Spółka zapewniająca dostęp do zdalnych usług specjalistycznych klientom indywidualnym i klientom partnerów biznesowych, poszukuje osoby na stanowisko SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA w siedzibie firmy w Jasionce.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- obsługa telefoniczna i mailowa klientów;
- weryfikacja uprawnień klienta do skorzystania z usługi i przełączanie go do właściwego specjalisty;
- dbanie o dobre relacje z klientem i pozytywny wizerunek firmy;
- sprzedaż usług, w tym sprzedaż ubezpieczeń (połączenia przychodzące);
- obsługa posprzedażowa klientów;
- koordynowanie projektu w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego.
Od kandydatów oczekujemy:
- dobrej znajomości obsługi komputera w tym pakietu MS Office;
- wysokiego poziomu zdolności interpersonalnych i kultury osobistej;
- zorientowania na klienta;
- rzetelności i zaangażowania w wykonywane zadania;
- dobrej dykcji i swobody wypowiedzi;
- opanowania, cierpliwości i punktualności;
- dyspozycyjności i gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym (8:00-16:00, 12:00-20:00), dni robocze - od poniedziałku do piątku;
- niekaralności (wymagane zaświadczenie o niekaralności).
Mile widziane doświadczenie w pośrednictwie ubezpieczeniowym.
Ze swojej strony oferujemy:
- szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku;
- przyjazne środowisko pracy;
- umowę o pracę;
- dostęp do usług benefitowych dedykowanych pracownikom spółki.
W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV/liście motywacyjnym/oraz innych przesłanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez BZ Group Sp. z o.o. z siedzibą w Jasionce".
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.