rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 185   |   Dodanych dzisiaj: 449

Glazurnik, płytkarz kompleksowe rem ...

Glazurnik, płytkarz kompleksowe rem ...
WITAJ! Jestem glazurnikiem z 8 letnim doświadczeniem który ciągle rozwija się w tej branży. W ogłoszeniu kilka zdjęć z moich prac, natomiast przed skontaktowaniem sie ze mna zachę ...

Działka budowlana po ...

CENA:
330000


Zobacz

Dom 6-pokojowy z gar ...

CENA:
1100000


Zobacz

Piękne, po remoncie ...

CENA:
2400


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 568 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Obowiązki: kontakt telefoniczny z klientami, umawianie spotkań handlowych. Wymagamy: znajomości Microsoft Office oraz obsługi podstawowych urządzeń biurowych, łatwości w nawiązywaniu kontaktu z klientem, samodzielności, kultury osobistej, doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, ale niekoniecznie – wszystkiego Cię nauczymy Oferujemy: niezbędne narzędzia pracy- laptop i akcesoria praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00- 16:00.

Dodane : 2024-04-22 14:50 + czytaj więcej

Miejsce pracy: Rudna Mała Obowiązki: - praca na magazynie, - rozładowywanie towarów z kontenerów, - cięcie kartonów, - pakowanie. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie, - 24zł/h netto - praca od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku. Wymagamy: - dyspozycyjność oraz gotowość do pracy.

Dodane : 2024-04-17 13:40 + czytaj więcej

Jeśli interesują Cię innowacje, praca z przedsiębiorcami, masz podstawową wiedzę z zakresu rachunkowości, nie masz problemów z analizowaniem informacji i wyciąganiem wniosków, a do tego lubisz ludzi… ta praca jest dla Ciebie! Kim jesteśmy? HugeTech Sp. z o.o. - jesteśmy zgranym i doświadczonym zespołem doradców, programistów, projektantów i grafików, organizatorów wydarzeń, specjalistów prawa, księgowości i marketingu. Do naszych głównym działań należy tworzenie i realizacja programów akceleracyjnych, doradztwo i pomoc w rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw, współpraca z inwestorami, dostarczanie usług małym firmom i korporacjom. Wprowadzamy innowacyjne projekty na rynek, łączymy inwestorów i korporacje z najlepszymi pomysłami. Pomagamy rozwinąć istniejące biznesy i dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem. Co możesz u nas robić? - zarządzać projektami od strony finansowej, - dbać o dokumentację finansową i merytoryczną projektów (opisywanie faktur, gromadzenie dokumentów finansowych), - sporządzać wnioski o płatność do projektów, - kontrolować wydatki projektów, ze szczególnym uwzględnieniem ich kwalifikowalności, - przygotowywać dokumenty finansowe w ramach projektów, - uzgadniać wydatki projektu z księgowością. Ta praca jest dla Ciebie, jeśli posiadasz: - min. 1 rok doświadczenia przy rozliczaniu projektów UE, - dawkę samodzielności i konstruktywnego myślenia, - proaktywną postawę, - zainteresowanie branżą innowacji, - umiejętność zarządzania czasem. Mile wi

Dodane : 2024-04-09 22:36 + czytaj więcej

Zatrudnię kobietę do pracy w dyskoncie odzieżowym, praca od poniedziałku do piątku od 9-17 oraz 2x w miesiącu sobota. Dyskont zlokalizowany w centrum Rzeszowa (koło dworca PKS). Obowiązki: wywieszanie towaru, obsługa klienta, dbanie o czystość miejsca pracy. Umowa zlecenie CV wraz ze zdjęciem proszę przesyłąc na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2024-04-29 15:19 + czytaj więcej

POZYTYWNI CO2 Naszym głównym celem jest dostarczanie i wdrażanie praktycznych rozwiązań ograniczających i neutralizujących emisję CO2. Na przełomie tego roku otwieramy nasz SHOWROOM - największy na podkarpaciu w obszarze OZE na ul. Armii Krajowej. Aktywnie wspieramy biznes w zielonej transformacji oferując nowoczesne i oszczędne rozwiązania. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZIELONEJ ENERGII - sektor B2B, Miejsce pracy: obszar woj. podkarpackiego, małopolskiego i lubelskiego, praca stacjonarna/mobilna Opis stanowiska: Twoim głównym zadaniem będzie kontakt z klientem w celu zebrania faktur z 12 miesięcy oraz umów na energię elektryczną niezbędnych do wykonania audytu. Na tej podstawie przygotujesz ofertę kompleksowej współpracy, która będzie klientowi umożliwiała przejście w 100 % na Zieloną energię. Twoim mocnym argumentem jest to, że dzięki wymogom ESG pytaniem nie jest, czy firma przejdzie na Zieloną energię? tylko kiedy.:) Wierzymy, że dzięki Twojej pracy firmy będą coraz szybciej przechodzić na ekologiczne rozwiązania. Twój zakres obowiązków: ˇ Poznanie regulacji i wymogów ESG, ˇ Sprzedaż Zielonej energii w oparciu o wyjątkowe rozwiązania dla biznesu, ˇ Nawiązywanie kontaktów oraz badanie zapotrzebowania na Zieloną energię wśród przedsiębiorców, ˇ Budowanie długoterminowych relacji z klientami, ˇ Możliwość cross salingu innych rozwiązań biznesowych. Czego oczekuj

