rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 22 035   |   Dodanych dzisiaj: 2 169

Przedstawiciel Handlowy / Sprzedawc ...

Przedstawiciel Handlowy / Sprzedawc ...
W związku z otwarciem nowych punktów sprzedażowych firma JDP ogrodzenia specjalizująca się w sprzedaży paneli ogrodzeniowych, kompleksowych systemów wykonanych na bazie profilowany ...

lokal

CENA:
28


Zobacz

Komplet mebli - SOSN ...

CENA:
2000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 869 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
cena: 2600 zł
Samodzielny Publiczny Zespól Opieki Zdrowotnej nr 1 w Rzeszowie zatrudni pedagoga specjalnego. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek pedagogika specjalna. Zakres obowiązków: -prowadzenie terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi w ramach programu terapeutyczno – rehabilitacyjnego, -prowadzenie wywiadów rozwojowych z rodzicami w ramach diagnozy kompleksowo – konsultacyjnej, -prowadzenie dokumentacji medycznej pacjentów, -współpraca z opiekunami prawnymi pacjenta. Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi oraz ukończony III stopniowy kurs Stosowanej Analizy Zachowania w pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi. Szczegółowe informacje dot. warunków pracy można uzyskać pod nr tel. 17 85 352 81 w. 358 lub 347. Zainteresowanych zaprasza się do składania ofert w Dyrekcji SP ZOZ nr 1 w Rzeszowie, ul. Czackiego 2, 35-051 Rzeszów pok. nr 47, lub na adres: [użyj formularza kontaktowego].

Dodane : 2020-08-06 17:17 + czytaj więcej

Obecnie poszukujemy Operatorów wózków widłowych do MAGAZYNÓW MERKURY MARKET Miejsca pracy – NOWA RUDA Obowiązki: Załadunek i rozładunek towaru za pomocą wózka widłowego. Transport i magazynowanie towaru za pomocą wózka widłowego. Wymagania: Podstawowa znajomość języka angielskiego doświadczenie ważne uprawnienia z UDT Oferujemy: Umowę o pracę Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie swojego CV na adres mailowy: [użyj formularza kontaktowego] w temacie prosimy wpisać „Operator Wózka / Magazynier Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 57 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech.

Dodane : 2020-08-06 17:16 + czytaj więcej

Przepiękny widok na jezioro, góry i lasy, dogodny dojazd, spokój, cisza i piękna przyroda.. Brzmi jak pomysł na niezły urlop, a to właśnie może być Twoje nowe miejsce pracy. Villa Collis to nowy, luksusowy i jednocześnie kameralny obiekt wypoczynkowy o bardzo wysokim standardzie, posiadający wszelkie udogodnienia. Położony jest w samym sercu Bieszczadów, co czyni to miejsce naprawdę wyjątkowym. Dołącz do naszego zespołu współpracowników jako: Kelnerka/ Kelner Miejsce pracy: Olchowiec, woj. podkarpackie Do Twoich obowiązków należeć będzie: • miła i profesjonalna obsługa gości hotelowych w restauracji, • współtworzenie komfortowej atmosfery dla wszystkich odwiedzających hotel, • dbanie o estetyczny wygląd restauracji. Wymagamy: • wysokiej kultury osobistej, • pozytywnego nastawienia do pracy, • dyspozycyjności i sumienności, • umiejętności pracy w zespole, • mile widziane doświadczenie w kontaktach z Klientami. Możemy Ci na pewno zaoferować: • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, • osobisty rozwój, stawiamy na naszych pracowników, • atrakcyjne wynagrodzenia, o którym porozmawiamy indywidualnie, chcemy poznać Twoje doświadczenie, • pracę w miłej atmosferze i pięknym otoczeniu. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] Kontakt telefoniczny: 661 810 810 Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandyd

Dodane : 2020-08-06 17:14 + czytaj więcej

Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Aktualnie Merkury Market w Krośnie prowadzi rekrutację na stanowisko: Asystent w w dziale zakupów i logistyki Miejsce wykonywania pracy: Krosno centrala firmy Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny za: - utrzymywanie kontaktu z oddziałami firmy - zbieranie informacji dotyczących zapotrzebowania na towary i produkty - udział w negocjacjach, rozmowach handlowych i zakupach - realizowanie procesów reklamacyjnych W zamian oferujemy Ci: - szkolenie z wewnętrznych procedur - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie - pracę w młodym i energicznym zespole - możliwość rozwoju zawodowego i realnego awansu Nasze oczekiwania: - wykształcenie wyższe - umiejętność pracy pod presją czasu - umiejętność tworzenia analiz i statystyk Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych CV klauzuli o następującej treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekruta

Dodane : 2020-08-06 17:14 + czytaj więcej

POMOC KUCHENNA / KIEROWCA Stołówka studencka “Indeks” zlokalizowana w jednym z budynków Politechniki Rzeszowskiej poszukuje pracownika na stanowisko pomoc kuchenna/kierowca. Oczekujemy: - prawo jazdy kat. B - dyscypliny - punktualności - aktualnej książeczki sanepidowskiej - umiejętności pracy w zespole Obowiązki: - pomoc kuchenna, - dowóz zamówień - utrzymanie czystości w miejscu pracy, - współpraca z zespołem - realizowanie założonych celów stołówki - dbanie o najwyższą jakość podawanych produktów Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem. Do zobaczenia, czekamy na Ciebie!

