Pracownik biura podróży (warsztaty elearning) Opis: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania. Typ szkolenia: E-learning na platformie Zapisy: http://jakubfrankiewicz.eu/produkt/wakacje/ lub http://kurswiedzy.pl Czas trwania: 24 h Po ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia wysyłane pocztą. Program szkolenia: 1. Działalność biur podróży w Polsce Najważniejsze pojęcia i zasady stosowane w usługach turystycznych, Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na świecie, „Kodeks” Dobrej Praktyki Zarządzania w organizacjach turystycznych, Przestrzeganie warunków świadczenia usług turystycznych w Polsce. 2. Regulacje prawne dotyczące turystyki w Polsce i UE 3. Wybrane dokumenty umożliwiające podróżowanie Nowy dowód osobisty, Stary dowód osobisty, Paszport i jego zabezpieczenia, Paszport dyplomatyczny, Paszport służbowy MSZ, Genewski Dokument Podróży, Polski dokument podróży dla cudzoziemców, Mały Ruch Graniczny, Karta Pobytu i Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu. 4. Pracownik biura podróży – przygotowanie do pracy Pracownik Biura Podróży – wymagania zawodowe, Mowa