Dodane : 2024-05-02 15:24 + czytaj więcej

Wektor Wiedzy Wsparcie Innowacji – Jesteśmy podmiotem który powstał na bazie 11 letniego doświadczanie firmy szkoleniowej Wektor Wiedzy. Specjalizujemy się w usługach doradczych dla biznesu między innymi : Pozyskiwanie dotacji unijnych inwestycyjnych na otwarcie działalności Pozyskiwanie dotacji unijnych inwestycyjnych powyżej 1 mln zł Chcemy żeby nasi klienci dzięki współpracy z nami szybciej się rozwijali tworzyli bardziej innowacyjne produkty i rozwiązania, a tym samym wspólnie przyczynimy się do poprawy jakości życia. W związku z dalszym rozwojem firmy poszukujemy osób do działu sprzedaży na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży dofinansowań U.E. Zatrudnione osoby będą pracowały w systemie hybrydowym: stacjonarno - mobilnym. Siedziba firmy: Rzeszów Jeśli zdecydujesz się aplikować, to Twoim głównym zadaniem będzie: skutecznie pozyskiwać klientów na otwarcie dzielności gospodarczej skutecznie pozyskiwać klientów na dotacje dla firm oraz rolników powyżej 1 mln zł długofalowa współpraca z klientami i rozwój współpracy z nimi Nasze oczekiwania: - doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, - sprzedaż kilku produktów z naszego portfela, - dobra organizacja pracy i zarządzanie sobą w czasie, - prawo jazdy kat. B oraz mobilność, - wysoka kultura osobista. Oferujemy: - każda osoba aplikująca otrzyma w prezencie pierwszy rozdział kursu z inteligencji finansowej, gdyż chcemy żebyś w naszej organizacji stawał się mądry i zamożny www.szymontrzemzalski.pl - szkol

Dodane : 2024-05-02 15:45 + czytaj więcej

Dzień dobry, zatrudnimy dwie osoby do pracy przy pakowaniu przesyłek dla kurierów. Branża upominkowa – tylko małe paczki, bez konieczności przygotowywania palet. Do obowiązków należeć będzie pilnowanie wysyłki towaru tego samego dnia, organizacja pracy magazynu oraz dbanie o dbałość o porządek na magazynie. Praca i ogłoszenie dedykowane dla Panów. Praca stacjonarna w Rzeszowie na ul. Boya-Żeleńskiego od poniedziałku do piątku. Na początek współpracy oferujemy umowę zlecenie. Szukamy osób do stałej współpracy. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny pod numerem 794 669 118 Zaznaczamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Dodane : 2024-04-17 11:07 + czytaj więcej

Firma Wektor Wiedzy zatrudni osobę sprzątającą do nowej siedziby na ul. Armii Krajowej obok hotelu Zimowit. Sprzątanie powierzchni biurowych oraz dbanie o porządek i czystość w obiekcie w godzinach od 8.00 do 16.00. Zapewniamy zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę oraz wszelkie potrzebne materiały i środki. Mile widziane doświadczenie w sprzątaniu biur. Zapraszamy do kontaktu!

Dodane : 2024-04-30 12:32 + czytaj więcej

cena: 4000 zł
Wektor Wiedzy - jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowo doradczych w Polsce specjalizujących się w szkoleniach i usługach wspierających księgowych i kadrowych w codziennej pracy. W związku z dalszym rozwojem oraz wprowadzaniem kolejnych usług poszukujemy Księgowej / Księgowego do prowadzenia naszych trzech podmiotów: Wektor Wiedzy, Wektor Wiedzy Wsparcie Innowacji oraz PozytywniCO2 . Co oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie odpowiadające posiadanej wiedzy i kompetencjom Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w projektach doradczych w prężnie rozwijającej się firmie Szkolnie i współpraca z najlepszymi doradcami podatkowymi i biegłymi rewidentami w Polsce Wyjazd zagraniczne – sprawdź na nas www.youtube.pl w 2021 byliśmy w Pradze W 2022 Budapeszt 2024 - :)? Kawa bez limitu i Tort w Twoje urodziny oraz STO LAT od całego zespołu!!! Proponowany zakres obowiązków: Prowadzenie i nadzór nad pełną księgowością Spółki oraz Fundacji Prowadzenie ksiąg rachunkowych Kontrola prawidłowości transakcji finansowych oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów Odpowiedzialność za rozliczenia podatkowe , dotacyjne, ZUS Dostarczanie danych i tworzenie raportów finansowych i statystycznych Sporządzanie deklaracji podatkowych i dokumentacji dla Urzędu Skarbowego, Urzędu Statystycznego oraz ZUS Przygotowywanie sprawozdań finansowych Współtworzenie nowych produktów dla księgowości Nasze wymagania: Minimum 3 lata do