Dodane : 2020-08-06 16:12 + czytaj więcej

Firma (centrum Rzeszowa) zatrudni Specjalistę ds. Sprzedaży On-Line. Oczekujemy: Biegłej obsługi komputera Doświadczenia w obsłudze sklepu internetowego Znajomość obsługi aukcji internetowych na Allegro ( mile widziane udokumentowanie swoich doświadczeń w e-handlu, w tym również Allegro) Umiejętności pracy z klientem Umiejętności analitycznych przy tworzeniu raportów Praktyczna znajomość narzędzi marketingowych (online i offline) Umiejętność tworzenia tekstów i materiałów marketingowych Wskazana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego Mile widziana znajomość oprogramowania subiekt Mile widziana znajomość Base Linker

Dodane : 2020-08-06 14:49 + czytaj więcej

Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 57 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech. Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista ds.księgowości Miejsce pracy: Krosno centrala firmy Zakres obowiązków: Prowadzenie samodzielnej księgowości zgodnie z wymogami prawa polskiego, Weryfikacja i bieżące księgowanie faktur zakupów krajowych i zagranicznych Wymagania: Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, Wykształcenie kierunkowe, Znajomość zasad rozliczeń faktur walutowych, Praktycznej znajomości przepisów dotyczących wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów. Oferujemy: Pracę w zespole łączącym doświadczenie z ambicją i energią we wciąż rozwijającej się firmie, Stabilne zatrudnienie, Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę . Osoby zainteresowane pracą proszę o wysłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych (CV + list motywacyjny) klauzuli o następującej treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i pr

Dodane : 2020-08-06 14:27 + czytaj więcej

Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Aktualnie Merkury Market w Krośnie prowadzi rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. zakupów i logistyki Miejsce wykonywania pracy: Krosno Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny za: - utrzymywanie kontaktu z oddziałami firmy - zbieranie informacji dotyczących zapotrzebowania na towary i produkty - udział w negocjacjach, rozmowach handlowych i zakupach - realizowanie procesów reklamacyjnych W zamian oferujemy Ci: - szkolenie z wewnętrznych procedur - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie - pracę w młodym i energicznym zespole - możliwość rozwoju zawodowego i realnego awansu Nasze oczekiwania: - wykształcenie wyższe - umiejętność pracy pod presją czasu - umiejętność tworzenia analiz i statystyk Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych CV klauzuli o następującej treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracow

Dodane : 2020-08-06 14:27 + czytaj więcej

K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego/ Human Resources Consulting - www.kkselekt.com Od 2000r. jesteśmy partnerem HR dla największych międzynarodowych korporacji przemysłowych oraz wiodących firm w Polsce i za granicą. Specjalizujemy się w rekrutacji "direct search" i rekomendacji kadry menedżerskiej, inżynierów, specjalistów dla firm produkcyjnych, usługowych, nowych inwestycji oraz projektów greenfield. Aktualnie na potrzeby naszej firmy poszukujemy osób chętnych do odbycia bezpłatnego stażu. Stażysta/Praktykant Zakres obowiązków: - Aktualizacja wewnętrznej bazy danych kandydatów, - Bieżąca weryfikacja CV kandydatów, - Poszukiwanie i selekcja odpowiednich kandydatów - Utrzymywanie kontaktu mailowego i telefonicznego z kandydatami do pracy, - Współuczestniczenie w prowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych Opis wymagań: - Słuchacz studiów wyższych lub absolwent, - Bardzo dobre zdolności interpersonalne, - Umiejętność organizacji czasu pracy, - Dobra znajomość j. angielskiego Oferujemy: - Możliwość odbycia bezpłatnych praktyk studenckich w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w dziedzinie HR w środowisku międzynarodowym, - Możliwość stałej współpracy. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego Katarzyna Kordoń, moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na po

Dodane : 2020-08-06 14:16 + czytaj więcej

Małopolskie Centrum Biotechniki Sp. z o.o. z/s w Krasnem zatrudni pracownika na stanowisko Kierownika Regionalnego Sprzedaży na teren woj. podkarpackiego (region bieszczadzki). Mile widzie wykształcenie zootechniczne lub rolnicze. Wymagane prawo jazdy kat.B. Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 17-8534201. Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego].

Dodane : 2020-08-06 14:14 + czytaj więcej

Zatrudnimy osobę na stanowisko kierowca - magazynier. Wymagania : dobry stan zdrowia , doświadczenie w prowadzeniu pojazdów dostawczych do 3,5t i w gospodarce magazynowej Zgłoszenia ( CV ) proszę przesyłać na adres [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2020-08-06 14:12 + czytaj więcej

Zatrudnie do pracy szpachlazy,malarzy, monterow plyt g-k ,umowa kwestia finansowa indywidualnie. 510420449

Dodane : 2020-08-06 14:12 + czytaj więcej

W związku z dynamicznym rozwojem Firma Edukacyjna z Rzeszowa zatrudni nauczyciela korepetytora egzaminatora biologii. Oferujemy: - sale wraz z wyposażeniem, - dogodne warunki pracy (dużą ścienną tablicę) oraz wsparcie metodyczne, - umowę o pracę/zlecenie - 4-8 godzin pracy 3 razy w tygodniu, - czytelny zakres obowiązków, - finansowanie szkoleń i kursów, - stabilność zatrudnienia, - pracę w twórczym zespole, - gwarantujemy premię za dobrze wykonaną pracę, laureatów i olimpijczyków. Wymagamy: - dobrego kontaktu z młodzieżą, - doświadczenia w pracy w liceum lub doświadczenia w nauczaniu minimum 12 miesięcy, - pozadodatkowych szkoleń/kursów, - mile widziane uprawnienia egzaminatora CKE oraz statut nauczyciela dyplomowanego - wyższe pensje. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e mail.

