Poszukujesz ciekawej pracy jako handlowiec i doradca klienta?
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży, która ma doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych i nie tylko.
Zakres obowiązków:
- Sprzedaż szerokiego wachlarza usług szkoleniowych dla sektora B2B oraz klienta indywidualnego
- Aktywna weryfikacja i obsługa zapytań, prowadzenie rozmów
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Współpraca z instruktorami i szkoleniowcami
- Raportowanie wyników w systemie CRM
- Tworzenie i przygotowanie umów
- Praca z działem sprzedaży i realizacji
Poszukiwane kompetencje:
- Udokumentowane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- Komunikatywność w rozmowie z klientem i weryfikacja jego potrzeb
- Rozumienie procesów zakupowych w sektorze MŚP
- Otwartość na rozwój i zwiększanie kompetencji
Mile widziane:
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Znajomość sektora szkoleń
Oferujemy:
- Pracę w firmie stawiającej na rozwój i otwartej na nowe możliwości
- Pracę stacjonarną w siedzibie w Rzeszowie
- Miłą i motywującą atmosferę pracy w młodym zespole
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie składające się z podstawy + premie uzależnione od wyników
- Pracę od poniedziałku do piątku
- W pełni wyposażone stanowisko pracy
Czego możesz się spodziewać podejmując współpracę:
- 3 â miesięcznego okres wdrożenia pod nadzorem osoby zarządzającej
- Wsparcia innych osób z działu handlowego
- Uczestnictwa w projektach, mających na celu rozwój organizacji
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje.
Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, rozmowy telefonicznej oraz spotkania w siedzibie firmy.
CV należy przesłać na adres: kariera@certo.pl