Dodane : 2024-05-02 15:45 + czytaj więcej

Stanowisko: Magazynier na hurtownie Papieru Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Magazynier. Głównym zadaniem będzie przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie towarów oraz obsługa wózka widłowego. Oczekujemy, że kandydat będzie dbał o porządek i bezpieczeństwo w magazynie oraz będzie współpracował z innymi pracownikami. Obowiązki:  Załadunek i rozładunek dostaw towarów zgodnie z dokumentacją.  Kompletowanie zamówień zgodnie z zamówieniami klientów.  Obsługa wózka widłowego do przemieszczania towarów.  Ewidencja dokumentacji magazynowej.  Utrzymywanie czystości i porządku w magazynie.  Współpraca z innymi pracownikami w celu efektywnego zarządzania magazynem. Wymagania:  Doświadczenie w pracy na stanowisku magazyniera.  Posiadanie uprawnień na wózki widłowe.  Znajomość procedur magazynowych i standardów bezpieczeństwa.  Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.  Dokładność i odpowiedzialność. Oferujemy:  - Zatrudnienie na umowę o prace  -Wynagrodzenie stale + premia - Przyjemną, niekorporacyjną atmosferę pracy w młodym zespole - Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie o wieloletniej tradycji i ugruntowanej pozycji na rynku - Ciekawe i rozwijające zadania - Wszelkie potrzebne narzędzia do pracy - Oferujemy pracę w trybie od poniedziałku do piątku  CV prosimy wysyłać na adres email: [użyj formularza kontaktowego]  Tel. 664 158 818

Dodane : 2024-05-02 15:24 + czytaj więcej

IOB Wektor Wiedzy Wsparcie Innowacji Jesteśmy częścią jednej z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce Wektor Wiedzy SP. z o.o.. Jako Instytucja Otoczenia Biznesu (IOB), świadczymy usługi doradcze dla przedsiębiorstw. Pomagamy firmom w ich rozwoju oraz wspieramy optymalizacje, automatyzacje i innowacyjność dzięki pozyskiwaniu finansowania ze środków krajowych i unijnych. Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu specjalisty na stanowisko: Stanowisko: Specjalista ds. wniosków Miejsce pracy: Rzeszów, ul Azaliowa (Zalesie) Zakres obowiązków: - przygotowywanie wniosków o dofinansowanie (projekty unijne, KFS, BUR). Wymagania: - doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji dotacyjnej, - umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania relacji z klientem, - nastawienie na realizację zadań pod presją terminów, - biegła obsługa MS Office (Word, Excel), Zapewniamy: - umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie, - wdrożenie w obowiązki oraz wsparcie doświadczonych członków zespołu, - miłą atmosferę w młodym i otwartym zespole, - kawę i herbatę bez limitu oraz tort w Twoje urodziny i całego zespołu, - kartę Multisport, Zapraszamy do przesłania aktualnej aplikacji!

Dodane : 2024-05-02 15:45 + czytaj więcej

Przedsiębiorstwo wielobranżowe Dremex Sp. z o.o. - polski producent artykułów sanitarnych z marmuru syntetycznego, ze względu na dynamiczny rozwój firmy zatrudni kandydata na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy (back office) z językiem angielskim. Miejsce pracy: Głogów Małopolski Zakres obowiązków: • bieżąca obsługa biura, • sporządzanie zestawień i raportów, • obsługa urządzeń biurowych, • praca w systemie CRM i bieżąca obsługa programu Excel • obsługa posprzedażowa klienta biznesowego • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami • budowanie długofalowych relacji z klientami • pomoc w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wymagania: • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B1-B2) • dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint) • komunikatywność, • łatwość nawiązywania kontaktów • chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy • chęć podejmowania nowych wyzwań Oferujemy: • wynagrodzenie odpowiadające Twojemu doświadczeniu, • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • pracę w przyjaznej atmosferze, • możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w stabilnej i rozwijającej się firmie, • pracę w młodym, dynamicznym zespole, • pracę przy wielu ciekawych projektach, • pakiet socjalny (zniżki na ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do pakietu medycznego, zajęcia j.