Dodane : 2020-08-06 14:10 + czytaj więcej

W związku z planowanym rozwojem Merkury Market Krosno ul. Czajkowskiego 51 rozpoczyna program rozwoju struktur zatrudnienia. Aktualnie prowadzimy nabór do Działu Administracyjno. PRACOWNIK BIUROWY (miejsce pracy Krosno) Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację bieżących zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem placówek Merkury Market w Polsce oraz Słowacji. Poszukujemy osób z wykształceniem wyższym (mile widziani są absolwenci lub studenci ostatnich lat kierunków technicznych), dynamicznych,ambitnych, kreatywnych, zaangażowanych w powierzone obowiązki, gotowych do stałej współpracy z firmą która gwarantuje możliwość rozwoju i awansu. Zainteresowane pracą osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: [użyj formularza kontaktowego] Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych (CV + list motywacyjny) klauzuli o następującej treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie. Zgodnie z art. 13 Rozporz

Dodane : 2020-08-06 14:06 + czytaj więcej

Firma Handlowa SOFT Marta Mazur, Mariusz Mazur Spółka Jawna zatrudni na stanowisko kierowca/magazynier. Typ umowy: zlecenie Prawo jazdy: kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodów dostawczych) Opis stanowiska: - przyjmowanie dostaw - wydawanie towaru - prowadzenie samochodu - dostarczanie towaru do klienta Wynagrodzenie: 3000 zł brutto

Dodane : 2020-08-06 13:09 + czytaj więcej

Praca polega na składaniu elementów konstrukcji według rysunku techicznego, trasowanie, wiercenie,znajomość obsługi palnika acetylenowo-tlenowego mile widziana aczkolwiek nie jest koniecznością. Oferujemy: - ubranie robocze - atrakcyjne wynagrodzenie -możliwość podnoszenia kwalifikacji

Dodane : 2020-08-06 12:43 + czytaj więcej

Pracownik tartaku. Tartak w Jasionce poszukuję pracownika do pracy w tartaku, praca na bazie w Jasionce, stała praca, umowa zlecenie z ubezpieczeniem. Obowiązki: układanie desek, przycinanie elementów na pile, pomoc przy obrzynaniu desek, pomoc przy odbieraniu desek. Wymagania: Prawo jazdy kat. B. Praca w godz. 7-15 lub 16, chęć nauki, motywacja i zaangażowanie

Dodane : 2020-08-06 12:32 + czytaj więcej

cena: 20 zł
Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko serwisant - mechanik samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych Zakres obowiązków - diagnostyka i naprawa samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Oferujemy pełne pakiety szkoleniowe. Wymagania: CHĘĆ DO PRACY wykształcenie zawodowe - mechanika pojazdowa lub możliwość przyuczenia do wykonywanego zawodu znajomość zasad mechaniki prawo jazdy kat. B, Oferujemy : atrakcyjne wynagrodzenie szkolenia umowę o pracę Aplikacje prosimy wysyłać na adres e-mail, poprzez formularz kontaktowy, lub osobiście w biurze serwisu. css(at)carshopservice.pl

Dodane : 2020-08-06 12:26 + czytaj więcej

Przepiękny widok na jezioro, góry i lasy, dogodny dojazd, spokój, cisza i piękna przyroda.. Brzmi jak pomysł na niezły urlop, a to właśnie może być Twoje nowe miejsce pracy. Villa Collis to nowy, luksusowy i jednocześnie kameralny obiekt wypoczynkowy o bardzo wysokim standardzie, posiadający wszelkie udogodnienia. Położony w samym sercu Bieszczadów, co czyni to miejsce naprawdę wyjątkowym. Dołącz do naszego zespołu współpracowników jako: Kucharz Miejsce pracy: Olchowiec, woj. podkarpackie Do Twoich obowiązków należeć będzie: • bieżąca obsługa kuchni, • przygotowywanie potraw, • nadzór nad pomocą kuchenną. Wymagamy kilku rzeczy: • znajomości nowych trendów i zagadnień w gastronomii, • doświadczenia na podobnym stanowisku, • dyspozycyjności i samodzielności w działaniu, • umiejętności pracy w zespole. Możemy Ci na pewno zaoferować: • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, • osobisty rozwój w nowoczesnej kuchni, • zakwaterowanie i wyżywienie, • atrakcyjne wynagrodzenie, • praca w miłej atmosferze i pięknym otoczeniu. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] Kontakt telefoniczny: 661 810 810 Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie

Dodane : 2020-08-06 12:26 + czytaj więcej

Chcesz być częścią naszego energicznego zespołu i cenisz sobie komfort pracy? Poszukujemy kreatywnej i kompetentnej osoby, której pasją jest programowanie, gdyż dołączy do zespołu na stanowisku: Programista Informatyk - praca stacjonarna w Przemyślu Podstawowe obowiązki: • wykonywanie zadań związanych z zarządzaniem systemami operacyjnymi i aplikacjami, zgodnie z przyjętymi procedurami i dobrymi praktykami, • wdrażanie nowych i rozwijanie istniejących aplikacji, • tworzenie stron internetowych, • obsługa baz danych, • dbanie o wysoką wydajność, bezpieczeństwo i jakość kodu źródłowego tworzonych rozwiązań. Wymagania: • wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne, • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • znajomość przynajmniej jednego z języków programowania: C# / Java / Javascript, oraz HTML, CSS i jQuery • znajomość SQL -projektowanie struktury danych, • umiejętność logicznej analizy problemów z obszaru IT oraz sprawnego ich rozwiązywania • ogólna znajomość zagadnień dotyczących sieci komputerowych, • bardzo dobra organizacja czasu pracy, • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, Oferujemy: • ambitny i nastawiony na sukces zespół współpracowników, • możliwość współtworzenia nowych koncepcji i rozwiązań IT w firmie • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu, lub na elastycznych warunkach, • wynagrodzenie uwzględniające Twoje oczekiwania i doświadcz

Dodane : 2020-08-06 12:25 + czytaj więcej

Hipermarket E.Leclerc w Rzeszowie poszukuje osoby do pracy na stanowisko: - pracownik hali (dział warzywa-owoce oraz dział napoje) Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] W razie pytań prosimy o kontakt z działem kadr pod nr tel: 17 865 57 05

Dodane : 2020-08-06 12:19 + czytaj więcej

Poszukujemy nauczycieli wczesnoszkolnej i przeszklonej na etat do przedszkola. Mile widziane dodatkowe studnia: oligofrenopedagogika, autyzm, fizjoterapia, resocjalizacja. Cv proszę wysyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2020-08-06 09:17 + czytaj więcej

Zatrudnię do wykonczeniówki . 880261158

Dodane : 2020-08-06 09:02 + czytaj więcej

BROKER UBEZPIECZENIOWY i REASEKURACYJNY BROKERRES Sp. Z O.O. w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje energicznej i otwartej na nowe wezwania na sukces osoby, która będzie pełniła rolę Specjalisty ds. Sprzedaży w miastach: Rzeszów, Przemyśl, Mielec, Jarosław, Przemyśl, Sanok, Tarnobrzeg, Tarnów (nr ref. SP/01/2020) Oczekiwania: • osoba posiadająca minimum roczne doświadczenie w obszarze bankowości, ubezpieczeń lub leasingu • umiejętności interpersonalne umożliwiające pracę w zespole • bardzo dobrej aparycji i wysokiej kultury osobistej • bardzo dobra umiejętność organizacji • nastawienie na rozwój osobisty i podnoszenie kwalifikacji • prawo jazdy kat. B (będzie dodatkowym atutem) Wymagamy: • pozyskiwanie i budowanie długofalowych relacji z klientami • uczestnictwo w organizowanych szkoleniach i pozytywne zdanie egzaminów kompetencyjnych • dbałości o zachowanie wysokich standardów usług Oferujemy: • stabilną pracę • rozwój zawodowy w oparciu o profesjonalny system szkoleń • realne perspektywy rozwoju i awansu w ramach struktur spółki • zdobycie atrakcyjnego zawodu • pakiet ubezpieczeń na preferencyjnych warunkach Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie zgłoszenia (CV wraz z listem motywacyjnym) wraz z zaznaczeniem w temacie numeru referencyjnego na adres: [użyj formularza kontaktowego] Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następując

Dodane : 2020-08-06 08:11 + czytaj więcej

CV wyślij na [użyj formularza kontaktowego] (w tytule wiadomości wpisz: Specjalista ds. Google ADS) Miejsce pracy: Rzeszów Czym będziesz się zajmować? Najprościej mówiąc wymyślaniem, opracowywaniem oraz optymalizowaniem kampanii dla klientów agencji z wszelakich branż. Czego od Ciebie oczekujemy? - Doświadczenia w zakresie Google Ads - Umiejętność opracowania struktur kampanii i ich optymalizacji - Znajomość reklam display, wideo, remarketingu oraz Google Zakupy - Sprawnego posługiwanie się Google Analytics - Znajomości Google Tag Managera - Bycia na bieżąco z nowinkami w branży Czego możesz oczekiwać od nas: - Umowy o pracę oraz atrakcyjnego wynagrodzenia - Pozytywnej i nieformalnej atmosfery pracy - Otwartości na pomysły i inicjatywy - to lubimy najbardziej - Narzędzi niezbędnych do wykonywania codziennej pracy - Udziału w targach i konferencjach branżowych - Szkoleń i kursów stanowiskowych - Dostępu do firmowej biblioteki (książki, audiobooki, ebooki) - Pakietu benefitów. Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Dodane : 2020-08-06 08:09 + czytaj więcej

