Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-Współpracę z pracownikami z zespołu IT oraz rozwiazywanie bieżących zgłoszeń w systemie Service Now
-Diagnozowanie i naprawę komputerów oraz urządzeń peryferyjnych przed wezwaniem serwisowym firm zewnętrznych
-Przygotowanie oraz konfigurację sprzętu komputerowego
-Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym
-Instalację i konfigurację oprogramowania oraz wsparcie systemów wewnętrznych
-Tworzenie oraz modyfikacja dokumentacji mającej na celu ułatwienie pracy pozostałym pracownikom Collins/ RTX
-Koordynację pracy serwisów zewnętrznych
-Poprawę efektywności, wytyczanie i nadzór parametrów SLA
Od kandydatów oczekujemy:
-Wykształcenia min. średniego
-Doświadczenia minimum 2 lat w pracy w dziale IT
-Znajomości budowy oraz działania komputerów
-Znajomości systemu Service Now
-Mobilności (gotowości do wyjazdów służbowych)
-Prawa jazdy kat. B
CV należy wysłać poprzez elektroniczny formularz: https://opteam.pl/kariera/oferty-pracy/technik-it-9.html









ogłoszenie