Dodane : 2024-04-29 15:19 + czytaj więcej

POZYTYWNI CO2 Głównym naszym celem jest dostarczanie i wdrażanie praktycznych rozwiązań ograniczających i neutralizujących emisję CO2. Już w kwietniu otwieramy nasz SHOWROOM - największy na podkarpaciu w obszarze OZE na ul. Armii Krajowej W związku z planowanym otwarciej naszej nowej inwestycji poszukujemy kandydatów na stanowisko: DORADCA DS. KLIENTA – stolarka okienna i drzwiowa, okna i drzwi zewnętrzne i wewnętrzne Miejsce pracy: Showroom PozytywniCO2 – Rzeszów, ul. Armii Krajowej Opis stanowiska: Twoim głównym zadaniem będzie profesjonalna obsługa klienta oraz doradztwo w zakresie doboru stolarki drzwiowej i okiennej w naszym Showroomie. Prezentacja umieszczonych tam produktów poszczególnych marek, zarówno od strony technicznej, jak i kosztowej. Dobór optymalnych rozwiązań dla prowadzonych i planowanych inwestycji. Dokonywanie wycen poszczególnych komponentów, przygotowywanie zamówień oraz planowanie realizacji. Udzielanie informacji w kwestiach związany z uzyskaniem finansowania z programu Czyste Powietrze. Twój zakres obowiązków: ˇ Aktywna i profesjonalna prezentacja oferty producentów drzwi i okien, ˇ Badanie potrzeb i doradztwo w celu wyboru optymalnych rozwiązań, ˇ Kompleksowa obsługa klienta: od informacji po planowanie inwestycji, ˇ Budowanie długoterminowych relacji z klientami, ˇ Możliwość cross salingu innych rozwiązań biznesowych. Czego oczekujemy: ˇ Doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta,

Dodane : 2024-05-02 15:45 + czytaj więcej

Praca od zaraz .Wszelkie informacje pod numerem telefonu 507482505

Dodane : 2024-04-25 09:20 + czytaj więcej

Poszukuje nauczyciela do przedszkola niepublicznego w Rzeszowie (Drabinianka), grupa 3/4- latków. Praca od maja.

Dodane : 2024-04-16 11:50 + czytaj więcej

Wektor Wiedzy Sp. z o.o. – jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce. Chcemy naszym naszym klientom dostarczać wiedzę która przyśpiesza ich rozwój, poprawi jakość życia, a tym samym zmienia świat na lepszy. W związku z rozbudową działu sprzedaży, poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży szkoleń Miejsce pracy: Rzeszów Twoim głównym zadaniem będzie sprzedaż szkoleń otwartych i zamkniętych z cenionymi ekspertami, a także obsługa klientów i rozwijanie współpracy z nimi. Jeśli: -masz za sobą pierwsze doświadczenie i chcesz rozwijać się w sprzedaży, -umiesz nawiązywać długotrwałe relacje z klientem, -jesteś kulturalny/a i pogodny/a, -jesteś osobą zdeterminowaną i zmotywowaną do pracy, -dobrze posługujesz się pakietem MS Office (głównie Word i Excel), to zapraszamy Cię do przesłania aplikacji i spotkania się z nami na rozmowie rekrutacyjnej. Doświadczenie w branży szkoleniowej będzie dodatkowym atutem, ale bez niego też dasz radę. Co chcemy Ci zaoferować: - każda osoba aplikująca otrzyma w prezencie pierwszy rozdział kursu z inteligencji finansowej, Czyli naszego unikalnego produktu gdyż chcemy żebyś w naszej organizacji stawał się mądry i zamożny www.szymontrzemzalski.pl - udział w ciekawych projektach dla ciekawych klientów, - pracę w zespole, który gra do jednej bramki, - ciągły rozwój, również poprzez szkolenia, - kartę MULTI SPORT - ekspres do kawy, przy którym bardzo miło oczekuje się w kolejce do sąsiad

Dodane : 2024-05-02 15:24 + czytaj więcej

OPIS Pozytywni CO2 - jesteśmy fundacją, założoną przez jedną z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce Wektor Wiedzy. Już 01.06.2024. otwieramy nasz SHWOWROOM na ul. Armii Krajowej w Rzeszowie, gdzie zaprezentujemy naszym klientom nowoczesne rozwiązania, które rekomendujemy by ograniczyć emisję CO2 oraz przeprowadzić kompleksową termomodernizację. Naszym głównym celem jest dostarczanie i wdrażanie praktycznych rozwiązań ograniczających i neutralizujących emisję CO2. Zapewniamy naszym klientom usługę kompleksowej termomodernizacji w ramach programu Czyste Powietrze. W związku z tym zatrudnimy na stanowisko: Doradca ds. sprzedaży i obsługi klienta (Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Armii Krajowej 30) Opis Stanowiska: Twoim głównym zadaniem będzie bezpośrednia obsługa klientów oraz sprzedaż rozwiązań w obszarze kompleksowej termomodernizacji. Prezentacja urządzeń i produktów w zakresie źródeł ciepła, fotowoltaiki, dociepleń, stolarki okiennej i drzwiowej. Co chcemy Ci zaoferować: ˇ Atrakcyjne zarobki tj. podstawę oraz wysokie premie, ˇ Umowę o pracę lub inną dogodną formę współpracy, ˇ Współpracę z zespołem nastwionym na wspólny cel i grający do jednej bramki, ˇ Zadowolenie klientów oraz ich wdzięczność za kompleksową termomodernizacje domu w ramach programu „Czyste powietrze”, ˇ Realny awans, 3 mln domów czeka na termomodernizację!!! ˇ Ciągły rozwój, również poprzez szkolenia - ponieważ naszym założycielem, jest jedna z największych fir