Szukamy ambitnej osoby na stanowisko: Front-end developer Miejsce pracy: Rzeszów Opis stanowiska: - kodowanie projektów graficznych do postaci funkcjonujących stron internetowych oraz sklepów internetowych - dbanie o jakość produktu, tworzenie czystego kodu oraz używanie narzędzi wspierających Wymagania: - bardzo dobra znajomość HTML5, CSS3, Bootstrap - umiejętność tworzenia responsywnych szablonów (RWD) Wordpress/Woocommerce - znajomość systemów e-commerce np. Prestashop, Magento oraz wtyczek sprzedażowych i marketingowych - znajomość podstawowej optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO i UX - mile widziane doświadczenie w implementacji z wykorzystaniem przynajmniej jednej z wymienionych platform: Angular, React, Vue.js, Oferujemy: - pracę przy ciekawych projektach o różnym stopniu zaawansowania - wszystkie niezbędne narzędzia do efektywnej pracy - 8-godzinny wymiar pracy - zarobki ustalane indywidualnie (zależne od umiejętności i doświadczenia) - możliwość rozwijania swoich umiejętności Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Dodane : 2020-08-06 08:08 + czytaj więcej

Agencja reklamowa ROXart poszukuje pracownika na stanowisko: Graphic Designer. Zakres obowiązków: - opracowywanie koncepcji graficznych zgodnych z briefem, - tworzenie projektów graficznych opakowań, key visuali, reklam, layoutów stron www/sklepów, - tworzenie znaków graficznych, logotypów, wizerunków produktowych, - projektowanie na potrzeby social media Wymagania: - kreatywność, znajomość trendów oraz wyczucie smaku, - minimum roczne doświadczenie w projektowaniu graficznym poparte portfolio, - biegła obsługa pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign), - terminowość i dobra organizacja pracy, - umiejętność pracy nad kilkoma projektami Oferujemy: - stabilną pracę w nieustająco rozwijającej się firmie, o ugruntowanej pozycji rynkowej, - 8-godzinny wymiar pracy, - zarobki ustalane indywidualnie (zależne od umiejętności i doświadczenia), - możliwość rozwijania swoich umiejętności, - wszystkie niezbędne narzędzia do efektywnej pracy Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na e-mail: [użyj formularza kontaktowego] Aplikacja powinna zawierać: - link do portfolio ( prosimy nie wysyłać plików z pracami) - CV Prosimy o dołączenie klauzuli: „Zgodnie z art. 6 pkt.1 lit. a, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na prz

Dodane : 2020-08-06 08:08 + czytaj więcej

Wymagania: • wykształcenie wyższe geodezyjne • mile widziane doświadczenie zawodowe w pracach związanych z obsługą inwestycji drogowych, kolejowych i kubaturowych oraz polowych • mile widziana znajomość obsługi programów: typu CAD oraz programów analitycznych C-Geo, WINKALK, GEONET • umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej oraz zarządzania projektem • dokładność, rzetelność i terminowość • odporność na stres • mile widziane uprawnienia geodezyjne z zakresu 1 i 4 • doskonała organizacja czasu pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań • prawo jazdy kat. B Oferujemy: • ciekawą pracę • atrakcyjne wynagrodzenie • możliwość ciągłego rozwoju zawodowego, podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia • pakiet socjany • pracę na ternie całej Polski z uwzględnieniem województw: podkarpackiego, lubelskiego i podlaskiego Oferty zawierające CV, list motywacyjny oraz ewentualne referencje prosimy kierować drogą elektroniczną na adres: [użyj formularza kontaktowego] Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Dodane : 2020-08-06 06:44 + czytaj więcej

Firma Gastro For You z siedzibą w Rzeszowie poszukuje osoby na stanowisko przedstawiciel handlowy z branży HORECA ze znajomością sprzętów gastronomicznych, najlepiej kucharz, osoba z gastronomii lub przedstawiciel branży spożywczej albo osobę kontaktową do przeszkolenia . Oferujemy pracę w młodym, zgranym zespole oraz rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku od kilku lat. Oferuję bardzo dobre wynagrodzenie podstawa plus premia oraz niezbędne narzędzia do pracy tj: laptop, telefon, samochód. CV prosimy wysyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego] Kontakt pod nr telefonu 530-855-155

Dodane : 2020-08-06 06:35 + czytaj więcej

Firma Carrera zatrudni elektromechanika, elektronika samochodowego z doświadczeniem. Naprawa samochodów osobowych, wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności.

Dodane : 2020-08-05 19:56 + czytaj więcej

Zatrudnię fryjerke 1/2 etatu.Praca na zmiany wszystkie informacje i kontakt tylko telefoniczny.Umowa

Dodane : 2020-08-05 19:55 + czytaj więcej

Witam, zatrudnię do realizacji prac wykończeniowych, budowlanych, zabudowy GK, płytki itp. Kompleksowe realizacje pod klucz. Mile widziane doświadczenie, lub chęć nauki, prawo jazdy B Tel. 729 889 449

Dodane : 2020-08-05 19:29 + czytaj więcej

Poszukujemy osób do realizacji i koordynacji prac remontowo wykończeniowych, doświadczonych i dążących do wyznaczonych celów. Realizacje pod klucz oraz ogólnobudowlane Wymagane: Rzetelność Uczciwość Chęci do pracy oraz rozwoju Oferuję: Zawsze terminowe wynagrodzenie Możliwość rozwoju Praca na terenie Rzeszowa i okolic Umowa o pracę Zapraszam Tel. 729 889 449

Dodane : 2020-08-05 19:28 + czytaj więcej

Poszukujemy osób do kompleksowej realizacji prac wykończeniowych, doświadczonych oraz do przyuczenia. Realizacje pod klucz oraz ogólnobudowlane Wymagane: Rzetelność Uczciwość Chęci do pracy oraz rozwoju Prawo jazdy B Oferuję: Terminowe wynagrodzenie Możliwość rozwoju Praca na terenie Rzeszowa i okolic Umowa o pracę Zapraszam Tel. 729 889 449

