgniarzy Miejsce pracy : Częstochowa - nowopowstająca klinika medyczna Wynagrodzenie: do uzgodnienia Zakres obowiązków: - ocena przedoperacyjna pacjentów - przygotowanie stanowiska oraz pacjentów do znieczulenia - monitorowanie pacjenta przed, w trakcie oraz w okresie pooperacyjnym - ocena stanu świadomości chorego - ocena i utrzymanie drożności dróg oddechowych z uwzględnieniem różnych technik udrażniania dróg oddechowych - wykonywanie innych czynności pielęgniarskich wokół pacjentów. APLIKUJ JEŚLI, POSIADASZ: - aktualne prawo wykonywania zawodu - masz ukończoną specjalizację anestezjologiczną lub kurs kwalifikacyjny - posiadasz doświadczenie w pracy jako pielęgniarka/pielęgniarz na Bloku Operacyjnym - chęci do nauki i rozwoju w pracy w placówce prywatnej. Będziesz częścią nowopowstającej Kliniki Medycznej - znanej i dynamicznie rozwijającej się firmy - gwarantuje to stabilne i bezpieczne miejsce pracy Nasza Oferta: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt gospodarczy - zatrudnienie na pełen etat - dobra organizacja pracy, wspierana przez zespół Opiekunów Medycznych - bezpłatne mieszkanie - nowoczesne miejsce pracy ! Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej aplikacji ! osoba do kontaktu: Michał Filipczuk email: [użyj formularza kontaktowego] CJ KONIK Magdalena Kopacz 67-200 Głogów, ul. Okrężna 35b

Dodane : dziś, 10:33 + czytaj więcej

Goplast sp. z o.o. sp.k Zajmujemy się sprzedażą pokryć dachowych, systemów dachowych oraz materiałów z branży tworzyw sztucznych. Rozwiązania i asortyment, który proponujemy pochodzi od renomowanych producentów w Polsce. Posiadamy sieć hurtowni w południowej Polsce. Nasze wymagania: - dyspozycyjności i motywacji do pracy, - wysokiej kultury osobistej - znajomość rynku branży budowlanej, będzie dodatkowym atutem, - prawo jazdy kat. B, - uprawnienia na wózek widłowy, będzie dodatkowym atutem, Oferujemy: - zatrudnienie na zasadzie umowy o pracę na pełny etat w stale rozwijającej się firmie, - pracę w miłej atmosferze w zespole ludzi z pasją, - pakiet dodatkowych ubezpieczeń grupowych, - szkolenia, - Karty Multi Sport, - wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy. Praca od poniedziałku do piątku (8-16). Chcesz dołączyć do Naszego Zespołu? Zapraszamy do składania CV email: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : dziś, 10:33 + czytaj więcej

Firma CJ KONIK poszukuje dla swojego klienta (Prywatnej kliniki medycznej) - Pielęgniarek/Pielęgniarzy Miejsce pracy : Częstochowa - nowopowstająca klinika medyczna Wynagrodzenie: do uzgodnienia Zakres obowiązków: - praca w gabinecie internistycznym i zabiegowym - przygotowanie pacjentów do zabiegu - pobieranie krwi, wlewy witaminowe, kroplówki itp. - obsługa sprzętu medycznego - wykonywanie innych czynności pielęgniarskich APLIKUJ JEŚLI, POSIADASZ: - wykształcenie pielęgniarskie - kursy kwalifikacyjne - posiadasz doświadczenie w pracy jako pielęgniarka/pielęgniarz - chęci do nauki i rozwoju w pracy w placówce prywatnej. Będziesz częścią nowopowstającej Kliniki Medycznej - znanej i dynamicznie rozwijającej się firmy - gwarantuje to stabilne i bezpieczne miejsce pracy Nasza Oferta: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt gospodarczy - zatrudnienie na pełen etat - dobra organizacja pracy, wspierana przez zespół Opiekunów Medycznych - bezpłatne mieszkanie - nowoczesne miejsce pracy ! Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej aplikacji ! Posiady dodatkowo oferty pracy dla Pielęgniarek, Opiekunów Medycznych i Lekarzy osoba do kontaktu: Michał Filipczuk Tel: 5 7 0 7 1 8 7 3 6 lub 7 3 1 9 1 3 7 1 6

Dodane : dziś, 10:33 + czytaj więcej

Firma VIDOK Sp. z o.o. polski producent okien i drzwi w związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukuje do salonu w Rudnej Małej k. Rzeszowa osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim Opis stanowiska ˇ przygotowanie ofert handlowych, ˇ rejestrowanie zamówień, ˇ przekazywanie zamówień do działu produkcji i uzgadnianie terminów realizacji, ˇ kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem, ˇ budowanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami, ˇ wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury, listy przewozowe), Wymagania ˇ biegła znajomość j. francuskiego w mowie i piśmie - doświadczenie w branży okiennej, sektorze budowlanym ˇ umiejętność organizacji pracy własnej, ˇ umiejętność czytania projektów budowlanych oraz rys. technicznych ˇ mile widziana znajomość oprogramowania typu CAD. ˇ radzenie sobie ze stresem i presją czasu, ˇ samodzielność, ˇ budowanie dobrych relacji z ludźmi, ˇ komunikatywność, ˇ kultura osobista. Miejsce pracy : Rudna Mała 75 Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres : [użyj formularza kontaktowego] CV powinno być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następującą klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez VIDOK Sp. z o.o. Rudna Mała 75, 36-054 Mrowla, zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dn