Dodane : 2024-05-02 15:24 + czytaj więcej

KIEROWCA / MAGAZYNIER Zakres obowiązków: - odbiór ilościowy i jakościowy przyjmowanego towaru, - rozwożenie towaru w zastępstwie za stałego kierowcę, Wymagania: - pracowitość - uczciwość - uprawnienia na wózki widłowe (mile widziane) - prawo jazdy kat. B Praca od poniedziałku do piątku. Zatrudniamy na umowę zlecenie. Miejsce wykonywania pracy Świlcza 706A. CV proszę wysyłać na e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2024-04-30 06:21 + czytaj więcej

Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu obsługi klienta. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie: - sprzedaż usług firmy - podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firmy - obsługa bazy danych w CRM - prace administracyjne - ścisła współpraca z działem dofinansowań - uczestnictwo w wydarzeniach branżowych OFERUJEMY: - bardzo atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + prowizja od klienta ) - umowę zlecenia na okres próbny ( trzy miesiące ) - umowę o pracę po okresie próbnym - szkolenia sprzedażowe - certyfikat nabytych umiejętności - podparty Certyfikatem MUSES 2.0 - program socjalny dla pracowników - godziny pracy od 9.00 do 16.00 - tygodniowe szkolenie stanowiskowe - laptop, telefon NASZE OCZEKIWANIA WOBEC CIEBIE: - minimum roczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej - bardzo wysoka kultura osobista - bardzo duża motywacja do pracy - umiejętność pracy na targetach sprzedażowych - umiejętność wychodzenia do przełożonego z pomysłami - mile widziane doświadczenie w branży HoReCa Poszukujemy osób pełnych pasji, chcących realnie mieć wpływ na rozwój firmy. Jeśli szukasz wyzwań, lubisz mieć wszystko poukładane i PRZEDE WSZYSTKIM jesteś ,,walczakiem`` w pracy to jesteśmy idealnym miejscem dla Twojego rozwoju. Swoje CV wraz ze zdjęciem ( warunek konieczny ) oraz zgodą na przetwarzanie danych dla firmy GastroInvest Group wprosimy wysyłać na adres mail wskazany w ogłoszeniu. Skontaktujemy się tyl

Dodane : 2024-04-08 16:01 + czytaj więcej

cena: 3800 zł
Dzień dobry, zatrudnimy grafika do przygotowywania nowych produktów oferowanych przez naszą firmę (branża upominkowa). Możliwość pracy stacjonarnej w Rzeszowie (ul. Boya-Żeleńskiego) lub po przyuczeniu się praca zdalnie. Do obowiązków będzie należeć przygotowanie projektu pod odpowiednią metodę personalizacji oraz wizualizacje/zdjęcia na portale aukcyjne. Na początek współpracy oferujemy umowę zlecenie lub w przypadku pracy zdalnej umowę o dzieło. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] Mile widziane linki do portfolio lub wykonywanych projektów. Zaznaczamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Dodane : 2024-04-09 10:25 + czytaj więcej

Dzień dobry, zatrudnimy osobę do obsługi sprzedaży hurtowej. Do obowiązków należeć będzie wystawianie nowych produktów na naszym sklepie internetowym, obsługa dokumentów sprzedażowych, kontakt telefoniczny i mailowy z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych. Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane. Praca stacjonarna w Rzeszowie na ul. Boya-Żeleńskiego od poniedziałku do piątku. Na początek współpracy oferujemy umowę zlecenie. Szukamy osoby do stałej współpracy. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny pod numerem 794 669 118 Zaznaczamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Dodane : 2024-04-23 16:32 + czytaj więcej

Firma VIASIGNI Sp. z o.o. Sp. K. z Siedlisk zajmująca się utrzymaniem dróg zatrudni 5 osób do pracy przy oznakowaniu dróg. Zakres obowiązków: prace przy oznakowaniu poziomym (malowanie pasów, linii) i pionowym dróg (montaż znaków, barierek). Zapraszamy osoby z doświadczeniem jak i do przyuczenia. Wymagania: - punktualność - chęci do pracy - prawo jazdy kat. B. Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Wynagrodzenie: do uzgodnienia. Serdecznie zapraszamy do zespołu. E-mail: [użyj formularza kontaktowego] / [użyj formularza kontaktowego] Tel. 534 379 928 / 790247141

Dodane : 2024-04-08 06:40 + czytaj więcej

BWP Projekt Sp. z o.o. poszukuje dwóch osób do pracy na stanowisko asystent projektanta instalacji sanitarnych. Praca na terenie Rzeszowa. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, obsługa komputera(Autocad, MS Office). Wynagrodzenie 3500 netto. CV prosimy wysyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego], więcej informacji pod numerem tel. 509753963.

Dodane : 2024-04-04 20:51 + czytaj więcej

cena: 3500 zł
Do naszego zespołu poszukujemy barmana/kelnera. Praca w miejscowości Cisna(Bieszczady) na stałe lub na sezon z możliwością zakwaterowania.