Dodane : 2020-08-05 19:28 + czytaj więcej

Poszukujemy osób do kompleksowej realizacji prac wykończeniowych. Nadzór nad realizacją prac oraz aktywne uczestnictwo. Osoby z doświadczeniem lub do przyuczenia Wymagane: Rzetelność Uczciwość Chęci do pracy oraz rozwoju Prawo jazdy kat. B Oferuję: Zawsze terminowe wynagrodzenie Możliwość rozwoju Umowa Zapraszam do kontaktu ! Tel. 729 889 449

Dodane : 2020-08-05 19:28 + czytaj więcej

Witam, zatrudnię osobę do koordynowania i realizacji prac wykończeniowych oraz budowlanych Wymagane doświadczenie lub chęć nauki oraz prawo jazdy kat. B Zapraszam do współpracy ! Tel. 729 889 449

Dodane : 2020-08-05 19:28 + czytaj więcej

Witam serdecznie.. szukam osoby do pracy w firmie kurierskiej.. praca od poniedziałku do piątku.. rejon obsługi Rzeszów - Nowe Miasto.. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie krótkiej konkretnej wiadomości z podanym tel. bądź Cv na maila..

Dodane : 2020-08-05 17:16 + czytaj więcej

Zatrudnię Osobę do zarządzania apartamentami wynajmowanymi w systemie krótkoterminowym (zarządzanie rezerwacjami, kontakt i obsługa gości) -Praca jest w połowie zdalna i w połowie wymaga obecnosci w apartamentach w centrum Rzeszowa. -Praca przez 2,3 lub 4 dni w tygodniu -Praca od Sierpnia 2020. -Dodatkowa możliwość zarobku to sprzątanie apartamentów -atrakcyjne wynagrodzenie Wymagania: -Uczciwość, wysoka kultura osobista oraz przebojowość. -Język angielski w stopniu przynajmniej komunikatywnym -prawo jazdy kat.B -umiejętność obsługi komputera -zamieszkanie w Rzeszowie lub w najbliższej okolicy -zaangażowanie w pracę -komunikatywność Proszę o przesłanie CV

Dodane : 2020-08-05 16:50 + czytaj więcej

cena: 0 zł
GABINET STOMATOLOGICZNY POSZUKUJĘ PRACOWNIKA NA STANOWISKO TECHNIK RTG,CV PROSIMY O PRZESŁANIE NA EMAIL; [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2020-08-05 16:49 + czytaj więcej

Jako młody i energiczny team poszukujemy osób do pracy biurowej w branży e-commerce (działanie na Amazon,Walmart,Ebay,Wish). Wynagrodzenie 3000-4000 zł. Do Twoich obowiązków należeć będzie: • rozwijanie sprzedaży w kanałach internetowych (Amazon, Walmart, Wish, Ebay) • zarządzanie serwisami sprzedażowymi w celu optymalizacji sprzedaży • zarządzanie polityką cenową, sezonowością produktów, wprowadzaniem nowych grup produktów • planowanie i realizacja strategii sprzedażowych • monitorowanie rynku i planowanie przyszłych działań • współpraca z działem produktowym, graficznym, księgowym i magazynem Prowadzimy rekrutację na dwa stanowiska - zdecyduj sam/a na które chcesz aplikować :) 1. Młodszy Specjalista ds. e-commerce 2. Specjalista ds. e-commerce Nasze wymagania to : bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie oraz umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość Microsoft Office i sprawne posługiwanie się wyszukiwarkami internetowymi. Jeśli szybko się uczysz, jesteś dokładny/a, zorganizowany/a, chętny/a do działania, kreatywny/a i eneeeeergicznyy - nie zwlekaj. Wyślij swoje CV na adres. Jeśli masz już doświadczenie w sprzedaży internetowej, znasz kanały sprzedaży oraz branżę e-commerce, działeś/aś w marketigu internetowym (google ads itd.) tym bardziej nadajesz się na to stanowisko. Oferujemy pracę w młodym i zgranym zespole, miłej atmosferze, w firmie z siedzibą główną w

Dodane : 2020-08-05 16:49 + czytaj więcej

Firma Hilljet Polska Sp. z o.o. poszukuje do swojego biura w Rzeszowie odpowiedniej osoby na stanowisko: Pracownik biurowy - Pracownik działu rekrutacji z językiem angielskim Zakres zadań: rekrutacja, selekcja, dobór pracowników z terenu Polski przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia pracowników dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, poprzez utrzymywanie dobrych relacji z pracownikami Wymagania: znajomość języka angielskiego mile widziane doświadczenie w rekrutacji wysoka motywacja i entuzjazm do pracy zdolność do samodzielnej pracy, z wysokimi umiejętnościami planowania, organizowania z nastawieniem na realizację celu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole Oferujemy: stałe warunki zatrudnienia na umowę o pracę samodzielność działania, możliwość wpływania na sposób wykonywania swojej pracy wiele możliwości rozwoju osobistego oraz kariery zawodowej w stale rozwijającej się firmie miłą i przyjazną atmosferę Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu poprzez nadesłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego]. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Dodane : 2020-08-05 16:46 + czytaj więcej