Dodane : dziś, 10:33 + czytaj więcej

Firma CJ KONIK poszukuje dla swojego klienta (Prywatnej kliniki medycznej) - doświadczonego kandydata na stanowisko: Chirurg Medycyny Plastycznej Miejsce pracy : Częstochowa Zakres obowiązków: - analiza potrzeb pacjenta - tworzenie i realizacja planów leczenia - dobra współpraca z pozostałymi lekarzami APLIKUJ JEŚLI, POSIADASZ: - wykształcenie wyższe medyczne - prawo wykonywania zawodu - doświadczenie na podobnym stanowisku - empatyczne i profesjonalne podejście do każdego pacjenta Będziesz częścią nowopowstającej Kliniki Medycznej - znanej i dynamicznie rozwijającej się firmy - gwarantuje to stabilne i bezpieczne miejsce pracy Nasza Oferta: - praca w wysokospecjalistycznym zespole - atrakcyjne wynagrodzenie - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt gospodarczy - zatrudnienie na pełen etat - bezpłatne mieszkanie - praca w nowoczesnej klinice - praca na nowoczesnym sprzęcie i na najlepszych materiałach ! Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej aplikacji ! osoba do kontaktu: Michał Filipczuk email: [użyj formularza kontaktowego] CJ KONIK Magdalena Kopacz 67-200 Głogów, ul. Okrężna 35b tel: 570 718 736 tel: 731 913 716 - czynny w dni robocze od 8 do 16

Dodane : dziś, 10:33 + czytaj więcej

cena: 0 zł
Doradzamy Nieruchomości to ceniona agencja w branży pośrednictwa w obrocie nieruchomości, którą tworzy grupa zaangażowanych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. To, co nas wyróżnia to wiedza, doświadczenie, pasja i zaangażowanie. Bogata oferta nieruchomości deweloperskich oraz obszerna baza Klientów pozwoliły nam wpisać się w rynek nieruchomości jako jedna z najbardziej cenionych i zaufanych agencji, słynąca z najwyższej jakości i standardów obsługi oraz unikatowych rozwiązań. Oferujemy usługi dla Klientów indywidualnych i biznesowych, prezentując starannie wyselekcjonowane propozycje z rynku wtórnego i pierwotnego, dopasowane do indywidualnych potrzeb Klientów. W związku z naszym intensywnym i dynamicznym rozwojem poszukujemy samodzielnej, energicznej i nastawionej na osiągnięcie celu osoby z pasją, chcącej zdobywać doświadczenie zawodowe w jednej z najlepszych agencji pośrednictwa nieruchomości w Rzeszowie. Asystent/ka Miejsce pracy: Rzeszów Od kandydatów oczekujemy: • Wykształcenia średniego lub wyższego, mile widziane osoby będące także w trakcie studiów, • Doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane osoby z doświadczeniem w telefonicznej obsłudze klienta), • Wysokiej motywacji, zainteresowania branżą oraz chęci pracy i rozwoju w obszarze sprzedaży i kontaktu z Klientem, • Przedsiębiorczości, zaangażowania, nastawienia na osiągnięcie celu, • Umiejętności zarządzania swoim czasem pracy, kreatywności i samodzielności, • Wysokiej

Dodane : dziś, 10:33 + czytaj więcej

Rekrutacja prowadzona jest dla jednej z wiodących firm branży pośrednictwa w obrocie nieruchomościami w Rzeszowie i na podkarpaciu – firmy „doradzamynieruchomosci.pl”. Główne zadania dotyczą opieki nad procesem sprzedaży/zakupu gruntów pod inwestycje mieszkaniowe i przemysłowe - od momentu poszukiwania odpowiednich nieruchomości, analizy, negocjacje po finalizowanie transakcji. Firma gwarantuje atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczną formę zatrudnienia, pakiet benefitów oraz realne możliwości rozwoju. Stanowisko: Doradca Ds. Nieruchomości Miejsce pracy: Rzeszów Agencja: doradzamynieruchomosci.pl ZADANIA • Bieżące wyszukiwanie terenów pod inwestycje mieszkaniowe; • Analiza potencjalnych nieruchomości gruntowych m.in. lokalizacja, komunikacja, plany miejscowe i inne uwarunkowania; • Koordynacja procesu negocjacji związanych z transakcją sprzedaży/zakupu nieruchomości; • Prowadzenie działań formalno-prawnych związanych z transakcjami sprzedaży/zakupu gruntu/ nieruchomości. WYMAGANIA: • Wykształcenie kierunkowe związane z nieruchomościami lub planowaniem przestrzennym; • Doświadczenie w branży nieruchomości najlepiej w pozyskiwaniu gruntów pod inwestycje; • Łatwość nawiązywania kontaktów; • Rozwinięte umiejętności analitycznego i logicznego myślenia; • Znajomość wymogów formalno-prawnych związanych z zakupem gruntów; • Wysoki poziom zaangażowania i inicjowania rozwiązań w trudnych sytuacjach; • Pra

Dodane : dziś, 10:33 + czytaj więcej

Strona 6 z 46
zamknij
Zamknij