Dodane : 2024-04-23 08:09 + czytaj więcej

Poszukujemy pakowacza do produkcji wyrobów kartonowych Miejsce pracy: Rudna Mała Opis stanowiska: Praca na produkcji wyrobów kartonowych, Praca na linii produkcyjnej, Pakowanie i sortowanie wyrobów kartonowych, Obsługa maszyn. Wymagania: Umiejętność samodzielnego i sumiennego wykonywania zleconych zadań, Zdolności fizyczne Oferujemy: Wynagrodzenie od 22 zł netto/h, Praca 2 zmiany (7 - 15, 15 - 23) pon - pt, czas od czasu soboty, możliwość nadgodzin. Tylko mężczyźni.

Dodane : 2024-04-04 14:47 + czytaj więcej

Witam. Oferuję pracę w zakładzie produkcyjnym w Rzeszowie. Praca jednozmianowa 7.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności. 507039235 Andrzej.

Dodane : 2024-04-03 15:06 + czytaj więcej

Poszukuję energicznej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Asystenta/tki biurowej. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, która lubi pracę z ludźmi i chce rozwijać swoje umiejętności zawodowe, to zapraszam do aplikowania! Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe. Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna). Dobra organizacja pracy – zarządzanie dokumentacją, terminarzem spotkań. Zdolności interpersonalne – umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Oferujemy: Umowę o pracę na pełen etat. Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia. Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Aplikacja: Jeśli jesteś zainteresowana/y, proszę wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres email: [użyj formularza kontaktowego]. W tytule wiadomości proszę wpisać „Asystentka Biurowa - [Twoje imię i nazwisko]”.

Dodane : 2024-04-24 12:32 + czytaj więcej

cena: 3500 zł
Zatrudnimy krawcowe KRAWCOWA Zakres obowiązków : szycie elementów pokrowców ( tapicerki ) meblowej Wymagania : Zdolności manuale Doświadczenie w obsłudze maszyn szwalniczych Umiejętność pracy w zespole Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wynagrodzenie adekwatne do umiejętności wsparcie doświadczonego zespołu Prosimy o wysyłanie CV na e-mail: [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny: 17 7000 111

Dodane : 2024-05-02 06:11 + czytaj więcej

Firma z wieloletnim doświadczeniem zatrudni osobę na stanowisko pracownik fizyczny: - praca różnorodna, ciekawa: sezonowe koszenie trawy, prace pomocnicze w tartaku, zbieranie liści, prace ogrodnicze, sadzenie drzew - zachowana ciągłość prac - praca w godz. 7-15/16 + ewentualnie soboty - praca w Rzeszowie lub okolicach - wynagrodzenie stałe + premia uzależniona od wyników Wymagania: - prawo jazdy kat. B - dyspozycyjność Kontakt tel. 605 28 66 59 , 601 514 712 w godz. 7-16

Dodane : 2024-04-08 14:39 + czytaj więcej

Poszukuję energicznej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Asystentki Biurowej. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, która lubi pracę z ludźmi i chce rozwijać swoje umiejętności zawodowe, to zapraszam do aplikowania! Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe. Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna). Dobra organizacja pracy – zarządzanie dokumentacją, terminarzem spotkań. Zdolności interpersonalne – umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Oferujemy: Umowę o pracę na pełen etat. Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia. Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Aplikacja: Jeśli jesteś zainteresowana/y, proszę wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres email: [użyj formularza kontaktowego]. W tytule wiadomości proszę wpisać „Asystentka Biurowa - [Twoje imię i nazwisko]”.

Dodane : 2024-04-22 16:57 + czytaj więcej

cena: 3400 zł
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej w Boguchwale ul. Suszyckich 35 36-040 Boguchwała zatrudni pracownika na 1/2 etatu na stanowisko ,, PREZES ZARZĄDU ”. Zakres obowiązków: 1. Kierowanie działalnością Spółdzielni oraz reprezentowanie jej na zewnątrz. 2. Koordynacja i nadzorowanie całokształtu działalności Spółdzielni w oparciu o przepisy Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych i Prawo Spółdzielcze. 3. Administrowanie mieszkaniami będącymi własnością członków Spółdzielni. 4. Prowadzenie działalności gospodarczej w interesie swoich członków. 5. Prowadzenie nadzoru nad pracownikami Spółdzielni. Szczegółowe informacje można uzyskać w biurze Spółdzielni lub pod nr tel: 178714931 Oferty pracy i oczekiwania finansowe wraz z CV prosimy składać do dnia 15.05.2024r w biurze Spółdzielni w Boguchwale przy ul. Suszyckich 35 lub elektronicznie na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2024-04-19 17:43 + czytaj więcej