Firma Hilljet Polska Sp. z o.o. z siedziba w Rzeszowie zatrudni pracownika biurowego. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie: Zamawianie materialow I uslug budowlanych Negocjowanie warunkow handlowych Kontakty z dostawcami w j. polskim i angielskim (telefonicznie i mailowo) Nasze wymagania: Znajomosc jezyka angielskiego na poziomie B1 (samodzielna komunikacja) Praktyczna znajomosc pakietu MS Office Punktualnośc Chęci do pracy Zaangażowanie Oferujemy: Umowe o prace Pracę w miłej atmosferze Szkolenia wprowadzajace Możliwość rozwoju Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu poprzez nadesłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego]. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Dodane : 2020-08-05 16:45 + czytaj więcej

cena: 11111111 zł
Prężnie rozwijającą się firma zajmująca się handlem wózków widłowych, a także serwisem oraz produkcją zatrudni pracownika do obsługi magazynu. Wymagania: - Aktualne prawo jazdy kat.B Do obowiązków należało by: - Skompletowanie i przygotowanie zamówienia do wysyłki - Przekazanie towaru kurierowi - Przyjmowanie towaru na magazyn - Dbanie o porządek na magazynie Oferujemy: - Umowa na stale po okresie próbnym - Praca jedno zmianowa od Poniedziałku do Piątku od 08:00 do 16:00 - Duze mozliwosci rozwoju -Wynagorodzenie 2500 Netto Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie CV na adres email: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2020-08-05 16:44 + czytaj więcej

FollowUp Sp. z o.o. działa w sektorze usług i technologii internetowych zapewniamy efektywne i konkurencyjne rozwiązania w dziedzinie e-konsultingu, e-marketingu i e-biznesu. W związku z rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko: Tester oprogramowania Miejsce pracy: Borku Stary koło Rzeszowa Wymagamy: • Doświadczenia w testowaniu aplikacji, • Doświadczenia w tworzeniu dokumentacji testowej i instrukcji użytkownika, • Doświadczenia we współpracy z użytkownikiem końcowym (helpdesk, serwis), • Praktycznej znajomości języka angielskiego, • Samodzielności, umiejętności pracy w zespole, • Znajomość SQL i podstaw programowania będzie dodatkowym atutem, • Ukończonych studiów wyższych, preferowane kierunki ścisłe (informatyka, matematyka, fizyka itp.) • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem oraz wydajnością oprogramowania • Zdolność analitycznego myślenia • Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień księgowych Główne zadania: • Testy funkcjonalne aplikacji webowych, konfiguracji danych, • Raportowanie błędów, • Wsparcie użytkowników w testach akceptacyjnych, • Opracowywanie scenariuszy testowych, • Obsługa zgłoszeń serwisowych od klientów, • Współpraca z developerami w zakresie naprawy błędów, • Przeprowadzanie bieżącej analizy jakości aplikacji. Oferujemy: • Możliwość pracy nad ciekawymi projektami informatycznymi,

Dodane : 2020-08-05 16:44 + czytaj więcej

Firma THONI ALUTEC w Stalowej Woli, zatrudniając ponad 1500 osób, jest jednym z największych zakładów produkujących odlewy ze stopów aluminium. Oferujemy kompleksowy zestaw usług począwszy od zaprojektowania poprzez odlanie i obróbkę odlewu aż do lakierowania i montażu wykonanych elementów. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko: Technolog obróbki skrawaniem – przemysł lotniczy Opis stanowiska pracy: - projektowanie procesów technologicznych w obszarze obróbki skrawaniem dla przemysłu lotniczego - opracowanie dokumentacji technologicznej - wdrożenie do produkcji nowych wyrobów i nadzór technologiczny - zarządzanie danymi i zmianami w procesach - analiza i ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych Od naszych kandydatów oczekujemy: - dobrej znajomości przebiegu procesu obróbki skrawaniem - doświadczenia na podobnym stanowisku w branży lotniczej - znajomości rysunku technicznego - wykształcenia wyższego o kierunku technicznym - znajomości obsługi programów CAD/CAM (preferowany SolidWorks) Zainteresowanym kandydatom oferujemy: - pracę w prestiżowej firmie w międzynarodowym środowisku - samodzielność oraz możliwość wykazywania się inicjatywą i wiedzą merytoryczną - możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i wsparcie profesjonalistów - odpowiedzialne i wymagające zadania z dostępem do nowoczesnych narzędzi Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2020-08-05 16:42 + czytaj więcej

EnMS Inżynieria w Rzeszowie, będąca spółką grupy EnMS Polska, w związku z rozwojem swojej działalności, poszukujemy osób na stanowisko: AUDYTOR ENERGETYCZNY Zakres obowiązków - Udział w charakterze lidera lub członka zespołu audytowego w audytach energetycznych przedsiębiorstw i projektach w zakresie poprawy efektywności energetycznej w przedsiębiorstwach, obejmujący wykonywanie wybranych raportów i analiz dotyczących wykorzystania energii w poszczególnych obszarach jej wykorzystania w zakładach przemysłowych, przedstawianie rekomendacji poprawy efektywności energetycznej oraz ich opłacalności; dobór optymalnych rozwiązań - Wykonywanie audytów efektywności energetycznej, audytów energetycznych przedsiębiorstw i analiz energetycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami norm technicznych i wiedzą techniczną - Nadzór nad stroną techniczną, jakością i terminowością realizowanych projektów Wymagania: - Wykształcenie wyższe techniczne, specjalność: energetyka, elektrotechnika, mechanika lub inżynieria procesowa (ewentualnie pokrewne) - Min. 2 lata doświadczenia w wykonywaniu analiz dot. wykorzystania energii, w tym audytów energetycznych i audytów efektywności energetycznej procesów przemysłowych, potwierdzone referencjami - Doświadczenie w pracy z urządzeniami pomiarowymi, rejestratorami parametrów i automatyką przemysłową - Znajomość BAT (best available techniques) z zakresu efektywności wykorzystania energii dla poszczególnych sektorów pr

