Nasz klient to stabilne, ogólnopolskie przedsiębiorstwo. Zakres działalności pracodawcy obejmuje usługi logistyki magazynowej, dystrybucję krajową i międzynarodową oraz spedycje krajową i międzynarodową, spedycję morską, lotniczą i kolejową. Firma zatrudnia obecnie 900 pracowników w Polsce, a sieć składa się z wielu oddziałów, agencji celnych i magazynów logistycznych. Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia u solidnego pracodawcy, posiadasz doświadczenie w sprzedaży i lubisz kontakt z ludźmi to być może Ciebie właśnie szukamy. Dla tego klienta poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent w Dziale Sprzedaży - praca zdalna. Podstawowe obowiązki: - aktualizacja danych o klientach w całej bazie klientów, - bieżąca weryfikacja cenników, kontrola ich poprawności, - przeprowadzanie ankiet telefonicznych wśród odbiorców, - inne zadania z zakresu bazy klientów zlecone przez przełożonego. Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - umiejętność obsługi komputera, znajomość programów - MS Office-Word, MS Office-Excel, - odpowiedzialność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, - umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole, - skrupulatność i zaangażowanie w wykonywana pracę. Oferujemy: - umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu, - pracę zdalną, - pracę w stabilnym przedsiębiorstwie i możliwość rozwoju zawodowego. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego] Zastrzegamy sobie możliwość k