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej w Boguchwale ul. Suszyckich 35 36-040 Boguchwała zatrudni pracownika na 1/4 etatu, na umowę zlecenie lub na B2B na stanowisko ,, Księgowa ”. Zakres obowiązków: Do zadań księgowego należy: 1. Wprowadzanie do systemu faktur zakupowych – kosztowych (około 30 szt/w m-cu) 2. Wprowadzanie wyciągów bankowych z jednego banku (ok. 170 pozycji miesięcznie) 3. Wprowadzanie dowodów własnych (PK około 5 szt/m-c) 4. Sporządzanie listy płac dla 2 osób 5. Sporządzanie rachunku zlecenie dla 1 osoby 6. Składanie deklaracji zusowskich (płatnik) 7. Składanie deklaracji VAT 7 (co kwartał) 8. Składanie JPK co miesiąc 9. Wprowadzanie płatności do systemu bankowego (około 30 szt /m-c) 10. Prowadzenie, uzgadnianie i ściąganie należności od wszystkich kontrahentów (116 członków) 11. Naliczanie opłat za mieszkanie i garaż dla członków spółdzielni, Wystawianie not i faktur, Pilnowanie wpłat, pisanie ewentualnych upomnień, pism w sprawie należności, wypełnianie druków sądowych o wydanie nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym lub sporządzanie pozwu sądowego w postępowaniu cywilnym około 2 w m-cu 12. Sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości, deklaracji o emisji spalin i odpadach do Urzędu Marszałkowskiego raz na rok 13. Sporządzanie sprawozdania finansowego obowiązującego dla Spółdzielni oraz wysyłanie ich po otrzymaniu podpisów do KRS 14. Kalkulacja stawek opłat czynszowych wg zapotrzebowania. Spółdzielnia posiada własny program do obsługi miesz

Dodane : 2024-04-22 18:37 + czytaj więcej

Poszukujemy osoby zainteresowane pracą jako instalator urządzeń multimedialnych i interaktywnych do firmy dostarczającej interaktywne rozwiązania dla placówek oświatowych. Na rynku działamy już od ponad 15 lat. Nasza firma specjalizuje się w instalacji urządzeń multimedialnych i interaktywnych. Wymagania: - Umiejętność obsługi narzędzi takich jak wiertarka i wkrętarka. - Chęć do nauki i rozwijania się w dziedzinie instalacji urządzeń multimedialnych. - Prawo jazdy kat. B. - Dyspozycyjność i gotowość do pracy oraz do podróży służbowych po całym kraju. Mile widziane doświadczenie w pracy z urządzeniami multimedialnymi oraz w serwisowaniu sprzętów komputerowych. Zakres obowiązków: - Wykonywanie montaży oraz instalacji urządzeń multimedialnych. - Dostarczanie zamówień zgodnie z ustalonym harmonogramem. - Planowanie efektywnej trasy dostawy, uwzględniając różne lokalizacje klientów. - Opracowywanie ofert handlowych, uwzględniając specyficzne wymagania klienta. - Przygotowywanie, pakowanie i nadawanie przesyłek kurierskich. - Dbanie o wizerunek firmy. Co oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie. - Szkolenia i wsparcie w zakresie instalacji urządzeń multimedialnych. - Możliwość pracy na terenie całego kraju i zdobywania doświadczenia poprzez realizacje ciekawych projektów interaktywnych w placówkach edukacyjnych. - Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności. Jeśli jesteś gotowy dołączyć do naszego zespołu i wspólnie tworzyć przyszło

Dodane : 2024-04-23 07:50 + czytaj więcej

Firma transportowa poszukuje osoby na stanowisko fakturzystki do działu księgowości W zakresie obowiązków będzie kontakt telefoniczny z klientem zagranicznym wystawianie faktur za zrealizowane przewozy przyjmowanie faktur od podwykonawców (przewoźników) Prowadzenie dokumentacji transportowej wyjaśnianie spraw związanych z płatnościami Wymagana dobra znajomość języka angielskiego

Dodane : 2024-04-15 11:39 + czytaj więcej

Zatrudnimy pracownika gospodarczego z orzeczeniem o niepełnosprawności Praca na cały etat, umowa o pracę w godzinach od 7 do 15. Prosimy o wysyłanie CV na e-mail: [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny: 17 7000 111

Dodane : 2024-05-02 06:11 + czytaj więcej

Witam Zatrudnimy wychowawców na kolonie letnie 02.07-11.07.2024r. Turnusy 10 dni. Wynagrodzenie 2200 brutto. Preferowani nauczyciele i studenci kierunków pedagogicznych. Wyjazd z Podkarpacia. Różne terminy i miejscowości. CV proszę przesłać na [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2024-05-01 20:12 + czytaj więcej

Do firmy sprzątającej potrzebna pani z chęci do pracy. Praca od poniedziałku do piątku na 4-6 godzin dziennie. Sprzątamy mieszkania domy biura . Więcej informacji udzielę w rozmowie telefonicznej w godz.8-16 pod numerem 791034889

Dodane : 2024-05-01 06:02 + czytaj więcej

Sklep ŻABKA przy ulicy Langiewicza zatrudni PEŁNOLETNIĄ osobę na stanowisko kasjer-sprzedawca. Praca zmianowa 6-14 lub 14-23. OFERUJEMY:elastyczny grafik oraz przyjazną atmosferę w pracy Mile widziany status studenta, książeczka sanepidowska lub chęć do jej wyrobienia. Więcej informacji udzielę podczas rozmowy :)

