Firma SIGNUM Pracownia Reklamy specjalizuje w produkcji materiałów POS oraz w wydrukach UV bezpośrednio na płaskich materiałach. Więcej informacji o naszej firmie dostępnych jest pod adresem http://signum-reklama.pl/
W związku z rozwojem firmy i rosnącym zainteresowaniem naszymi usługami oraz produktami, poszukujemy do naszego zespołu pracownika na stanowisko:
Asystent Kierownika Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
- Wsparcie zespołu handlowców w zakresie obsługi klientów,
- Koordynowanie przebiegu zleceń produkcyjnych,
- Współpraca z działami DTP, Produkcja, Logistyka,
- Uczestniczenie w przygotowywaniu ofert sprzedażowych.
Wymagania:
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne - zarówno w relacjach z klientami, jak i z podwykonawcami, zespołami produkcyjnymi, BOK (biurem obsługi klienta),
- Umiejętność pracy pod presją czasu, efektywnego organizowania zadań i ustalanie priorytetów w dynamicznym środowisku pracy,
- Zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów, w tym reklamacji i niedociągnięć w procesie produkcyjnym,
- Dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
- Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 w siedzibie firmy:
Ul. Spichlerzowa 38B, 35-322 Rzeszów
Oferujemy:
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym, dopasowane do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole,
- Pełne wdrożenie do pracy,
- Pracę w stale rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Benefity pozapłacowe (karta Medicover sport, ubezpieczenie grupowe, spotkania integracyjne).
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na email: praca@signum-reklama.pl
W tytule prosimy podać nazwę stanowiska.