Dodane : 2020-08-05 16:41 + czytaj więcej

CKR Media Sp. z o.o. Sp. K., strategiczny Partner ML System oraz Play dla Firm, poszukuje kandydata na stanowisko: Stacjonarny opiekun klienta Dołącz do naszego zespołu. Praca na stanowisku Stacjonarny opiekun klienta. Jak wygląda? - Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, - Obsługa klientów w punkcie stacjonarnym - Przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów - Prowadzenie negocjacji handlowych - Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta - Współpraca przy realizacji projektów marketingowych, - Planowanie i wdrażanie promocji sprzedażowych, - Miejsce pracy: Rzeszów Czego wymagamy od kandydata? - Doświadczenie w sprzedaży (mile widziane) - Łatwość nawiązywania kontaktów, - Ukierunkowanie na realizację zadań i osiągnięcie założonych celów - Dobra znajomość obsługi komputera i MS Office - prawo jazdy kat. B (możliwe wyjazdy do klientów w godzinach pracy) Pracując z nami możesz liczyć na: - Umowę o pracę na okres próbny, - Dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od wyników (po okresie próbnym) - Wysoki stopień samodzielności, - Pracę w młodym, energicznym zespole, - Niezbędne narzędzia pracy, - Stałe godziny pracy, CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych prosimy kierować na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2020-08-05 16:40 + czytaj więcej

Zatrudnimy Instalatorów sieci technicznych! Praca Województwo Podkarpackie! Siedziba w Rzeszowie! Opis stanowiska: -wykonanie instalacji światłowodowych; -wykonanie pomiarów światłowodowych; -montaż i konfiguracja urządzeń i usług telekomunikacyjnych abonentów; -spawanie światłowodów; -zaciąganie kabli światłowodowych do kanalizacji oraz pionów teletechnicznych; -budowa pionów teletechnicznych z koryt i rurek PCV Wymagania: -dyspozycyjność i umiejętność pracy w zespole; -zainteresowania techniczne, monterskie; -umiejętność posługiwania się podstawowym sprzętem technicznym; -chęć nauki oraz pracy; Oferujemy: -szkolenie w zakresie obsługi spawarki światłowodowej; -pomoc starszych techników; -satysfakcjonujące zarobki; -ciekawa praca w młodym zespole; Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie aplikacji na adres: podkarpackieph@voice-net. pl

Dodane : 2020-08-05 15:23 + czytaj więcej

cena: 4000 zł
Poszukuję kierowcy KAT c+e, ciągnik siodłowy z naczepą typu firanka, wyjazdy tygodniowe, weekendy w domu.

Dodane : 2020-08-05 15:23 + czytaj więcej

CV prosimy wysyłać na adres [użyj formularza kontaktowego] Dołącz do nas. Praca BLACHTEX (nowy oddział) Stobierna k;Rzeszowa Firma BLACHTEX jest czołowym dystrybutorem wyrobów stalowych w 2 gatunku na Podkarpaciu. Specjalizujemy się w sprzedaży blach trapezowych, płaskich, blachodachówek w 2 gatunku. Produktami sprzedażowymi naszej firmy są również wszystkie akcesoria związane z pokryciami dachowymi: wkręty,rynny,membrany,folie,taśmy itp. Kompleksową ofertę firmy uzupełnia produkcja obróbek blacharskich i parapetów stalowych zewnętrznych, oraz sprzedaż stalowych sztachet ogrodzeniowych w 1 i 2 gatunku. Produkcja blach dachowych Opis stanowiska pracy: Do obowiązków pracownika należą m.in. Produckja elementów z blachy, pilnowanie stanów surowca na magazynie, kontakt z działem sprzedaży odnośnie zamówień,obsługa wózka widłowego (mile widziane uprawnienia), obsługa suwnicy(mile widziane uprawnienia), Szkolenie pracownika: Szkolenie ze względu na dużą różnorodność towarów oraz ciągłe zmiany asortymentu jest bardzo długie i wymaga zaangażowania ze strony pracownika, a z naszej strony poświęconego czasu do przeprowadzenia profesjonalnego szkolenia. W związku z powyższym bardzo prosimy o składanie CV tylko przez osoby gotowe na taką pracę bo nie jest to praca dorywcza. Jeżeli jesteś na to gotowy zapraszamy!!! Miejsce pracy: 36-002 Jasionka, Stobierna 836B Wybranej osobie chcemy powierzyć następujące zadania: • Produkcja obróbek blacharskich, • Produkcja parapetów stalowych, • B

Dodane : 2020-08-05 15:23 + czytaj więcej

Strona 10 z 18
zamknij
Zamknij