Autoryzowany Serwis Samsung, poszukuje osoby do pracy na stanowisku konsultanta / doradcy ds. obsługi klienta w serwisie urządzeń mobilnych (telefony, tablety, smartwatche).
Zakres obowiązków:
⢠bezpośrednia obsługa klientów serwisu,
⢠przyjmowanie i wydawanie sprzętu do naprawy,
⢠udzielanie informacji na temat statusu zleceń,
⢠współpraca z zespołem techników.
Wymagania:
⢠otwartość, komunikatywność i pozytywne nastawienie,
⢠chęć do nauki i pracy z klientem,
⢠mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub podstawowa znajomość urządzeń mobilnych (smartfonów, tabletów).
Oferujemy:
⢠stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
⢠pracę w zgranym zespole,
⢠możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w branży GSM.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt lub przesłanie krótkiego CV na adres e-mail:








ogłoszenie










