Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu obsługi klienta.
Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie:
- sprzedaż usług firmy
- podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firmy
- obsługa bazy danych w CRM
- prace administracyjne
- ścisła współpraca z działem dofinansowań
- uczestnictwo w wydarzeniach branżowych
OFERUJEMY:
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + prowizja od klienta )
- umowę zlecenia na okres próbny ( trzy miesiące )
- umowę o pracę po okresie próbnym
- szkolenia sprzedażowe
- certyfikat nabytych umiejętności - podparty Certyfikatem MUSES 2.0
- program socjalny dla pracowników
- godziny pracy od 9.00 do 16.00
- tygodniowe szkolenie stanowiskowe
- laptop, telefon
NASZE OCZEKIWANIA WOBEC CIEBIE:
- minimum roczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
- bardzo wysoka kultura osobista
- bardzo duża motywacja do pracy
- umiejętność pracy na targetach sprzedażowych
- umiejętność wychodzenia do przełożonego z pomysłami
- mile widziane doświadczenie w branży HoReCa
Poszukujemy osób pełnych pasji, chcących realnie mieć wpływ na rozwój firmy. Jeśli szukasz wyzwań, lubisz mieć wszystko poukładane i PRZEDE WSZYSTKIM jesteś ,,walczakiem`` w pracy to jesteśmy idealnym miejscem dla Twojego rozwoju.
Swoje CV wraz ze zdjęciem ( warunek konieczny ) oraz zgodą na przetwarzanie danych dla firmy GastroInvest Group wprosimy wysyłać na adres mail wskazany w ogłoszeniu.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.