Dodane : 2024-04-27 22:24 + czytaj więcej

Firma VIASIGNI Sp. z o.o. Sp. K. z Siedlisk zajmująca się utrzymaniem dróg zatrudni 5 osób do pracy przy oznakowaniu dróg. Zakres obowiązków: prace przy oznakowaniu poziomym (malowanie pasów, linii) i pionowym dróg (montaż znaków, barierek). Zapraszamy osoby z doświadczeniem jak i do przyuczenia. Wymagania: - punktualność - chęci do pracy - prawo jazdy kat. B. Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Wynagrodzenie: do uzgodnienia. Serdecznie zapraszamy do zespołu. E-mail: [użyj formularza kontaktowego] / [użyj formularza kontaktowego] Tel. 534379928 / 790247141

Dodane : 2024-04-08 06:40 + czytaj więcej

Restauracja Karolina Park w Rzeszowie na ulicy Błogosławionej Karoliny poszukuje osób na stanowisko: Pomoc kuchenna/ zmywak. Praca na pełen etat, 2/2, od 10 do 22. Stawka do ustalenia indywidualnie. Możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie bądź umowę o pracę. Na wszystkie Twoje pytania odpowiemy na spotkaniu rekrutacyjnym. CV prosimy przesyłać za pomocą formularza lub telefonicznie na nr 796 816 710

Dodane : 2024-04-10 15:27 + czytaj więcej

Zatrudnię zbrojarzy z doświadczeniem jak i do pczuyczenia. Oferuje umowę o pracę dobre zarobki. Praca na terenie Rzeszowa

Dodane : 2024-04-16 10:46 + czytaj więcej

cena: 1111 zł
Zatrudnimy cieslo dekarza z doswiadczeniem praca przy domkach jednorodzinnych na terenie rzeszowa i okolic siedziba znajduje się w Trzcianie gmina swilcza możliwość tygodniówek oraz umowa o pracę stawka godzinowa zależna od umiejętności zapraszamy zdecydowanych podjąć pracę

Dodane : 2024-04-30 09:34 + czytaj więcej

cena: 987 zł
Witam szukam budowlańca.Prace przy budowie domów. Murowanie,szalowanie,zbrojenia.Dojazd na budowę własnym transportem (możliwość dojazdu z nami startujemy z rakszawy i łańcuta)praca Rzeszów/Łańcut/Głogów Młp i okolice.Wynagrodzrnie oraz etapy płatności do ustalenia.

Dodane : 2024-05-02 06:03 + czytaj więcej

Oferujemy pracę dla członków komisji wyborczej w czerwcowych wyborach do Europarlamentu . Wybory : 9 czerwiec 2024 Zarobek : 500-700 zł Teren komisji : miasto Rzeszów gmina Tyczyn gmina Błażowa gmina Trzebownisko gmina Świlcza gmina Głogów Małopolski gmina Krasne gmina Chmielnik Informacje , wstępne zgłoszenia : [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2024-05-01 12:09 + czytaj więcej

Praca jako kierowca na aplikacjach. Możliwość wynajęcia auta na wyłączność. Auto bardzo zadbane, wszystko naprawiane regularnie. Ford focus 1.8 benzyna+gaz 2009r Możliwość wypłat po każdej zmianie, cotygodniowych lub comiesięcznych. Pokrywamy koszty eksploatacji pojazdu. O wszystkie szczegóły zapraszam pod nr 726-100-107

Dodane : 2024-04-05 16:54 + czytaj więcej

Zlecę wykoszenie działki 80a Krasne cena 400zl, działka odlogowana, wykoszenie z wysokiej trawy i chwastów.

Dodane : 2024-04-08 13:35 + czytaj więcej

zatrudnimy pracowników z doświadczeniem na budowie

Dodane : 2024-04-25 04:43 + czytaj więcej

Szukam osób chętnych do pracy na budowi . Wszystkie informacje udzielę telefonicznie 694 151 328

Dodane : 2024-05-01 09:32 + czytaj więcej

firma z długoletnim stażem na rynku zatrudni doświadczonych pracowników budowlanych

Dodane : 2024-04-19 07:26 + czytaj więcej

Możliwość zarabiania dodatkowych pieniędzy przez internet i otrzymywania ciekawych nagród dzięki wypełnianiu płatnych ankiet. Płatne ankiety opinie to panel badawczy zrzeszający ponad 120 tysięcy uczestników. Dołącz do panelu już dziś! Szczegóły i formularz rejestracji na stronie ---> www.ankiety.net.pl - - -

Dodane : 2024-04-20 13:54 + czytaj więcej

Strona 5 z 12
Strona : 1/ 2/ 3/ 4/ 5/ 6/ 7/ 8/ 9/ 10/ 11/ 12/
zamknij
Zamknij